"Ақмола облысы білім басқармасының Аршалы ауданы бойынша білім бөлімінің Бұлақсай ауылының № 1 негізгі орта мектебі "коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Основная средняя школа №1 села Булаксай отдела образования по Аршалынскому району управления образования Акмолинской области"

Біз әлеуметтік желідеміз

 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Талдау гуманитарлық цикл МО жұмыстары 2022-2023 оқу жылы үшін

Талдау
гуманитарлық цикл МО жұмыстары
2022-2023 оқу жылы үшін.

Талдау мақсаты:
- ӘБ мүшелерінің алдына қойылған міндеттерді іске асыру дәрежесін анықтау.
Талдау пәні:
- ҚМ мүшелерінің оқу және әдістемелік жұмысы.
2022-2023 оқу жылында гуманитарлық цикл МҰ "білім берудің заманауи сапасын қамтамасыз ету шарты ретінде Гуманитарлық цикл пәндерін оқытуда жаңа білім беру стандарттарын енгізу" әдістемелік тақырыбымен жұмыс істеді.
Келесі мақсаттар қойылды:
- негізгі мектепте мемлекеттік стандартты тиімді енгізу үшін әдістемелік жағдайларды қамтамасыз ету;
- мұғалімдерді жаңартылған білім беру стандарттары бойынша жұмысқа дайындау.
ӘБ жұмысының міндеттері:
- заманауи сабақтың сапасын жетілдіру, оның тиімділігі мен оқушылардың денсаулығын сақтауға және өмірлік құзыреттіліктерін қалыптастыруға бағытталуын арттыру;
- ҚМ жұмысына, практикалық семинарларға, педагогикалық конкурстарға белсенді қатысу арқылы мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін дамыту;
-тұлғаға бағдарланған және жүйелі-іс-әрекеттік тәсілдер негізінде оқушылардың әртүрлі санаттарымен ҚМ мұғалімдерінің жұмысын жетілдіру;
- дарынды балалармен жұмысты жалғастыру және жеке тапсырмалар арқылы үлгерімі төмен оқушылармен мақсатты жұмысты ұйымдастыру;
- өзін-өзі тәрбиелеу бойынша жұмыстың тиімділігін арттыру, оқушыларды оқытудың, тәрбиелеудің ұтымды әдістерін, әдістері мен технологияларын пайдалану.
ӘБ жұмысы келесі бағыттар бойынша жүзеге асырылды:
- жаңа педагогикалық технологияларды зерделеу және енгізу;
- дарынды оқушылармен жеке жұмыс;
- өз іс-әрекетін интроспекциялау;
- оқушылардың білім сапасының мониторингі.
2022-2023 оқу жылында гуманитарлық циклдің ҚМ құрамына 3 педагог кірді:
Хозаева Айжан Орымбекқызы
Айжан Орымбекқызы қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі, Білімі жоғары.
Мұғалімнің жұмыс өтілі 34 жыл. Педагог-сарапшы санаты бар. Ағымдағы жылы бастауыш және орта буында жұмыс істеді.
Өзін-өзі тәрбиелеу бойынша "оқушылар шығармашылықтан жұмыс іссауға және Ұлы тұрғысынан ойлауға дагдыландыр"тақырыбында жұмыс істейді.
Мұғалім қазақ тілі сабақтарында бақылаудың әртүрлі формаларын қолданады (тест тапсырмалары, сөздік жұмысы, электронды мультимедиялық оқулықтар, грамматикалық анықтамалықтар).
Жанабаева Наталья Анатольевна
Наталья Анатольевна-ағылшын тілі мұғалімі, Білімі жоғары. Мұғалімнің жұмыс өтілі 17 жыл. Педагог-сарапшы санаты бар. Мұғалім бастауыш сыныптарда және орта буында жұмыс істейді . "Ойын ағылшын тілін үйрену құралы ретінде"өзін-өзі тәрбиелеу тақырыбында жұмыс істейді. Наталья Анатольевна ағылшын тілі сабақтарында ойын технологиясының элементтерін қолданады. Сабақ барысында оқушылар тұрмыстық тақырыптар бойынша Диалогтар жасайды. Бұл сөйлеу тілінің дамуына ықпал етеді, сонымен қатар оқушылар ойынды оқу құралы ретінде пайдалануға болатынына көз жеткізеді.
Дүйсекеевагулайым Қайырбайқызы
Гүлайым Қайырбайқызы қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі, Білімі жоғары. Мұғалімнің жұмыс өтілі 14 жыл. Педагог-сарапшы санаты бар. Мұғалім бастапқы буында жұмыс істейді. "Жаңа оқу технологиясының элентері пайдалана отырып, оқушының қызықтырғышын артыруыөзін-өзі тәрбиелеу"тақырыбында жұмыс істейді.
Мұғалім өз сабақтарында түрлі-түсті көрнекі материалдарды пайдаланады, бұл оқушылардың қазақ тілін үйренуге деген қызығушылығын арттыруға ықпал етеді.
Мұғалімдердің қызметі гуманитарлық цикл пәндерін оқыту үдерісінде заманауи үрдістерді қолдануға бағытталды, аудан мұғалімдерінің озық жұмыс тәжірибесі жалпыланды, насихатталды, ашық сабақтар мен семинарлар өткізілді.
Қойылған міндеттерді орындауға ӘБ барлық мүшелерінің белсенді жұмысы ықпал етті. 4 жоспарлы отырыс өткізілді, оның барысында: 2021-2022 оқу жылындағы жұмысты талдау, 2022-2023 оқу жылына арналған жұмыс жоспары, пәндер бойынша жұмыс бағдарламалары, мектеп олимпиадаларын өткізуге арналған материалдар, оқушылардың біліміндегі олқылықтарды жою жөніндегі жұмыс жоспары, педагогтер оқу-әдістемелік әдебиеттің жаңалықтарымен танысты; оқу материалын, оқу материалдарын, оқу материалдарын жоспарлау талданады. бағдарламалар.
Тақырыптық МО-да келесі мәселелер қаралды:
- гуманитарлық цикл пәндері бойынша оқушылардың біліміндегі олқылықтарды жою бойынша перспективалық жұмыс жоспары;
- гуманитарлық цикл пәндері сабақтарында негізгі құзыреттіліктерді қалыптастыру;
- гуманитарлық цикл пәндері бойынша жұмыс бағдарламаларын келісу;
- әдістемелік ұсынымдар мен оқушыларды бағалау критерийлерін зерделеу;
- мектепте оқытуда интернет-ресурстарды пайдалану;
- қорытынды аттестаттауға 9 сынып оқушыларын даярлау кезінде жұмыс нысандары мен әдістерін жетілдіру;
- тоқсан қорытындысы бойынша модерация жүргізу.
Қазақстан Республикасының тілдерді дамыту күнін мерекелеуге арналған іс-шаралар шеңберінде мынадай іс-шаралар өткізілді:

