"Ақмола облысы білім басқармасының Аршалы ауданы бойынша білім бөлімінің Бұлақсай ауылының № 1 негізгі орта мектебі "коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Основная средняя школа №1 села Булаксай отдела образования по Аршалынскому району управления образования Акмолинской области"

Біз әлеуметтік желідеміз

 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Ақмола облысы білім басқармасының Аршалы ауданы бойынша білім бөлімінің Бұлақсай ауылының № 1 Негізгі орта мектебі КММ шағын орталығында мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту сапасын бағалау

3-қосымша

 

Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың сапасын бағалау "Ақмола облысы білім басқармасының Аршалы ауданы бойынша білім бөлімінің Бұлақсай ауылындағы №1 негізгі орта мектебі" КММ шағын орталығында

 

 

№ п

Параметрлері

Өлшемшарттар

Бағалау

(әрбір өлшем бойынша

4-жауаптың біреуіне тиісті торкөзде "+" шартты белгісі қойылады)

І

 

 

Қауіпсіздік және қолжетімділік

 

1. Мектепке дейінгі ұйым балалардың жайлы тұруы үшін тиісті жағдайлары бар кең ғимаратта орналасқан

 

1) үлгілік емес, топтардың санына бейімделмеген және қауіпсіздіктің негізгі талаптарын сақтау үшін

+

2) типтік емес, топтардың санына бейімделген, негізгі қауіпсіздік талаптарын сақтау мүмкіндігі бар

 

3) балалардың қауіпсіз және жайлы тұруы үшін оңтайлы эргономикалық шешімдері бар стандартты немесе толығымен бейімделген ғимарат

 

4) балалардың қауіпсіз және жайлы тұруы үшін барлық талаптарға толық сәйкес келетін типтік ғимарат

 

2. Балалар контингенті МДҰ жобалық қуатына сәйкес келеді, топтардағы балалар саны Үлгілік қағидаларға сәйкес нормалардан аспайды (ҚР ҚМ 385 бұйрығы).

 

1) сәйкес емес

 

2)  топтардың көпшілігі лық толы

 

3) топтардағы балалар саны 1-2 топты қоспағанда, нормадан аспайды

 

4) толығымен сәйкес келеді

+

3. Мектепке дейінгі ұйымның материалдық базасы ҚР БҒМ №70 бұйрығының нормаларына сәйкес талаптарға сәйкес келеді

 

1) сәйкес емес

 

2) ішінара сәйкес келеді

+

3) негізгі талаптар бойынша сәйкес келеді

 

4) толығымен сәйкес келеді

 

4. Балалар үшін қауіпсіз жағдайлар жасау

 

1) бейнебақылаумен жабдықталмаған, төмен қоршаулармен қоршалған/қоршалмаған, ойын жабдықтары ауыстырылуы тиіс, құлау аймақтары жұмсақ жамылғымен жабылмаған

 

2) сыртқы алаң мен ішкі үй-жай ішінара бейнебақылаумен жабдықталған, қоршаулармен қоршалған, ойын жабдықтары бекітілген, құлау аймақтары жеткілікті жұмсақ емес (dкемінде 7 мм)

 

3) бейнебақылаумен 75%-дан астам жабдықталған, биік қоршаулармен қоршалған, ойын жабдықтары бекітілген, құлау аймақтары жұмсақ жамылғымен жабылған (d кемінде 7 мм)

 

4) сыртқы алаң мен ішкі үй-жай бейнебақылаумен жабдықталған, биік қоршаулармен қоршалған, ойын жабдықтары бекітілген, құлау аймақтары жеткілікті жұмсақ (dкемінде 10 мм)

+

5. Мектепке дейінгі білім беру мекемесінің штатында балаларды күту және күту үшін жеткілікті қызметкерлер бар

 

1) жоқ

 

2) уақытша кадрлық бос жұмыс орындары бар

 

3) үстеме жұмысты алмастыру арқылы толықтырылады

 

4) иә, бала күтімі мен күтіміне арналған қызметкерлер саны жеткілікті

+

6. Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарының педагогтары мен қызметкерлеріне мерзімді түрде санитарлық және өрт қауіпсіздігі талаптарын сақтау, терроризмге қарсы жаттығулар, төтенше жағдайлар кезіндегі іс-шаралар бойынша тренингтер өткізіліп тұрады

 

1) жоқ

 

2) өте сирек

 

3) кейде

 

4) жүйелі түрде

+

7. Сапалы дамытушы білім беру ортасы құрылды

 

1) балалардың өз бетінше/бірлескен іс-әрекетіне жағдай жасалмаған, ойын алаңы балалардың қолы жетпейді (биік сөрелер мен жабық шкафтар, қаныққан орта емес, әртүрлілік жоқ), кеңістікті балалардың қызығушылығына қарай аймақтарға бөлу қарастырылмаған

