3-қосымша
Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың сапасын бағалау "Ақмола облысы білім басқармасының Аршалы ауданы бойынша білім бөлімінің Бұлақсай ауылындағы №1 негізгі орта мектебі" КММ шағын орталығында
№ п |
Параметрлері |
Өлшемшарттар |
Бағалау (әрбір өлшем бойынша 4-жауаптың біреуіне тиісті торкөзде "+" шартты белгісі қойылады) |
І
|
Қауіпсіздік және қолжетімділік
|
1. Мектепке дейінгі ұйым балалардың жайлы тұруы үшін тиісті жағдайлары бар кең ғимаратта орналасқан |
|
1) үлгілік емес, топтардың санына бейімделмеген және қауіпсіздіктің негізгі талаптарын сақтау үшін |
+ |
||
2) типтік емес, топтардың санына бейімделген, негізгі қауіпсіздік талаптарын сақтау мүмкіндігі бар |
|
||
3) балалардың қауіпсіз және жайлы тұруы үшін оңтайлы эргономикалық шешімдері бар стандартты немесе толығымен бейімделген ғимарат |
|
||
4) балалардың қауіпсіз және жайлы тұруы үшін барлық талаптарға толық сәйкес келетін типтік ғимарат |
|
||
2. Балалар контингенті МДҰ жобалық қуатына сәйкес келеді, топтардағы балалар саны Үлгілік қағидаларға сәйкес нормалардан аспайды (ҚР ҚМ 385 бұйрығы). |
|
||
1) сәйкес емес |
|
||
2) топтардың көпшілігі лық толы |
|
||
3) топтардағы балалар саны 1-2 топты қоспағанда, нормадан аспайды |
|
||
4) толығымен сәйкес келеді |
+ |
||
3. Мектепке дейінгі ұйымның материалдық базасы ҚР БҒМ №70 бұйрығының нормаларына сәйкес талаптарға сәйкес келеді |
|
||
1) сәйкес емес |
|
||
2) ішінара сәйкес келеді |
+ |
||
3) негізгі талаптар бойынша сәйкес келеді |
|
||
4) толығымен сәйкес келеді |
|
||
4. Балалар үшін қауіпсіз жағдайлар жасау |
|
||
1) бейнебақылаумен жабдықталмаған, төмен қоршаулармен қоршалған/қоршалмаған, ойын жабдықтары ауыстырылуы тиіс, құлау аймақтары жұмсақ жамылғымен жабылмаған |
|
||
2) сыртқы алаң мен ішкі үй-жай ішінара бейнебақылаумен жабдықталған, қоршаулармен қоршалған, ойын жабдықтары бекітілген, құлау аймақтары жеткілікті жұмсақ емес (dкемінде 7 мм) |
|
||
3) бейнебақылаумен 75%-дан астам жабдықталған, биік қоршаулармен қоршалған, ойын жабдықтары бекітілген, құлау аймақтары жұмсақ жамылғымен жабылған (d кемінде 7 мм) |
|
||
4) сыртқы алаң мен ішкі үй-жай бейнебақылаумен жабдықталған, биік қоршаулармен қоршалған, ойын жабдықтары бекітілген, құлау аймақтары жеткілікті жұмсақ (dкемінде 10 мм) |
+ |
||
5. Мектепке дейінгі білім беру мекемесінің штатында балаларды күту және күту үшін жеткілікті қызметкерлер бар |
|
||
1) жоқ |
|
||
2) уақытша кадрлық бос жұмыс орындары бар |
|
||
3) үстеме жұмысты алмастыру арқылы толықтырылады |
|
||
4) иә, бала күтімі мен күтіміне арналған қызметкерлер саны жеткілікті |
+ |
||
6. Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарының педагогтары мен қызметкерлеріне мерзімді түрде санитарлық және өрт қауіпсіздігі талаптарын сақтау, терроризмге қарсы жаттығулар, төтенше жағдайлар кезіндегі іс-шаралар бойынша тренингтер өткізіліп тұрады |
|
||
1) жоқ |
|
||
2) өте сирек |
|
||
3) кейде |
|
||
4) жүйелі түрде |
+ |
||
7. Сапалы дамытушы білім беру ортасы құрылды |
|
||
1) балалардың өз бетінше/бірлескен іс-әрекетіне жағдай жасалмаған, ойын алаңы балалардың қолы жетпейді (биік сөрелер мен жабық шкафтар, қаныққан орта емес, әртүрлілік жоқ), кеңістікті балалардың қызығушылығына қарай аймақтарға бөлу қарастырылмаған |
|
||