№ Іс-шаралардың атауы Мерзімі Жауаптылар
1 Қазақстан халқының тұңғыш күні мерекесінің салтанатты ашылуы 5 қырқүйек Тіл мамандары
2 А. Байтұрсынұлының 150 жылдығына орай оқу орталығына арнаған "Тарихи тұлға – Ахмет Байтұрсынов "ты бейнебаян көрсетілімі. 6 қырқүйек Хозаева а. о.
Жаңабаева Н.А.
Дүйсекеева Г. К.
3. А. Байтұрсынұлының 150 жылдығына орай өткелін " Білімнің атасы-Ахмет Байтұрсынұлы "ты іс-шаралары. 7 қырқүйек Хозаева а. о.
Жаңабаева Н.А.
Дүйсекеева Г. К.
4 м. Жұмабаев "тілінің үні бар "ты іс шары. 8 қырқүйек Хозаева а. о.
Жаңабаева Н.А.
Дүйсекеева Г. К.
5 " Қазақ тілі-байлығым! "ты сурет байқауы. 12 қырқүйек Дүйсекеева г. К.
6 мектеп оқушыларының байқауымен өтеті "Бала тілі – бала "ты Мәңгілік оқу сайысы. 13 қырқүйек Жаңабаева Н.А.
Дүйсекеева Г. К.
7 А.Байтұрсынұлының 150 жылдығына орай өткелін "Дара тұлға" аттыөңгелек үстел мұғалімдер арасына. 14 қырқүйек Хозаева а. о.
Дүйсекеева Г. К.
8" 1001 мақал – 101 жұмбақ " зияткерлік сайысы. 15 қырқүйек Жаңабаева Н.А.
Дүйсекеева Г. К
9 өзге ұлт өкілдерінің арасын өтейтін "Қазақша қароке - 2022"атты аттыдық байқау. 16 қырқүйек Тіл мамандары

