2024-2025 оқу жылындағы бастауыш сыныптар бойынша МО талдауы
Жұмысты талдау келесі бағыттар бойынша ұсынылған:
- бастауыш мектептегі пәндер бойынша білім сапасын бақылау;
- оқушылардың пәндік біліміндегі олқылықтарды есепке алу;
- әдістемелік жұмыс.
Бастауыш сыныпта барлығы 9 адам оқиды. 1-сынып оқушылары оқу жылы бойы аттестациядан өтпейді. 3-4 сынып оқушыларының оқу үлгерімінің мониторингі кесте түрінде берілген:
3-сынып оқушыларының 1, 2, 3, 4-тоқсандардағы оқу үлгерімін бақылау:
Тоқсан № Оқушылар саны Үздік оқушылар саны № С оқушылары
Жоқ Сыныптағы білім сапасы
м/д м/д
м д
1 1 0 0 1 0 0 0 - - 100%
2 1 0 0 1 0 0 0 - - 100%
3 1 0 0 1 0 0 0 - - 100%
4 1 0 0 1 0 0 0 - - 100%
Жыл соңында 3-сыныпта барлығы 1 бала оқиды. Ол сертификатталған. Кестедегі деректер 2024-2025 оқу жылының қорытындысы бойынша студенттердің білім сапасының жақсарғанын көрсетеді. Пәндер бойынша бастауыш мектеп бағдарламасы жыл соңына дейін аяқталды
1, 2, 3, 4-тоқсандар бойынша 4-сынып оқушыларының оқу үлгерімін бақылау:
2 Оқушылар саны Үздік студенттер саны Жақсы оқитындар саны С
Жоқ Сынып бойынша білім сапасы
м/д м/д
м д
1 4 0 1 2 0 0 1 - - 75%
2 4 0 1 2 0 0 1 - - 75%
3 4 0 1 2 0 0 1 - - 75%
4 4 0 1 2 0 0 1 75%
Білім сапасының жиынтық кестесі биылғы оқу жылында оқушылардың білім деңгейінің жоғарылағанын көрсетеді. Бұл ретте жекелеген оқушылардың білім сапасының төмендеу себептерін талдап, анықтап, үлгерімі төмен оқушылардың біліміндегі олқылықтарды жоюдың нақты шараларын белгілеп, білімдегі олқылықтарды жою қажет. Түзету жұмыстарына көп көңіл бөліп, оқытуда сараланған тәсілді белсендірек пайдаланып, оқушылардың танымдық қабілеттерін дамыту қажет.
Жеке пәндер бойынша сыныптағы оқушылардың білім сапасын талдай отырып, мынадай қорытынды жасауға болады:
Орыс тілі – нәтиже жақсарды;
Әдебиеттік оқу – нәтиже жақсарды;
Математика – тұрақты нәтиже;
Жаратылыстану – жетілдірілді.
Мұғалімдер Веревка Е.Н. Бегалинова О.Н. оқушылардың математикадан біліміндегі олқылықтарды анықтап, жою және білім сапасын жоғары деңгейге көтеру қажет.
Ол үшін оқытуда сараланған тәсілді белсендірек қолдану, оқушылардың танымдық қабілеттерін дамыту қажет.
Мұғалімдер функционалдық сауаттылықты дамыту бойынша алдағы жұмыстарды жоспарлайды.
МО отырыстарының тақырыптарын талдау. Есепті кезеңде 5 жоспарлы отырыс жоспарланды, ереже бойынша заманауи технологиялар талқыланды, мұғалімдердің іс-тәжірибесі жинақталды, бұл мұғалімдердің педагогикалық шеберлігін арттыруда оң рөл атқарады.
Әдістемелік бірлестіктерде келесі мәселелер көтерілді:
№1 МО отырысы
Тақырыбы: «2024-2025 оқу жылына бастауыш сынып мұғалімдерінің әдістемелік жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру».
Сұрақтар:
1. 2023-2024 оқу жылындағы Бастауыш сынып мұғалімдерінің МО жұмысын талдау.