 

2) бөлмедегі физикалық орта жақсы ұсталған, бірақ ойын алаңы балаларға толық қол жетімді емес, қызығушылық орталықтарына шартты түрде бөліну бар

+

3) ойын ойнауға жағдай жасалған, ойын алаңы балаларға қолжетімді (сөрелердің биіктігі балалардың бойынан биік емес, кейбір ойыншықтар жабық шкафтарда орналасқан), кеңістікті аймақтарға бөлу және кемінде 5 қызығушылық орталығы бар

 

4) балалардың өз бетінше/бірлескен іс-әрекеті үшін барлық жағдайлар жасалған, қолайлы микроклимат, ойын алаңы балаларға толығымен қолжетімді (сөрелердің биіктігі балалардың биіктігінен жоғары емес, ойыншықтар ашық сөрелерде/мөлдір контейнерлерде орналасқан), кеңістікті аймақтарға бөлу және кемінде 7 қызығушылық орталығы бар

 

Қауіпсіздік критерийлері             және қолжетімділігі

 

1) сәйкес келеді

%

2) ішінара сәйкес келеді

%

3) негізгі талаптарға сәйкес келеді

57,2 %

4) толығымен сәйкес келеді

%

Қауіпсіздік және қолжетімділік талаптарына сәйкестік

%

ІІ

 

 

 

 

 

. Дпедагогтердің бағдарламаның күтілетін нәтижелерін көруі

 

1. Балалар 10 жастан 5 жасқа дейінгі аралықта тура және кері санауды біледі

 

1) кейбір балалар ғана санауды біледі

 

2) кейбір балалар ғана санауды біледі

 

3) балалардың жартысы 10-ға дейін және одан кейін санай алады

+

4) барлық балалар 10-ға дейін және кері санауды біледі

 

2. 5 жастағы барлық балалар кем дегенде 5 геометриялық фигураларды ажыратады және атайды, оларды ұқсастықтары бойынша корреляциялайды

 

1) кейбір балалар кемсітпейді, фигураларды ұқсастығы бойынша салыстыруға тырысады

 

2) 3-4 фигуралар ажыратылады және аталады, фигураларды ұқсастығы бойынша корреляциялауды біледі

+

3) 5 негізгі фигуралар ажыратылады және аталады, фигураларды ұқсастығы бойынша корреляциялауды біледі

 

4) 5-тен астам геометриялық фигуралар ажыратылады және аталады, фигураларды ұқсастығы бойынша корреляциялауды біледі, күрделілігі әртүрлі басқатырғыштарға, конструкторлық ойыншықтарға қызығушылық танытады

 

3. Балалар шығармашылық / жобалық іс-шараларға белсенді қатысады, өз идеяларын алға тартады, өз жоспарлары бойынша ойлап тапқан тапсырмаларды орындай алады (4-5 жас).

 

1) жоқ

 

2)  кейбір балалар ғана қызықты идеяларды алға тартып, тапсырманы соңына дейін жеткізе алады

+

3) балалардың көпшілігі қызықты идеяларды алға тартып, тапсырманы соңына дейін жеткізе алады

 

4) барлық балалар белсенді, қызықты идеяларды алға тарта алады және шығармашылық тапсырманы соңына дейін жеткізе алады

 

4. Шығармашылық қиялын көрсете отырып, материалдарды өз бетінше таңдайды және композициялар мен конструкцияларды ойлап табады (4-5 жас)

 

1) Жоқ

 

2) кейбір балалар ғана

 

3) балалардың көпшілігі

+

4) барлық балалар

 

5. Балалар ашық ойындарды өз бетінше ұйымдастыруда белсенділік танытады, ойындарда физикалық қасиеттерін көрсетеді (4-5 жас)

 

1) жоқ

 

2) кейбір балалар ғана

 

3) балалардың көпшілігі

+

4) барлық балалар

 

6. Балалар таныс шығарманың мазмұнын дәйекті түрде қайталай алады, сюжеттік суреттерден қызықты оқиғалар ойлап таба алады (4-5 жас)

 

1) Жоқ

 

2) кейбір балалар ғана

 

3) балалардың көпшілігі

+

4) барлық балалар

 

7. Балалар бағдарламадан қазақ тілінің сөздік қорын түсінеді және қолданады (3-5 жас)

 

1) Жоқ

 

2) кейбір балалар ғана

 

3) балалардың көпшілігі

+

4) барлық балалар

 

8. 5 жастағы балалар заттарды әртүрлі белгілері бойынша (түсі, пішіні, өлшемі, материалы, қолданылуы) салыстыра алады. Шартты өлшемнің көмегімен заттардың ұзындығын, енін, биіктігін өлшеп, берілген өлшемдер бойынша бірнеше заттарды салыстырыңыз