2) бөлмедегі физикалық орта жақсы ұсталған, бірақ ойын алаңы балаларға толық қол жетімді емес, қызығушылық орталықтарына шартты түрде бөліну бар |
+ |
||
3) ойын ойнауға жағдай жасалған, ойын алаңы балаларға қолжетімді (сөрелердің биіктігі балалардың бойынан биік емес, кейбір ойыншықтар жабық шкафтарда орналасқан), кеңістікті аймақтарға бөлу және кемінде 5 қызығушылық орталығы бар |
|
||
4) балалардың өз бетінше/бірлескен іс-әрекеті үшін барлық жағдайлар жасалған, қолайлы микроклимат, ойын алаңы балаларға толығымен қолжетімді (сөрелердің биіктігі балалардың биіктігінен жоғары емес, ойыншықтар ашық сөрелерде/мөлдір контейнерлерде орналасқан), кеңістікті аймақтарға бөлу және кемінде 7 қызығушылық орталығы бар |
|
||
Қауіпсіздік критерийлері және қолжетімділігі
|
1) сәйкес келеді |
% |
|
2) ішінара сәйкес келеді |
% |
||
3) негізгі талаптарға сәйкес келеді |
57,2 % |
||
4) толығымен сәйкес келеді |
% |
||
Қауіпсіздік және қолжетімділік талаптарына сәйкестік |
% |
||
ІІ
|
. Дпедагогтердің бағдарламаның күтілетін нәтижелерін көруі
|
1. Балалар 10 жастан 5 жасқа дейінгі аралықта тура және кері санауды біледі |
|
1) кейбір балалар ғана санауды біледі |
|
||
2) кейбір балалар ғана санауды біледі |
|
||
3) балалардың жартысы 10-ға дейін және одан кейін санай алады |
+ |
||
4) барлық балалар 10-ға дейін және кері санауды біледі |
|
||
2. 5 жастағы барлық балалар кем дегенде 5 геометриялық фигураларды ажыратады және атайды, оларды ұқсастықтары бойынша корреляциялайды |
|
||
1) кейбір балалар кемсітпейді, фигураларды ұқсастығы бойынша салыстыруға тырысады |
|
||
2) 3-4 фигуралар ажыратылады және аталады, фигураларды ұқсастығы бойынша корреляциялауды біледі |
+ |
||
3) 5 негізгі фигуралар ажыратылады және аталады, фигураларды ұқсастығы бойынша корреляциялауды біледі |
|
||
4) 5-тен астам геометриялық фигуралар ажыратылады және аталады, фигураларды ұқсастығы бойынша корреляциялауды біледі, күрделілігі әртүрлі басқатырғыштарға, конструкторлық ойыншықтарға қызығушылық танытады |
|
||
3. Балалар шығармашылық / жобалық іс-шараларға белсенді қатысады, өз идеяларын алға тартады, өз жоспарлары бойынша ойлап тапқан тапсырмаларды орындай алады (4-5 жас). |
|
||
1) жоқ |
|
||
2) кейбір балалар ғана қызықты идеяларды алға тартып, тапсырманы соңына дейін жеткізе алады |
+ |
||
3) балалардың көпшілігі қызықты идеяларды алға тартып, тапсырманы соңына дейін жеткізе алады |
|
||
4) барлық балалар белсенді, қызықты идеяларды алға тарта алады және шығармашылық тапсырманы соңына дейін жеткізе алады |
|
||
4. Шығармашылық қиялын көрсете отырып, материалдарды өз бетінше таңдайды және композициялар мен конструкцияларды ойлап табады (4-5 жас) |
|
||
1) Жоқ |
|
||
2) кейбір балалар ғана |
|
||
3) балалардың көпшілігі |
+ |
||
4) барлық балалар |
|
||
5. Балалар ашық ойындарды өз бетінше ұйымдастыруда белсенділік танытады, ойындарда физикалық қасиеттерін көрсетеді (4-5 жас) |
|
||
1) жоқ |
|
||
2) кейбір балалар ғана |
|
||
3) балалардың көпшілігі |
+ |
||
4) барлық балалар |
|
||
6. Балалар таныс шығарманың мазмұнын дәйекті түрде қайталай алады, сюжеттік суреттерден қызықты оқиғалар ойлап таба алады (4-5 жас) |
|
||
1) Жоқ |
|
||
2) кейбір балалар ғана |
|
||
3) балалардың көпшілігі |
+ |
||
4) барлық балалар |
|
||
7. Балалар бағдарламадан қазақ тілінің сөздік қорын түсінеді және қолданады (3-5 жас) |
|
||
1) Жоқ |
|
||
2) кейбір балалар ғана |
|
||