2. Бастауыш сынып мұғалімдерінің кадрлық әлеуеті туралы мәліметтер қорын қалыптастыру.
3. Нормативтік, бағдарламалық және әдістемелік құжаттарды талқылау: білім беру мәселелері бойынша, бірыңғай емле режимі бойынша нормативтік-әдістемелік құжаттарды зерделеу.
4. Әдістемелік бірлестіктің 2024-2025 оқу жылына арналған жұмыс жоспарын талқылау.
6. Мұғалімдердің өзіндік білім алу тақырыптарын түзету және бекіту.
7. Оқушылардың әртүрлі деңгейдегі іс-шараларға қатысуын жоспарлау.
8. Мұғалімнің кәсіби стандарттарымен таныстыру
№2 сессия
Тақырыбы: «Бастауыш сыныптағы цифрлық білім беру ортасы».
Сұрақтар:
1. Бастауыш сынып сабақтарында ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану.
2. Бастауыш сынып сабақтарында мектептің цифрлық білім беру ортасын пайдалану.
3. Бастауыш сынып оқушысының ақпараттық қауіпсіздігі (тәжірибе алмасу, мектеп сайтындағы материалдар).
4. Бастауыш сынып мұғалімдерінің танымал білім беру ресурстары (тәжірибе алмасу).
№3 сессия
Тақырыбы: «Бастауыш сыныптағы жаратылыстану-математика сабақтарында заманауи цифрлық технологиялар мен электронды оқыту құралдарын пайдалану»
Сұрақтар:
1. Бастауыш мектепте ақпараттық білім беру ортасын енгізудің нормативтік-құқықтық аспектілері Бастауыш мектепте заманауи цифрлық технологиялар мен электрондық оқыту құралдарын пайдалану.
2. Цифрлық технологиялар мен электронды оқыту құралдарын пайдалану бойынша ашық сабақтар мен шеберлік сыныптары.
3. 2024-2025 оқу жылында бастауыш сыныптардағы ВПР тапсырмаларын талдау.
№4 сессия
Тақырыбы: «Оқу сауаттылығы арқылы сыныптан тыс жұмыстарда оқушылардың шығармашылық қиялын дамыту»
1. Білім берудің екінші кезеңіне бейімделу жағдайындағы бастауыш сынып оқушыларының оқу мотивациясының және эмоционалдық тәжірибелерінің ерекшеліктері.
2. «Оқушылардың жеке тұлғасын қалыптастыру және тұлғаның өзін-өзі жүзеге асыруы мен әлеуметтенуінің негізі ретінде коммуникативті әмбебап оқу әрекеті».
3. «Сыни тұрғыдан ойлауды дамыту технологиясын бастауыш сынып сабақтарында оқушылардың оқу ынтасын арттыру құралы ретінде қолдану».
4. Оқуда қиындықтары бар оқушылармен жұмыс жасау бойынша мұғалімдердің тәжірибе алмасуы.
№5 жиналыс
Тақырыбы: «Бастауыш сынып педагогикалық ұжымының оқу-тәрбие үрдісін жетілдірудегі қызметінің нәтижелері».
1. 2024-2025 оқу жылындағы МО талдауы мен тиімділігі.
Мақсаты: МО нәтижелерін, проблемаларды талдау және оларды түзету жолдарын анықтау.
2. МО жұмысының келесі жылға арналған ұсыныстары. Жаңа оқу жылындағы тапсырмалар.
3. Мұғалімдердің өзін-өзі тәрбиелеу туралы есебі.
4. Мұғалімдерді аттестациялау нәтижелері.
5. Білім алушылардың қорытынды аттестациясын талдау.
6. МО-ның 2025-2026 оқу жылына арналған жұмыс жоспары мен міндеттерін талқылау.
Қорытынды: бастауыш сатыда жан-жақты дамыған, салауатты тұлға болып қалыптасуына барлық жағдай жасалған деп есептейміз. Әрбір бала өздеріне қызықты және қолжетімді аймақта өз ойын жеткізе алды. Соңғы уақытта әдістемелік бірлестіктің жұмысы нәтижелі, ойлы бола бастады. Мұғалімдер бір-біріне әдістемелік көмек көрсетуге тырысты.