 

1) Жоқ

 

2) кейбір балалар ғана

+

3) балалардың көпшілігі

 

4) барлық балалар

 

9.  5 жастағы балаларда дербестік, үнемшілдік дағдылары қалыптасады, өзінің және басқа адамдардың іс-әрекеттерін бағалай біледі

 

1) Жоқ

 

2) кейбір балалар ғана

 

3) балалардың көпшілігі

+

4) барлық балалар

 

10. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту бағдарламасын іске асыруды мониторингілеу нәтижелері бойынша жыл соңында балалардың дамуында прогреске қол жеткізілді (5 жас)

 

1) динамикасы 10-нан аз %

 

2) 10-15 арасындағы динамика %

 

3) 15-20 арасындағы динамика %

 

4) 20-дан астам динамика %

+

 

Педагогтердің бағдарламаның күтілетін нәтижелеріне қол жеткізуі

1) сәйкес емес

%

2) ішінара сәйкес келеді

%

3) негізгі талаптар бойынша сәйкес келеді

80 %

4) толығымен сәйкес келеді

%

Педагогтердің бағдарламаның күтілетін нәтижелеріне қол жеткізуі

%

ІІІ

Өзара әрекеттесу

баланың отбасымен

1. Мектепке дейінгі ұйымның отбасын мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту үдерісіне тартудың өзіндік дәстүрлері бар.

 

1) жоқ, тек демонстрациялық іс-шаралар өткізіледі

 

2) мерекелік іс-шараларға арналған отбасылық эстафеталар, байқаулар өткізіледі

 

3) ата-аналар жиналыстары жаңа форматта өткізіледі: тренингтер, семинарлар, әңгімелер және т.б.

 

4) отбасымен қарым-қатынаста баланың дамуына ықпал ететін тиімді тәжірибенің барлық әдістері қолданылады

+

2. Педагог ата-аналар үшін жеке және топтық консультациялар өткізеді

 

1) жоқ

 

2) кейде

 

3) өз жоспары бойынша

+

4) қажеттілігіне қарай жүйелі түрде

 

3. Ата-аналар балабақшадағы тәрбие мен оқыту үдерісіне қатыса алады

 

1) Жоқ

 

2) жылына 1 рет

 

3) ашық есік күні

 

4) жүйелі түрде, бірлескен іс-шаралар шеңберінде

+

4. МДҰ сайтында (чатта және т.б.) дереккөздер) немесе ата-аналар бұрышында ата-аналар үшін пайдалы ақпарат бар және ол мезгіл-мезгіл жаңартылып отырады

 

1) жоқ

+

2) бар, сирек жаңартылады

 

3) ата-аналар үшін әрқашан пайдалы ақпарат бар және мезгіл-мезгіл жаңартылып отырады

 

4) ата-аналарды пайдалы, қажетті ақпаратпен ақпараттандыру және хабардар ету үшін барлық әдістер мен әдістер белсенді қолданылады

 

5. МДҰ-да ата-аналарға, оның ішінде балалары МДҰ-ға бармайтын ата-аналарға арналған консультациялық пункт жұмыс істейді

 

1) Жоқ

+

2) иә, тек балалары мектепке баратын ата-аналар үшін

 

3) иә, тек ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балалардың ата-аналарына арналған

 

4)  иә, оның ішінде балалары мектепке дейін бармайтын ата-аналар үшін де

 

 

Баланың отбасымен қарым-қатынас орната білу

1) қатынастар жолға қойылмаған

%

2) ішінара қатынастар орнатылды

%

3) жұмыс түрлері ұйымдастырылады

%

4) ата-аналар тәрбие-тәрбие процесіне қатысады

80 %

Отбасымен қарым-қатынасты құрудың көрсеткіші

%

IV

Педагогтардың кәсібилігі

1.  МДҰ педагогтерінің бейінді білімі және біліктілік санаты бар

 

1)  50-ден аз %

 

2)  50-60 %

 

3)  60-70 %

 

4)  70-тен астам %

+

2. Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарының мұғалімдері балаларға мейірімділік пен сүйіспеншілік танытады, олардың қарым-қатынасы үшін қолайлы жағдайлар жасайды

 

1) Жоқ

 

2) кейбіреулері

 

3) көпшілігі

 

4)  барлық мұғалімдер балаларға мейірімділік пен сүйіспеншілік танытады, олардың қарым-қатынасы үшін қолайлы жағдайлар жасайды

+

3. МДҰ педагогтары балалардың даму ортасын ұйымдастыра алады және оны баланың қабілеттері мен дағдыларын дамыту үшін тиімді пайдалана алады