3) балалардың көпшілігі |
+ |
||
4) барлық балалар |
|
||
8. 5 жастағы балалар заттарды әртүрлі белгілері бойынша (түсі, пішіні, өлшемі, материалы, қолданылуы) салыстыра алады. Шартты өлшемнің көмегімен заттардың ұзындығын, енін, биіктігін өлшеп, берілген өлшемдер бойынша бірнеше заттарды салыстырыңыз |
|
||
1) Жоқ |
|
||
2) кейбір балалар ғана |
+ |
||
3) балалардың көпшілігі |
|
||
4) барлық балалар |
|
||
9. 5 жастағы балаларда дербестік, үнемшілдік дағдылары қалыптасады, өзінің және басқа адамдардың іс-әрекеттерін бағалай біледі |
|
||
1) Жоқ |
|
||
2) кейбір балалар ғана |
|
||
3) балалардың көпшілігі |
+ |
||
4) барлық балалар |
|
||
10. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту бағдарламасын іске асыруды мониторингілеу нәтижелері бойынша жыл соңында балалардың дамуында прогреске қол жеткізілді (5 жас) |
|
||
1) динамикасы 10-нан аз % |
|
||
2) 10-15 арасындағы динамика % |
|
||
3) 15-20 арасындағы динамика % |
|
||
4) 20-дан астам динамика % |
+ |
||
|
Педагогтердің бағдарламаның күтілетін нәтижелеріне қол жеткізуі |
1) сәйкес емес |
% |
2) ішінара сәйкес келеді |
% |
||
3) негізгі талаптар бойынша сәйкес келеді |
80 % |
||
4) толығымен сәйкес келеді |
% |
||
Педагогтердің бағдарламаның күтілетін нәтижелеріне қол жеткізуі |
% |
||
ІІІ |
Өзара әрекеттесу баланың отбасымен |
1. Мектепке дейінгі ұйымның отбасын мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту үдерісіне тартудың өзіндік дәстүрлері бар. |
|
1) жоқ, тек демонстрациялық іс-шаралар өткізіледі |
|
||
2) мерекелік іс-шараларға арналған отбасылық эстафеталар, байқаулар өткізіледі |
|
||
3) ата-аналар жиналыстары жаңа форматта өткізіледі: тренингтер, семинарлар, әңгімелер және т.б. |
|
||
4) отбасымен қарым-қатынаста баланың дамуына ықпал ететін тиімді тәжірибенің барлық әдістері қолданылады |
+ |
||
2. Педагог ата-аналар үшін жеке және топтық консультациялар өткізеді |
|
||
1) жоқ |
|
||
2) кейде |
|
||
3) өз жоспары бойынша |
+ |
||
4) қажеттілігіне қарай жүйелі түрде |
|
||
3. Ата-аналар балабақшадағы тәрбие мен оқыту үдерісіне қатыса алады |
|
||
1) Жоқ |
|
||
2) жылына 1 рет |
|
||
3) ашық есік күні |
|
||
4) жүйелі түрде, бірлескен іс-шаралар шеңберінде |
+ |
||
4. МДҰ сайтында (чатта және т.б.) дереккөздер) немесе ата-аналар бұрышында ата-аналар үшін пайдалы ақпарат бар және ол мезгіл-мезгіл жаңартылып отырады |
|
||
1) жоқ |
+ |
||
2) бар, сирек жаңартылады |
|
||
3) ата-аналар үшін әрқашан пайдалы ақпарат бар және мезгіл-мезгіл жаңартылып отырады |
|
||
4) ата-аналарды пайдалы, қажетті ақпаратпен ақпараттандыру және хабардар ету үшін барлық әдістер мен әдістер белсенді қолданылады |
|
||
5. МДҰ-да ата-аналарға, оның ішінде балалары МДҰ-ға бармайтын ата-аналарға арналған консультациялық пункт жұмыс істейді |
|
||
1) Жоқ |
+ |
||
2) иә, тек балалары мектепке баратын ата-аналар үшін |
|
||
3) иә, тек ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балалардың ата-аналарына арналған |
|
||
4) иә, оның ішінде балалары мектепке дейін бармайтын ата-аналар үшін де |
|
||
|
Баланың отбасымен қарым-қатынас орната білу |
1) қатынастар жолға қойылмаған |
% |
2) ішінара қатынастар орнатылды |
% |
||
3) жұмыс түрлері ұйымдастырылады |
% |
||
4) ата-аналар тәрбие-тәрбие процесіне қатысады |
80 % |
||
Отбасымен қарым-қатынасты құрудың көрсеткіші |
% |
||
IV |
Педагогтардың кәсібилігі |