Іс-шараның мақсаты-оқушылардың бойында Ахмет Байтұрсыновтың өмірі мен қызметі мысалында отансүйгіштік, Ар-намыс, белсенді өмірлік ұстаным сезімін тәрбиелеу. Іс-шара соңында ең белсенді оқушылар атап өтілді:
Жанат Жанель-2 сынып оқушысы;
Адиатулина Альбина-оқушы 3 сынып;
Дарр Тимур-оқушы 5 сынып;
Бегалинова Әйгерім-6 сынып оқушысы ;
Ахмедова Эльназ-6 сынып оқушысы ;
Смирнова Ангелина-7 сынып оқушысы;
Хозаев Тимур-7 сынып оқушысы;
Жұмабеков Данияр-8 сынып оқушысы.
2022-2023 оқу жылында мектепте дарынды балалармен жұмыс әртүрлі деңгейдегі пәндік олимпиадаларға, пәндік апталарға, конкурстарға қатысу арқылы оқу– танымдық, коммуникативтік, жеке, ақпараттық құзыреттіліктерді дамыту жоспарында жүргізілді.
Дарынды балалармен жұмыс дәстүрлі түрде барлық пәндер бойынша жүргізіледі. Мұғалімдер оқыту үшін жеке және топтық тапсырмаларды пайдаланады, оқушыларды ақпарат алу көзін көрсете отырып, қосымша әдебиеттерге бағыттайды. Қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде, әдебиет бойынша шығармашылық қабілеттерін дамытуға, шығармашылық тапсырмаларды орындауға (эссе жазу, бағдарламалық материалда көзделмеген шығармаларды өз бетінше оқу, кейіннен талқылау); мәнерлі көркем оқу конкурстарына дайындалуға және қатысуға көп көңіл бөлінді.

Аудандық, республикалық оқушылар олимпиадаларының қатысушылары мен жеңімпаздары:

Оқушының тегі, аты, конкурс атауы сынып орны пән
Жанбирбай Айсұлтан" Ақмола жұлдыздары " 1 1 Қазақ тілі
Көктем Арсений "Ақмола жұлдыздары" 2 1 Қазақ тілі
Жанат Жанель "Алға қадамдар" 2 1 Қазақ тілі
Ахмедова Эльназ ағылшын тілінен аудандық олимпиада

6
Қатысу
Ағылшын тілі
Ағылшын тілінен "Дарын" қашықтық олимпиадасы 1 Ағылшын тілі
"Аймақтық ағылшын театры фестивалі" қатысу ағылшын тілі
Бегалинова Әйгерім" the Regional English Theatre Festival " 6 қатысуы ағылшын тілі
Жұмабеков Даниил" the Regional English Theatre Festival " 5 қатысуы ағылшын тілі

Мектеп мұғалімдері дәстүрлі сабаққа тән емес әртүрлі әдістерді, оқыту әдістерін икемді және өзгермелі түрде қолданатын оқыту түрлерін таңдайды. Аудио, бейне және компьютерлік технологиялар кеңінен қолданылады. Конкурстарға, олимпиадаларға дайындық және қатысу ауызша қарым-қатынас құзыреттілігін, жазбаша сөйлеуді меңгеруді, жауапкершілікті өз мойнына алу қабілетін, бірлесіп шешім қабылдауға қатысу қабілетін қалыптастырады.