 

1) жоқ

 

2) кейбіреулері

 

3) көпшілігі

 

4) барлық педагогтар қоршаған ортаны ұйымдастыра және оны тиімді пайдалана біледі

+

4. Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарының мұғалімдері мектеп жасына дейінгі балалардың даму психологиясының ерекшеліктерін жақсы біледі

 

1) Жоқ

 

2)  кейбіреулері

 

3)  көпшілігі

+

4)  барлық педагогтар біледі

 

5. Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарының мұғалімдері өз бетінше білім алу үшін жұмыс істейді, жұмыс кезінде балалардың іс-әрекетін сапалы бақылауды жүзеге асыра алады

 

1) жоқ

 

2) кейбіреулері

 

3) көпшілігі

 

4) барлық педагогтар

+

 

Педагогтардың кәсібилік деңгейі

1) 50-ден аз%

%

2) 50%-60%

%

3) 60%-70%

%

4) 70-тен астам %

80 %

Оқытушылардың кәсіби шеберлік деңгейі

80 %

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ескертпе: кестеде әрбір параметр бойынша берілген критерийлерге сәйкес бағалау жауаптарының 4 нұсқасының бірі белгіленеді.

I. "Беқауіптілік және қолжетімділік"

Мысалға:

         Параметр бойынша "Беқауіптілік және қолжетімділік» 7 критерий берілген. Әрбір критерийде 4 индикатор бар. Оның ішінде мектепке дейінгі ұйымның индикаторлары бойынша:

  1. 1 критерийге сәйкес келмейді:1*100%/7=14,2%

  ҚІ=N*100%

             7

(ҚІ – параметрдің 1-ші критерийі "Беқауіптілік және қолжетімділік»; N-көрсеткіш; «7» – индикаторлар саны)

 

  1. 2 критерийге ішінара сәйкес келеді: 2*100%/7=28,6%
  2. =N*100%

           7

  1. 2 негізгі талаптар бойынша критерийге сәйкес келеді:2*100%/7=28,6%
  2.  
  3.  
  4. 2 критерийге толығымен сәйкес келеді: 2*100%/7=28,6%

ҚІV=N*100%

  1.             

14,2%+28,6%+28,6%+28,6%=100% (барлық критерийлердің қосындысы 100% құрайды).

Қауіпсіздік және қолжетімділікті қамтамасыз ету мыналарды құрайды: 28,6%+28,6%= 57,2% (бағалау нұсқаларының қосындысы 3) және 4).

Ұқсас есептеулер 2, 3, 4 параметрлері бойынша да жүргізіледі.

Нәтижесінде:

«Қауіпсіздік және қолжетімділік» - 57,2%

«Педагогтердің бағдарламаның күтілетін нәтижелеріне қол жеткізуі» - 33,1%

«Баланың отбасымен қарым-қатынасы» - 27,8%

«Педагогтардың кәсібилігі» - 60,5%

57,2%+33,1%+27,8%+60,5%=178,6/4=44,6%

Нәтижесінде мектепке дейінгі ұйымдағы мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың сапасы 44,6%-ды құрайды.

Сол сияқты критерийлер мен көрсеткіштер бойынша қалған 3 көрсеткіш жоғарыда аталған модельге сәйкес есептеледі:

ІІ. «Педагогтердің бағдарламаның күтілетін нәтижелеріне қол жеткізуі"

БІ=N*100%                   

           10

БІІ=N*100%                   

           10

БІІІ=N*100%                   

           10

БІV=N*100%                   

           10

 

ІІ. Осапа көрсеткішіне параметр бойынша МДҰ сәйкестігін шектеу БІІІ + БІV= ... %

 

ІІІ. «Баланың отбасымен қарым-қатынас орната білу»

 ОІ=N*100%                   

           5

ОІІ=N*100%                   

           5

ОІІІ=N*100%                   

           5

ОІV=N*100%                   

           5

ІІІ. Осәйкестікті шектеу ДЕЙІН көрсеткіш параметрі бойыншаы сапаның  ОІІІ + ОІV= ... %

 

ІV. «Педагогтардың кәсібилік деңгейі»                            

                                                                                                                                                                 

 КІ=N*100%                   

           5

КІІ=N*100%                   

           5

КІІІ=N*100%                   

           5

КІV=N*100%         

            5

ІV. Осәйкестікті шектеу ДЕЙІН көрсеткіш параметрі бойыншаы сапаның  КІІІ + КІV= ... % 

 

Нәтижесінде сәйкестіктің үлесі алынады ДЕЙІН сапа көрсеткішіне:

                   (ҚІІІ + ҚІV) + (ПІІІ + ПІV) + (ОІІІ + ОІV) + (КІІІ + КІV)    