1. МДҰ педагогтерінің бейінді білімі және біліктілік санаты бар |
|
1) 50-ден аз % |
|
||
2) 50-60 % |
|
||
3) 60-70 % |
|
||
4) 70-тен астам % |
+ |
||
2. Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарының мұғалімдері балаларға мейірімділік пен сүйіспеншілік танытады, олардың қарым-қатынасы үшін қолайлы жағдайлар жасайды |
|
||
1) Жоқ |
|
||
2) кейбіреулері |
|
||
3) көпшілігі |
|
||
4) барлық мұғалімдер балаларға мейірімділік пен сүйіспеншілік танытады, олардың қарым-қатынасы үшін қолайлы жағдайлар жасайды |
+ |
||
3. МДҰ педагогтары балалардың даму ортасын ұйымдастыра алады және оны баланың қабілеттері мен дағдыларын дамыту үшін тиімді пайдалана алады |
|
||
1) жоқ |
|
||
2) кейбіреулері |
|
||
3) көпшілігі |
|
||
4) барлық педагогтар қоршаған ортаны ұйымдастыра және оны тиімді пайдалана біледі |
+ |
||
4. Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарының мұғалімдері мектеп жасына дейінгі балалардың даму психологиясының ерекшеліктерін жақсы біледі |
|
||
1) Жоқ |
|
||
2) кейбіреулері |
|
||
3) көпшілігі |
+ |
||
4) барлық педагогтар біледі |
|
||
5. Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарының мұғалімдері өз бетінше білім алу үшін жұмыс істейді, жұмыс кезінде балалардың іс-әрекетін сапалы бақылауды жүзеге асыра алады |
|
||
1) жоқ |
|
||
2) кейбіреулері |
|
||
3) көпшілігі |
|
||
4) барлық педагогтар |
+ |
||
|
Педагогтардың кәсібилік деңгейі |
1) 50-ден аз% |
% |
2) 50%-60% |
% |
||
3) 60%-70% |
% |
||
4) 70-тен астам % |
80 % |
||
Оқытушылардың кәсіби шеберлік деңгейі |
80 % |
Ескертпе: кестеде әрбір параметр бойынша берілген критерийлерге сәйкес бағалау жауаптарының 4 нұсқасының бірі белгіленеді.
I. "Беқауіптілік және қолжетімділік"
Мысалға:
Параметр бойынша "Беқауіптілік және қолжетімділік» 7 критерий берілген. Әрбір критерийде 4 индикатор бар. Оның ішінде мектепке дейінгі ұйымның индикаторлары бойынша:
ҚІ=N*100%
7
(ҚІ – параметрдің 1-ші критерийі "Беқауіптілік және қолжетімділік»; N-көрсеткіш; «7» – индикаторлар саны)
7
ҚІV=N*100%
14,2%+28,6%+28,6%+28,6%=100% (барлық критерийлердің қосындысы 100% құрайды).
Қауіпсіздік және қолжетімділікті қамтамасыз ету мыналарды құрайды: 28,6%+28,6%= 57,2% (бағалау нұсқаларының қосындысы 3) және 4).
Ұқсас есептеулер 2, 3, 4 параметрлері бойынша да жүргізіледі.
Нәтижесінде:
«Қауіпсіздік және қолжетімділік» - 57,2%
«Педагогтердің бағдарламаның күтілетін нәтижелеріне қол жеткізуі» - 33,1%
«Баланың отбасымен қарым-қатынасы» - 27,8%
«Педагогтардың кәсібилігі» - 60,5%
57,2%+33,1%+27,8%+60,5%=178,6/4=44,6%
Нәтижесінде мектепке дейінгі ұйымдағы мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың сапасы 44,6%-ды құрайды.
Сол сияқты критерийлер мен көрсеткіштер бойынша қалған 3 көрсеткіш жоғарыда аталған модельге сәйкес есептеледі:
ІІ. «Педагогтердің бағдарламаның күтілетін нәтижелеріне қол жеткізуі"
БІ=N*100%
10
БІІ=N*100%
10
БІІІ=N*100%
10
БІV=N*100%
10
ІІ. Осапа көрсеткішіне параметр бойынша МДҰ сәйкестігін шектеу БІІІ + БІV= ... %
ІІІ. «Баланың отбасымен қарым-қатынас орната білу»
ОІ=N*100%
5
ОІІ=N*100%
5
ОІІІ=N*100%
5
ОІV=N*100%
5
ІІІ. Осәйкестікті шектеу ДЕЙІН көрсеткіш параметрі бойыншаы сапаның ОІІІ + ОІV= ... %
ІV. «Педагогтардың кәсібилік деңгейі»
КІ=N*100%
5
КІІ=N*100%
5
КІІІ=N*100%
5
КІV=N*100%
5
ІV. Осәйкестікті шектеу ДЕЙІН көрсеткіш параметрі бойыншаы сапаның КІІІ + КІV= ... %