Олар оқытудың және бақылаудың жаңа технологияларын зерделей отырып, оқу іс-әрекетіне өзіндік талдау жасау дағдыларын игерді, біліктіліктерін арттырды, тәжірибе алмасып, таратты. Кәсіби біліктілікті арттыруға ықпал ете отырып, МО-да әдістемелік шошқа жинақтау бойынша жұмыстар жүргізілді.
Жыл бойына өзара сапарлар мен ашық сабақтар жүйесі жүргізілді. Үлгерімі нашар балалармен жұмыс ұйымдастырылды.
МО алдына қойылған міндеттер орындалды. Әдістемелік жұмыс мұғалімдердің қиындықтарын, жағымды және жағымсыз жақтарын анықтауға мүмкіндік берді. МО жұмысын талдай отырып, барлық мұғалімдердің кәсіби деңгейде жұмыс істегенін атап өткен жөн.
Біздің жетістіктеріміз
1-сыныпта Леонова Елизавета Смирнова Ясмина Пилипенко Варвара «АҚ БОТА» қашықтық олимпиадасына қатысып, жүлделі орындарға ие болды.
3-сыныпта оқушысы Жаңбырбай Айсұлтан қашықтықтан олимпиадаға қатысты
«АҚ БОТА» 2 орынға ие болды
4 сынып оқушылары Весна Арсений – 2 орын Жанат Жанель – 2 орын Пилипенко Арсений – 3 орын «АҚ БОТА» қашықтық олимпиадасында аудандық «Бастау» олимпиадасында
Жаңбырбай Айсұлтан, Весна Арсений қатысты. Жанат Жанел сертификаттармен марапатталды
. «Тәуелсіз Қазақстан – балалар көзімен» «Зорлық-зомбылықсыз балалық шақ», Жанат Жанель Пилипенко Арсений Жамбылбай Айсұлтан Гартун Виолетта, Весна Арсений сурет байқауында 4-сынып оқушылары 2-3 дәрежелі дипломдарға ие болды. «Абай оқулары» байқауында Жанат Жанел 3-дәрежелі дипломға ие болды.
Жалпы қорытынды
Жалпы тапсырмалар орындалды. Мұғалімдер оқушыны дайын біліммен қызықтыру емес, оқушыларды ізденімпаздыққа тарту керектігін ұғынып, оқушыларды табысты оқытудың оңтайлы әдістерін іздестірумен тоқтап қалмайды. Педагогикалық ұжымның білім сапасын арттыру, жас жеткіншектердің жеке тұлғасын дамыту, шығармашылық қабілеттерін ашу, оқуға деген қызығушылықтарын арттыру бағытында көптеген жұмыстар атқарылды. Бұған сыныптан тыс жұмыстар ықпал етті: пәндік апталықтар, түрлі сайыстар, оқушылардың ой-өрісін кеңейту, жобаларды әзірлеу үшін жеке сабақтар. Оқу процесінің өзі оқушы тұлғасын дамытуда шешуші рөл атқарды, оған оқушыларға сараланған көзқарас, бастауыш сынып оқушыларының жеке ерекшеліктеріне сүйену, оқу үрдісінде заманауи технологияларды, оның ішінде АКТ-ны қолдану ықпал етті.
2025-2026 оқу жылына арналған ұсыныстар:
- Мұғалімдер мотивациясы төмен оқушылармен жұмысын әртараптандыруы керек: сабаққа сараланған тапсырмаларды енгізу, формативті бағалауды, сабақ немесе тақырып аясында оқушыларға жеке траекторияларды қолдану.
- Мұғалімдер оқушылар төмен нәтиже көрсеткен тапсырмаларды қамтуы керек
пәндер бойынша тесттер.
- Мұғалімдер ынталары жоғары оқушыларды олимпиадалық қозғалысқа тартуы, олимпиада есептерін сабақта шешуі керек.