 

Сапалық көрсеткіш ДЕЙІН = ----------------------------------------=...%

3-қосымша

 

Мектепке дейінгі ұйымда (толық атауы) мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың сапасын бағалау

(Нұсқаулық қоса беріледі)

 

Рет №

Параметрлер

Өлшемшарттар

Бағалау

(әр өлшемшарт бойынша

4 жауаптың біріне тиісті торкөзде «+» шартты белгісі қойылады)

І

 

 

Қауіпсіздік және қолжетімділік

1. Мектепке дейінгі ұйым балаларға жайлы жағдай жасалған кең ғимаратта орналасқан:

 

1) типтік емес, топтар санына және қауіпсіздіктің негізгі талаптарын сақтауға ыңғайластырылмаған

 

2) типтік емес, топтар санына  ыңғайластырылған, қауіпсіздіктің негізгі талаптарын сақтау мүмкіндігі бар

 

3) балалардың қауіпсіз және жайлы жағдайда  болуы үшін оңтайлы эргономикалық шешімдері бар типтік немесе толығымен ыңғайластырылған  ғимарат

 

4) балалардың қауіпсіз және жайлы жағдайда  болуы үшін барлық талаптарға сай келетін типтік ғимарат

 

2. Балалар контингенті МДҰ жобалық қуатына сәйкес келеді, топтардағы балалар саны үлгілік қағидаларға сәйкес нормадан аспайды (ҚР ОАМ  № 385 бұйрығы)

 

1) сәйкес келмейді

 

2)  топтардың көбісінде бала саны шамадан тыс артық

 

3) 1-2 топтан басқа топтардағы балалар саны нормадан аспайды

 

4) толық сәйкес келеді

 

3. Мектепке дейінгі ұйымның материалдық базасы ҚР  БҒМ №70 бұйрығының нормаларында белгіленген талаптарға сәйкес келеді

 

1) сәйкес келмейді

 

2) ішінара сәйкес келеді

 

3) негізгі талаптар бойынша сәйкес келеді

 

4) толық сәйкес келеді

 

4. Балаларға қауіпсіз жағдай жасалған

 

1) бейнебақылаумен жабдықталмаған, төмен қоршаулармен қоршалған/қоршалмаған, ойын жабдықтары ауыстыруды қажет етеді, түсу аймақтарына жұмсақ жабын төселмеген

 

2) сыртқы алаң мен  ғимараттың іші ішінара бейнебақылаумен жарақтандырылған, қоршаулармен қоршалған, ойын жабдықтары бекітілген,  түсу аймақтары жеткілікті жұмсақ емес (d 7 мм-ден аз)

 

3) 75% - дан астам бейнебақылаумен жарақтандырылған, биік қоршаулармен қоршалған, ойын жабдықтары бекітілген, түсу аймақтарына жұмсақ жабын төселген  (d 7 мм-ден аз емес)

 

4) сыртқы алаң мен ғимараттың іші бейнебақылаумен жарақтандырылған, биік қоршаулармен қоршалған, ойын жабдықтары бекітілген,  түсу аймақтары жеткілікті жұмсақ (d 10 мм- ден аз емес)

 

5. МДҰ штатында балаға қарайтын және оларға күтім жасайтын жеткілікті қызметкерлер саны бар

 

1) жоқ

 

2) уақытша кадрлық бос жұмыс орындары бар

 

3) үстеме жұмыс уақытының шеңберінде бірін-бірі алмастыру арқылы шешілген

 

4) иә, балаға күтім жасау және қарау үшін жеткілікті қызметкерлер бар

 

6. МДҰ педагогтері мен қызметкерлері санитарлық және өрт қауіпсіздігіне қойылатын талаптарды сақтау, терроризмге қарсы оқу-жаттығулар, төтенше жағдайлар кезіндегі шаралар туралы оқыту бойынша нұсқамадан уақтылы өтіп отырады

 

1) жоқ

 

2) өте сирек

 

3) кейдеде 

 

4) жүйелі

 

7. Сапалы дамытушы білім беру ортасы құрылған

 

1) балалардың дербес/біріккен іс-әрекеті үшін жағдайлар жасалмаған, ойын кеңістігі балаларға қол жетімді емес (биік сөрелер мен жабық шкафтар,   орта толыққанды жабдықталмаған, әртүрлі емес), кеңістік балалардың қызығушылықтары бойынша аймақтарға бөлінбеген

 

2) бөлмедегі  физикалық орта жақсы жағдайда, бірақ ойын кеңістігі балаларға толық қолжетімді емес, қызығушылық аймақтарына тек шартты түрде бөлінген

 