Нәтижесінде сәйкестіктің үлесі алынады ДЕЙІН сапа көрсеткішіне:
(ҚІІІ + ҚІV) + (ПІІІ + ПІV) + (ОІІІ + ОІV) + (КІІІ + КІV)
Сапалық көрсеткіш ДЕЙІН = ----------------------------------------=...%
3-қосымша
Мектепке дейінгі ұйымда (толық атауы) мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың сапасын бағалау
(Нұсқаулық қоса беріледі)
Рет № |
Параметрлер |
Өлшемшарттар |
Бағалау (әр өлшемшарт бойынша 4 жауаптың біріне тиісті торкөзде «+» шартты белгісі қойылады) |
І
|
Қауіпсіздік және қолжетімділік |
1. Мектепке дейінгі ұйым балаларға жайлы жағдай жасалған кең ғимаратта орналасқан: |
|
1) типтік емес, топтар санына және қауіпсіздіктің негізгі талаптарын сақтауға ыңғайластырылмаған |
|
||
2) типтік емес, топтар санына ыңғайластырылған, қауіпсіздіктің негізгі талаптарын сақтау мүмкіндігі бар |
|
||
3) балалардың қауіпсіз және жайлы жағдайда болуы үшін оңтайлы эргономикалық шешімдері бар типтік немесе толығымен ыңғайластырылған ғимарат |
|
||
4) балалардың қауіпсіз және жайлы жағдайда болуы үшін барлық талаптарға сай келетін типтік ғимарат |
|
||
2. Балалар контингенті МДҰ жобалық қуатына сәйкес келеді, топтардағы балалар саны үлгілік қағидаларға сәйкес нормадан аспайды (ҚР ОАМ № 385 бұйрығы) |
|
||
1) сәйкес келмейді |
|
||
2) топтардың көбісінде бала саны шамадан тыс артық |
|
||
3) 1-2 топтан басқа топтардағы балалар саны нормадан аспайды |
|
||
4) толық сәйкес келеді |
|
||
3. Мектепке дейінгі ұйымның материалдық базасы ҚР БҒМ №70 бұйрығының нормаларында белгіленген талаптарға сәйкес келеді |
|
||
1) сәйкес келмейді |
|
||
2) ішінара сәйкес келеді |
|
||
3) негізгі талаптар бойынша сәйкес келеді |
|
||
4) толық сәйкес келеді |
|
||
4. Балаларға қауіпсіз жағдай жасалған |
|
||
1) бейнебақылаумен жабдықталмаған, төмен қоршаулармен қоршалған/қоршалмаған, ойын жабдықтары ауыстыруды қажет етеді, түсу аймақтарына жұмсақ жабын төселмеген |
|
||
2) сыртқы алаң мен ғимараттың іші ішінара бейнебақылаумен жарақтандырылған, қоршаулармен қоршалған, ойын жабдықтары бекітілген, түсу аймақтары жеткілікті жұмсақ емес (d 7 мм-ден аз) |
|
||
3) 75% - дан астам бейнебақылаумен жарақтандырылған, биік қоршаулармен қоршалған, ойын жабдықтары бекітілген, түсу аймақтарына жұмсақ жабын төселген (d 7 мм-ден аз емес) |
|
||
4) сыртқы алаң мен ғимараттың іші бейнебақылаумен жарақтандырылған, биік қоршаулармен қоршалған, ойын жабдықтары бекітілген, түсу аймақтары жеткілікті жұмсақ (d 10 мм- ден аз емес) |
|
||
5. МДҰ штатында балаға қарайтын және оларға күтім жасайтын жеткілікті қызметкерлер саны бар |
|
||
1) жоқ |
|
||
2) уақытша кадрлық бос жұмыс орындары бар |
|
||
3) үстеме жұмыс уақытының шеңберінде бірін-бірі алмастыру арқылы шешілген |
|
||
4) иә, балаға күтім жасау және қарау үшін жеткілікті қызметкерлер бар |
|
||
6. МДҰ педагогтері мен қызметкерлері санитарлық және өрт қауіпсіздігіне қойылатын талаптарды сақтау, терроризмге қарсы оқу-жаттығулар, төтенше жағдайлар кезіндегі шаралар туралы оқыту бойынша нұсқамадан уақтылы өтіп отырады |
|
||
1) жоқ |
|
||
2) өте сирек |
|
||
3) кейдеде |
|
||
4) жүйелі |
|
||
7. Сапалы дамытушы білім беру ортасы құрылған |
|
||
1) балалардың дербес/біріккен іс-әрекеті үшін жағдайлар жасалмаған, ойын кеңістігі балаларға қол жетімді емес (биік сөрелер мен жабық шкафтар, орта толыққанды жабдықталмаған, әртүрлі емес), кеңістік балалардың қызығушылықтары бойынша аймақтарға бөлінбеген |