2022-2023 оқу жылындағы тоқсан бойынша білім сапасын талдау:

№ I пән II тоқсан III тоқсан
тоқсан IV
бір жылдағы тоқсан
1 Қазақ тілі мен әдебиеті 89% 59% 87% 87% 81%
2 орыс тілі 88% 87% 70% 70% 79%
3 Орыс әдебиеті 55% 60% 77% 100% 73%
4 ағылшын тілі 65% 70% 70% 70% 69%
5 Қазақстан Тарихы 82% 80% 80% 70% 78%
6 дүниежүзілік тарих 89% 70% 79%


Тоқсан бойынша және бір жыл ішінде білім сапасын талдау өткен жылмен салыстырғанда пәндер бойынша білім сапасы артқанын көрсетті. Бұған гуманитарлық цикл мұғалімдерінің белсенді жұмысы, сондай-ақ оқушылардың жоғары мотивациясы ықпал етті.
Қорытынды: оқушылардың біліміндегі олқылықтардың орнын толтыру бойынша қарқынды жұмысты жалғастыру қажет. Гуманитарлық бағыттағы пәндер бойынша конкурстар мен олимпиадаларға қатысуға мүмкіндігінше көп оқушыларды тарту.

Білім сапасын бақылау
2020-2023 оқу жылдары кезеңінде
№ Пән 2020-2021 2021-2022 2022-2023
1 Қазақ тілі мен әдебиеті 40 72 81
2 орыс тілі 83 78 79
3 Орыс әдебиеті 56 72 73
4 ағылшын тілі 50 72 69
5 Қазақстан Тарихы 83 82 78
6 дүниежүзілік тарих 96 100 79

 


Негізгі пәндер бойынша білім сапасын салыстырмалы талдау 2020-2021 және 2022-2023 оқу жылдары аралығында білім сапасы айтарлықтай өскенін көрсетті.

Негізгі пәндер бойынша білім сапасын салыстырмалы талдау 2020-2021 және 2022-2023 оқу жылдары аралығында білім сапасы айтарлықтай өскенін көрсетті.
Гуманитарлық цикл пәндері бойынша білім сапасын арттыру себептерін талдай отырып, мынадай қорытынды жасауға болады: оқушылардың шығармашылық белсенділігі жанданды; оқушылардың оқуға деген ынтасы артты; оқушылардың жекелеген пәндер бойынша білім сапасы артты; пән мұғалімінің оқушылармен жеке жұмысының өнімділігі.
Жалпы қорытынды: оқушылармен белсенді жұмысты жалғастыру, сараланған тәсілді жүзеге асыру, психологпен түзету-дамыту сабақтарын жалғастыру, оқушылар үшін сәттілік жағдайларын жасау, ата-аналарды әңгімелесуге және мектеп іс-шараларына бірлесіп қатысуға мүмкіндігінше жиі тарту қажет. Оның ішінде оқытудың әртүрлі құралдарын, соның ішінде АКТ және Интернетті кешенді қолдану, Оқыту, тәрбиелеу мен дамытудың бірлігін қамтамасыз ету қажеттілігі қалады.
Жұмыс нысандары мен әдістерін жетілдіру, алдағы оқу жылында заманауи сабақты өткізуге қойылатын талаптарды орындау арқылы гуманитарлық пәндерді оқытуда педагогтардың кәсіби деңгейін арттыру мақсатында ҚМ отырыстарында мынадай мәселелерді қарастыру:
1) дарынды оқушылармен жұмысты жандандыру, сондай-ақ мотивациясы төмен оқушылармен жұмысты жалғастыру;
2) мектеп оқушыларын олимпиадаларға, конкурстарға және басқа да іс-шараларға тек мектеп деңгейінде ғана емес, аудандық деңгейде де қатысуға тарту;
3) оқушылардың сауаттылығы бойынша жұмысты жақсарту, оқушылардың мәнерлеп оқуын оқыту бойынша жұмыс жасау, орфографиялық режимнің сақталуын қадағалау;
4) гуманитарлық цикл мұғалімдері мен бастауыш сынып мұғалімдерінің өзара жұмысын жалғастыруға міндетті.

ҚМ басшысы: Жаңабаева Н.А.

Қосымшалар:

Жаңартылған күні: 21.06.2023 09:27
Құрылған күні: 21.06.2023 09:27

Текст