3) ойнау үшін  жағдай жасалған, ойын кеңістігі балаларға қолжетімді (сөрелердің биіктігі балалардың  бойынан жоғары емес, кейбір ойыншықтар жабық шкафтарда орналасқан), кеңістік аймақтарға бөлінген және кемінде 5 қызығушылық орталығы бар

 

4) дербес/бірлескен балалар іс-әрекеті үшін барлық жағдайлар жасалған, жайлы орта қалыптастырылған, ойын кеңістігі балаларға толық қолжетімді (сөрелердің биіктігі балалардың бойынан жоғары емес, ойыншықтар ашық сөрелерде/ішіндегі заттар көрінетін түссіз контейнерлерде орналасқан), кеңістік аймақтарға бөлінген және 7-ден кем емес  қызығушылық аймақтары бар

 

Қауіпсіздік және қолжетімділік өлшемшапрттары

1) сәйкес келмейді

%

2) ішінара сәйкес келеді

%

3) негізгі талаптар бойынша сәйкес келеді

%

4) толық сәйкес келеді

%

Қауіпсіздік және қолжетімділік талаптарына сәйкестік

%

ІІ

 

 

 

 

 

Педагогтердің бағдарламаның күтілетін нәтижелеріне қол жеткізуі

1. 5 жасқа дейінгі балалар 10-ға дейін тура және кері санауды біледі

 

1) кейбір балалар ғана санай алады

 

2) балалардың жартысы 10-ға дейін және кері санай алады

 

3) балалардың көпшілігі 10-ға дейін және кері деп санайды

 

4) барлық балалар 10-ға дейін және кері санауды біледі

 

2. 5 жастағы барлық балалар кем дегенде 5 геометриялық фигураны ажыратады және атайды, оларды ұқсастығымен байланыстырады

 

1) кейбір балалар ажырата алмайды, фигураларды ұқсастығы бойынша салыстыруға тырысады

 

2) 3-4 фигураны ажыратады және атайды, фигураларды ұқсастығы бойынша  салыстыра алады

 

3) 5 негізгі фигураны ажыратады және атайды, фигураларды ұқсастығы бойынша  салыстыра алады

 

4) 5-тен астам геометриялық фигураларды ажыратады және атайды, фигураларды ұқсастығы бойынша салыстыра алады, әртүрлі күрделі   пазлдарға,  конструкторлық ойыншықтарға қызығушылық танытады

 

3. Балалар шығармашылық/жобалық іс-шараларға белсенді қатысады, өз идеяларын ұсынады, өз идеялары бойынша ойлап тапқан тапсырмаларды аяқтай алады (4-5 жас)

 

1) жоқ

 

2)  кейбір балалар ғана қызықты идеялар ұсынып, тапсырманы орындай алады

 

3) балалардың көпшілігі қызықты идеяларды ұсына алады және тапсырманы орындай алады

 

4) барлық балалар белсенді, қызықты идеялар ұсына алады және шығармашылық тапсырманы соңына дейін жеткізе алады

 

4. Материалдарды өз бетінше таңдайды және композициялар ойлап табады және шығармашылық қиялын көрсете отырып құрастырады (4-5 жас)

 

1) жоқ

 

2) тек кейбір балалар

 

3) балалардың көпшілігі

 

4) барлық балалар

 

5. Балалар қимыл-қозғалыс ойындарын өздері ұйымдастыруда белсенділік танытады, ойындарда физикалық қабілеттерін көрсетеді (4-5 жас)

 

1) жоқ

 

2) тек кейбір балалар

 

3) балалардың көпшілігі

 

4) барлық балалар

 

6. Балалар таныс шығарманың мазмұнын сабақтастырып айтып бере алады, мазмұнды суреттер бойынша қызықты әңгімелер құрастыра алады (4-5 жас)

 

1) жоқ

 

2) тек кейбір балалар

 

3) балалардың көпшілігі

 

4) барлық балалар

 

7. Балалар бағдарламада берілген қазақ тілінің сөздік минимумын түсінеді және қолданады (3-5 жас)

 

1) жоқ

 

2) тек кейбір балалар ғана

 

3) балалардың көпшілігі

 

4) барлық балалар

 

8. 5 жастағы балалар заттарды әртүрлі белгілермен (түсі, пішіні, өлшемі, материалы, қолданылуы) салыстыра алады. Шартты өлшеуді қолдана отырып, заттардың ұзындығын, енін, биіктігін өлшейді және осы өлшемдер бойынша бірнеше заттарды салыстыра алады

 

1) жоқ

 

2) тек кейбір балалар ғана

 

3) балалардың көпшілігі

 

4) барлық балалар

 

9.  5 жастағы балаларда еркіндік, үнемділік дағдылары қалыптасқан, өзінің және басқа адамдардың іс-әрекеттерін бағалай алады

 

1) жоқ

 