|
||
2) бөлмедегі физикалық орта жақсы жағдайда, бірақ ойын кеңістігі балаларға толық қолжетімді емес, қызығушылық аймақтарына тек шартты түрде бөлінген |
|
||
3) ойнау үшін жағдай жасалған, ойын кеңістігі балаларға қолжетімді (сөрелердің биіктігі балалардың бойынан жоғары емес, кейбір ойыншықтар жабық шкафтарда орналасқан), кеңістік аймақтарға бөлінген және кемінде 5 қызығушылық орталығы бар |
|
||
4) дербес/бірлескен балалар іс-әрекеті үшін барлық жағдайлар жасалған, жайлы орта қалыптастырылған, ойын кеңістігі балаларға толық қолжетімді (сөрелердің биіктігі балалардың бойынан жоғары емес, ойыншықтар ашық сөрелерде/ішіндегі заттар көрінетін түссіз контейнерлерде орналасқан), кеңістік аймақтарға бөлінген және 7-ден кем емес қызығушылық аймақтары бар |
|
||
Қауіпсіздік және қолжетімділік өлшемшапрттары |
1) сәйкес келмейді |
% |
|
2) ішінара сәйкес келеді |
% |
||
3) негізгі талаптар бойынша сәйкес келеді |
% |
||
4) толық сәйкес келеді |
% |
||
Қауіпсіздік және қолжетімділік талаптарына сәйкестік |
% |
||
ІІ
|
Педагогтердің бағдарламаның күтілетін нәтижелеріне қол жеткізуі |
1. 5 жасқа дейінгі балалар 10-ға дейін тура және кері санауды біледі |
|
1) кейбір балалар ғана санай алады |
|
||
2) балалардың жартысы 10-ға дейін және кері санай алады |
|
||
3) балалардың көпшілігі 10-ға дейін және кері деп санайды |
|
||
4) барлық балалар 10-ға дейін және кері санауды біледі |
|
||
2. 5 жастағы барлық балалар кем дегенде 5 геометриялық фигураны ажыратады және атайды, оларды ұқсастығымен байланыстырады |
|
||
1) кейбір балалар ажырата алмайды, фигураларды ұқсастығы бойынша салыстыруға тырысады |
|
||
2) 3-4 фигураны ажыратады және атайды, фигураларды ұқсастығы бойынша салыстыра алады |
|
||
3) 5 негізгі фигураны ажыратады және атайды, фигураларды ұқсастығы бойынша салыстыра алады |
|
||
4) 5-тен астам геометриялық фигураларды ажыратады және атайды, фигураларды ұқсастығы бойынша салыстыра алады, әртүрлі күрделі пазлдарға, конструкторлық ойыншықтарға қызығушылық танытады |
|
||
3. Балалар шығармашылық/жобалық іс-шараларға белсенді қатысады, өз идеяларын ұсынады, өз идеялары бойынша ойлап тапқан тапсырмаларды аяқтай алады (4-5 жас) |
|
||
1) жоқ |
|
||
2) кейбір балалар ғана қызықты идеялар ұсынып, тапсырманы орындай алады |
|
||
3) балалардың көпшілігі қызықты идеяларды ұсына алады және тапсырманы орындай алады |
|
||
4) барлық балалар белсенді, қызықты идеялар ұсына алады және шығармашылық тапсырманы соңына дейін жеткізе алады |
|
||
4. Материалдарды өз бетінше таңдайды және композициялар ойлап табады және шығармашылық қиялын көрсете отырып құрастырады (4-5 жас) |
|
||
1) жоқ |
|
||
2) тек кейбір балалар |
|
||
3) балалардың көпшілігі |
|
||
4) барлық балалар |
|
||
5. Балалар қимыл-қозғалыс ойындарын өздері ұйымдастыруда белсенділік танытады, ойындарда физикалық қабілеттерін көрсетеді (4-5 жас) |
|
||
1) жоқ |
|
||
2) тек кейбір балалар |
|
||
3) балалардың көпшілігі |
|
||
4) барлық балалар |
|
||
6. Балалар таныс шығарманың мазмұнын сабақтастырып айтып бере алады, мазмұнды суреттер бойынша қызықты әңгімелер құрастыра алады (4-5 жас) |
|
||
1) жоқ |
|
||
2) тек кейбір балалар |
|
||
3) балалардың көпшілігі |
|
||
4) барлық балалар |
|
||
7. Балалар бағдарламада берілген қазақ тілінің сөздік минимумын түсінеді және қолданады (3-5 жас) |