2) тек кейбір балалар ғана

 

3) балалардың көпшілігі

 

4) барлық балалар

 

10. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту бағдарламасын іске асыру мониторингінің нәтижелері бойынша жыл соңында балалардың дамуында ілгерілеуге қол жеткізілген (5 жас)

 

1) 10 % -дан төмен динамика

 

2) 10-15 % аралығындағы динамика

 

3) 15-20 % аралығындағы динамика 

 

4) 20-дан % жоғары динамика

 

 

Педагогтердің бағдарламаның күтілетін нәтижелеріне қол жеткізуі

1) сәйкес келмейді

%

2) ішінара сәйкес келеді

%

3) негізгі талаптар бойынша сәйкес келеді

%

4) толық сәйкес келеді

%

Бедагогтердің бағдарламаның күтілетін нәтижелеріне қол жеткізуі

%

ІІІ

Баланың отбасымен өзара қарым-қатынас

1. Мектепке дейінгі ұйым мен отбасы ықпалдастық қарым-қатынас орнатқан

 

1) жоқ, тек көрнекі іс-шаралар ұйымдастырылады

 

2) мерекелік іс-шараларға орай отбасылық эстафеталар, сайыстар өткізіледі

 

3) жаңаша нысанда ата-аналар жиналыстары өткізіліп тұрады: тренинг, семинар, сұхбат және т. б.

 

4) баланың дамуына ықпал ететін отбасымен өзара ықпалдастықтың барлық тиімді тәжірибесі мен әдістері пайдаланылады

 

2. Педагог ата-аналарға жеке және жалпы кеңес береді

 

1) жоқ

 

2) кейдеде

 

3) өз жоспары бойынша

 

4) үнемі, қажеттілігіне қарай

 

3. Ата-аналар балабақшадағы тәрбиелеу-оқыту процесіне қатысады

 

1) жоқ

 

2) жылына 1 рет

 

3) ашық есік күнінде

 

4) үнемі, бірлескен  іс-шаралар шеңберінде

 

4. МДҰ сайтында (чатта және т. б. дереккөздерде) немесе ата-аналар бұрышында ата-аналар үшін пайдалы ақпарат бар және ол үнемі жаңартылып отырады

 

1) жоқ

 

2) бар,  сирек жаңартылады

 

3) ата-аналар үшін әрқашан пайдалы ақпарат бар және  үнемі  жаңартылып отырады

 

4) ата-аналарға пайдалы, әрі қажетті ақпаратты жеткізіп және хабардар етіп отыру үшін ақпараттандырудың барлық әдістері мен  тәсілдері белсенді қолданылады

 

5. МДҰ-да ата-аналарға, оның ішінде балалары МДҰ-ға келмейтін ата-аналарға арналған консультациялық пункт жұмыс істейді

 

1) жоқ

 

2) иә, тек МДҰ–ға  балалары баратын  ата-аналар үшін

 

3) иә, тек білім алуда ерекше қажеттілігі бар  балалардың ата-аналары үшін ғана

 

4)  иә, оның ішінде балалары  МДҰ–ға бармайтын ата-аналар үшін де

 

 

Баланың отбасымен өзара қарым-қатынас орната білу

1) қарым-қатынас орнатылмаған

%

2) ішінара қарым-қатынас орнатылған

%

3) жұмыс формалары ұйымдастырылған

%

4) ата-аналар тәрбиелеу-оқыту процесіне қатысады

%

Отбасымен қарым-қатынас орнату көрсеткіші

%

IV

Педагогтердің кәсібилігі

1.  МДҰ педагогтерінің кәсіби білімі және біліктілік санаты бар

 

1)  50 %-ға жетпейді

 

2)  50-60 %

 

3)  60-70 %

 

4)  70 %-дан жоғары

 

2. МДҰ педагогтері балаларға мейірімділік пен сүйіспеншілік танытады, оларға қарым-қатынас үшін жайлы орта қалыптастырады

 

1) жоқ

 

2) кейбіреуі

 

3) көпшілігі

 

4)  барлық педагогтер балаларға мейрімділік пен сүйіспеншілік танытады, оларға қарым-қатынас үшін жайлы орта қалыптастырады

 

3. МДҰ педагогтері балалар үшін дамушы ортаны ұйымдастыра алады және оны баланың қабілеттері мен дағдыларын дамыту үшін тиімді қолдана алады

 

1) жоқ

 

2) кейбіреуі

 

3) көпшілігі

 

4) барлық  педагогтер  ортаны ұйымдастыра біледі және оны тиімді пайдаланады

 

4. МДҰ педагогтері мектеп жасына дейінгі балалардың жас психологиясының ерекшеліктерін жақсы біледі

 

1) жоқ

 

2)  кейбіреуі

 

3)  көпшілігі

 

4)  барлық педагогтер

 

5. МДҰ педагогтері өзін-өзі тәрбиелеу бойынша жұмыс істейді, жұмыс кезінде балалардың іс-әрекетін сапалы бақылауды біледі

 

1) жоқ

 

2) кейбіреуі

 

3) көпшілігі

 

4) барлық педагогтер

%

 

Педагогтердің кәсібилік деңгейі

1) 50%-ға дейін

%

2) 50%-60%

%

3) 60%-70%

%

4) 70%-дан жоғары

%

Педагогтердің кәсібилік деңгейі

%

 

 

 

 

 

Ескерту: кестеде әр параметр бойынша берілген өлшемшарттарға сәйкес бағалау жауаптарының 4 нұсқасының біреуі белгіленеді.

 

І. «Қауіпсіздік және қолжетімділік»

Мысалы:

«Қауіпсіздік және қолжетімділік» параметрі бойынша 7 өлшемшарт берілген. Әрбір өлшемшарттың 4 индикаторлар бар. Оның ішінде мектепке дейінгі ұйым индикаторлары бойынша:

  1. 1 өлшемшартқа сәйкес келмейді: 1*100%/7=14,2%

  ҚІ=N*100%

   7

(ҚІ – «Қауіпсіздік және қолжетімділік» параметрінің 1-ші өлшемшарты; N – индикатор; «7» – индикаторлар саны)

 

  1. 2 өлшемшартқа ішінара сәйкес келеді: 2*100%/7=28,6%
  2. =N*100%

   7

  1. 2 өлшемшартқа негізгі талаптар бойынша сәйкес келеді: 2*100%/7=28,6%
  2.  
  3.  
  4. 2 өлшемшартқа толық сәйкес келеді: 2*100%/7=28,6%

ҚІV=N*100%

  1.                         

14,2%+28,6%+28,6%+28,6%=100% (барлық өлшемшарттардың қосындысы 100%-ды құрайды).

Қауіпсіздік және қолжетімділікті қамтамасыз ету 28,6%+28,6%= 57,2%-ды (бағалаудың 3) және 4) нұсқаларының қосындысы) құрайды.

2, 3, 4-параметрлер бойынша да осындай есептеулер жүргізіледі.

Нәтижесінде:

«Қауіпсіздік және қолжетімділік» – 57,2%

«Педагогтердің бағдарламаның күтілетін нәтижелеріне қол жеткізуі» – 33,1%

«Баланың отбасымен өзара қарым-қатынас» – 27,8%

«Педагогтердің кәсібилігі» – 60,5%

57,2%+33,1%+27,8%+60,5%=178,6/4=44,6%

Нәтижесінде, мектепке дейінгі ұйымда мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың сапасы 44,6%-ды құрайды.

Сол сияқты, қалған 3 көрсеткіштің өлшемшарттары мен индикаторлары бойынша да жоғарыда көрсетілген үлгіге сәйкес есептеледі:

ІІ. «Педагогтердің бағдарламаның күтілетін нәтижелеріне қол жеткізуі»

 БІ=N*100%                   

           10

БІІ=N*100%                   

           10

БІІІ=N*100%                   

           10

БІV=N*100%                   

           10

 

ІІ. параметр бойынша ӨДҰ-ның сапа көрсеткішіне сәйкестігін анықтау  БІІІ + БІV= ... %

 

ІІІ. «Баланың отбасымен өзара қарым-қатынас орната білу»

 ОІ=N*100%                   

           5

ОІІ=N*100%                   

           5

ОІІІ=N*100%                   

           5

ОІV=N*100%                   

           5

ІІІ. параметр бойынша ӨДҰ-ның сапа көрсеткішіне сәйкестігін анықтау  ОІІІ + ОІV= ... %

 

ІV. «Педагогтердің кәсібилік деңгейі»                            

                                                                                                                                                                 

 КІ=N*100%                   

           5

КІІ=N*100%                   

           5

КІІІ=N*100%                   

           5

КІV=N*100%         

                       5

ІV. параметр бойынша МДҰ-ның сапа көрсеткішіне сәйкестігін анықтау  КІІІ + КІV= ... % 

 

Нәтижесінде, МДҰ-ның сапа көрсеткішіне сәйкестігінің үлесі шығады: 

 

                                                     (ҚІІІ + ҚІV) + (ПІІІ + БІV) + (ТуралыІІІ + ОІV) + (КІІІ + КІV)    

МДҰ сапалық көрсеткіші = ---------------------------------------------------------------- = ... %

                                                                                                          4

 

Қосымшалар:

Жаңартылған күні: 18.06.2024 11:31
Құрылған күні: 18.06.2024 11:31

Текст