|
||
1) жоқ |
|
||
2) тек кейбір балалар ғана |
|
||
3) балалардың көпшілігі |
|
||
4) барлық балалар |
|
||
8. 5 жастағы балалар заттарды әртүрлі белгілермен (түсі, пішіні, өлшемі, материалы, қолданылуы) салыстыра алады. Шартты өлшеуді қолдана отырып, заттардың ұзындығын, енін, биіктігін өлшейді және осы өлшемдер бойынша бірнеше заттарды салыстыра алады |
|
||
1) жоқ |
|
||
2) тек кейбір балалар ғана |
|
||
3) балалардың көпшілігі |
|
||
4) барлық балалар |
|
||
9. 5 жастағы балаларда еркіндік, үнемділік дағдылары қалыптасқан, өзінің және басқа адамдардың іс-әрекеттерін бағалай алады |
|
||
1) жоқ |
|
||
2) тек кейбір балалар ғана |
|
||
3) балалардың көпшілігі |
|
||
4) барлық балалар |
|
||
10. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту бағдарламасын іске асыру мониторингінің нәтижелері бойынша жыл соңында балалардың дамуында ілгерілеуге қол жеткізілген (5 жас) |
|
||
1) 10 % -дан төмен динамика |
|
||
2) 10-15 % аралығындағы динамика |
|
||
3) 15-20 % аралығындағы динамика |
|
||
4) 20-дан % жоғары динамика |
|
||
|
Педагогтердің бағдарламаның күтілетін нәтижелеріне қол жеткізуі |
1) сәйкес келмейді |
% |
2) ішінара сәйкес келеді |
% |
||
3) негізгі талаптар бойынша сәйкес келеді |
% |
||
4) толық сәйкес келеді |
% |
||
Бедагогтердің бағдарламаның күтілетін нәтижелеріне қол жеткізуі |
% |
||
ІІІ |
Баланың отбасымен өзара қарым-қатынас |
1. Мектепке дейінгі ұйым мен отбасы ықпалдастық қарым-қатынас орнатқан |
|
1) жоқ, тек көрнекі іс-шаралар ұйымдастырылады |
|
||
2) мерекелік іс-шараларға орай отбасылық эстафеталар, сайыстар өткізіледі |
|
||
3) жаңаша нысанда ата-аналар жиналыстары өткізіліп тұрады: тренинг, семинар, сұхбат және т. б. |
|
||
4) баланың дамуына ықпал ететін отбасымен өзара ықпалдастықтың барлық тиімді тәжірибесі мен әдістері пайдаланылады |
|
||
2. Педагог ата-аналарға жеке және жалпы кеңес береді |
|
||
1) жоқ |
|
||
2) кейдеде |
|
||
3) өз жоспары бойынша |
|
||
4) үнемі, қажеттілігіне қарай |
|
||
3. Ата-аналар балабақшадағы тәрбиелеу-оқыту процесіне қатысады |
|
||
1) жоқ |
|
||
2) жылына 1 рет |
|
||
3) ашық есік күнінде |
|
||
4) үнемі, бірлескен іс-шаралар шеңберінде |
|
||
4. МДҰ сайтында (чатта және т. б. дереккөздерде) немесе ата-аналар бұрышында ата-аналар үшін пайдалы ақпарат бар және ол үнемі жаңартылып отырады |
|
||
1) жоқ |
|
||
2) бар, сирек жаңартылады |
|
||
3) ата-аналар үшін әрқашан пайдалы ақпарат бар және үнемі жаңартылып отырады |
|
||
4) ата-аналарға пайдалы, әрі қажетті ақпаратты жеткізіп және хабардар етіп отыру үшін ақпараттандырудың барлық әдістері мен тәсілдері белсенді қолданылады |
|
||
5. МДҰ-да ата-аналарға, оның ішінде балалары МДҰ-ға келмейтін ата-аналарға арналған консультациялық пункт жұмыс істейді |
|
||
1) жоқ |
|
||
2) иә, тек МДҰ–ға балалары баратын ата-аналар үшін |
|
||
3) иә, тек білім алуда ерекше қажеттілігі бар балалардың ата-аналары үшін ғана |
|
||
4) иә, оның ішінде балалары МДҰ–ға бармайтын ата-аналар үшін де |
|
||
|
Баланың отбасымен өзара қарым-қатынас орната білу |
1) қарым-қатынас орнатылмаған |
% |
2) ішінара қарым-қатынас орнатылған |
% |
||
3) жұмыс формалары ұйымдастырылған |
% |
||
4) ата-аналар тәрбиелеу-оқыту процесіне қатысады |
% |
||
Отбасымен қарым-қатынас орнату көрсеткіші |
% |
||
IV |
Педагогтердің кәсібилігі |
1. МДҰ педагогтерінің кәсіби білімі және біліктілік санаты бар |
|
1) 50 %-ға жетпейді |
|
||
2) 50-60 % |
|
||
3) 60-70 % |
|
||
4) 70 %-дан жоғары |
|
||
2. МДҰ педагогтері балаларға мейірімділік пен сүйіспеншілік танытады, оларға қарым-қатынас үшін жайлы орта қалыптастырады |
|
||
1) жоқ |
|
||
2) кейбіреуі |
|
||
3) көпшілігі |
|
||
4) барлық педагогтер балаларға мейрімділік пен сүйіспеншілік танытады, оларға қарым-қатынас үшін жайлы орта қалыптастырады |
|
||
3. МДҰ педагогтері балалар үшін дамушы ортаны ұйымдастыра алады және оны баланың қабілеттері мен дағдыларын дамыту үшін тиімді қолдана алады |
|
||
1) жоқ |
|
||
2) кейбіреуі |
|
||
3) көпшілігі |
|
||
4) барлық педагогтер ортаны ұйымдастыра біледі және оны тиімді пайдаланады |
|
||
4. МДҰ педагогтері мектеп жасына дейінгі балалардың жас психологиясының ерекшеліктерін жақсы біледі |
|
||
1) жоқ |
|
||
2) кейбіреуі |
|
||
3) көпшілігі |
|
||
4) барлық педагогтер |
|
||
5. МДҰ педагогтері өзін-өзі тәрбиелеу бойынша жұмыс істейді, жұмыс кезінде балалардың іс-әрекетін сапалы бақылауды біледі |
|
||
1) жоқ |
|
||
2) кейбіреуі |
|
||
3) көпшілігі |
|
||
4) барлық педагогтер |
% |
||
|
Педагогтердің кәсібилік деңгейі |
1) 50%-ға дейін |
% |
2) 50%-60% |
% |
||
3) 60%-70% |
% |
||
4) 70%-дан жоғары |
% |
||
Педагогтердің кәсібилік деңгейі |
% |
Ескерту: кестеде әр параметр бойынша берілген өлшемшарттарға сәйкес бағалау жауаптарының 4 нұсқасының біреуі белгіленеді.
І. «Қауіпсіздік және қолжетімділік»
Мысалы:
«Қауіпсіздік және қолжетімділік» параметрі бойынша 7 өлшемшарт берілген. Әрбір өлшемшарттың 4 индикаторлар бар. Оның ішінде мектепке дейінгі ұйым индикаторлары бойынша:
ҚІ=N*100%
7
(ҚІ – «Қауіпсіздік және қолжетімділік» параметрінің 1-ші өлшемшарты; N – индикатор; «7» – индикаторлар саны)
7
ҚІV=N*100%
14,2%+28,6%+28,6%+28,6%=100% (барлық өлшемшарттардың қосындысы 100%-ды құрайды).
Қауіпсіздік және қолжетімділікті қамтамасыз ету 28,6%+28,6%= 57,2%-ды (бағалаудың 3) және 4) нұсқаларының қосындысы) құрайды.
2, 3, 4-параметрлер бойынша да осындай есептеулер жүргізіледі.
Нәтижесінде:
«Қауіпсіздік және қолжетімділік» – 57,2%
«Педагогтердің бағдарламаның күтілетін нәтижелеріне қол жеткізуі» – 33,1%
«Баланың отбасымен өзара қарым-қатынас» – 27,8%
«Педагогтердің кәсібилігі» – 60,5%
57,2%+33,1%+27,8%+60,5%=178,6/4=44,6%
Нәтижесінде, мектепке дейінгі ұйымда мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың сапасы 44,6%-ды құрайды.
Сол сияқты, қалған 3 көрсеткіштің өлшемшарттары мен индикаторлары бойынша да жоғарыда көрсетілген үлгіге сәйкес есептеледі:
ІІ. «Педагогтердің бағдарламаның күтілетін нәтижелеріне қол жеткізуі»
БІ=N*100%
10
БІІ=N*100%
10
БІІІ=N*100%
10
БІV=N*100%
10
ІІ. параметр бойынша ӨДҰ-ның сапа көрсеткішіне сәйкестігін анықтау БІІІ + БІV= ... %
ІІІ. «Баланың отбасымен өзара қарым-қатынас орната білу»
ОІ=N*100%
5
ОІІ=N*100%
5
ОІІІ=N*100%
5
ОІV=N*100%
5
ІІІ. параметр бойынша ӨДҰ-ның сапа көрсеткішіне сәйкестігін анықтау ОІІІ + ОІV= ... %
ІV. «Педагогтердің кәсібилік деңгейі»
КІ=N*100%
5
КІІ=N*100%
5
КІІІ=N*100%
5
КІV=N*100%
5
ІV. параметр бойынша МДҰ-ның сапа көрсеткішіне сәйкестігін анықтау КІІІ + КІV= ... %
Нәтижесінде, МДҰ-ның сапа көрсеткішіне сәйкестігінің үлесі шығады:
(ҚІІІ + ҚІV) + (ПІІІ + БІV) + (ТуралыІІІ + ОІV) + (КІІІ + КІV)
МДҰ сапалық көрсеткіші = ---------------------------------------------------------------- = ... %
4