"Ақмола облысы білім басқармасының Аршалы ауданы бойынша білім бөлімінің Бұлақсай ауылының № 1 негізгі орта мектебі "коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Основная средняя школа №1 села Булаксай отдела образования по Аршалынскому району управления образования Акмолинской области"

Біз әлеуметтік желідеміз

 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

2022-2023 оқу жылындағы бастауыш мектеп бойынша ӘБ талдау

2022-2023 оқу жылындағы бастауыш мектеп бойынша ӘБ талдау

Жұмысты талдау келесі бағыттар бойынша ұсынылған:
- бастауыш мектепте пәндер бойынша білім сапасының мониторингі;
- оқушылардың пәндік біліміндегі олқылықтарды есепке алу;
- әдістемелік жұмыс.
Бастауыш мектепте барлығы 10 адам оқиды. 2-сынып оқушылары 2022-2023 оқу жылының 1 тоқсанынан бастап аттестатталады. 2-4 сынып оқушыларының үлгеріміне Мониторинг кесте түрінде беріледі:
2-сынып оқушыларының 1, 2, 3,4 тоқсандағы үлгерімінің мониторингі:

үздік оқушылардың төрттен бір саны жақсы оқушылардың саны үштіктер Саны
Сынып бойынша білім сапасы
Д м д м
м д
1
4 1 0 1 0 1 1 - - 50%
2 4 1 0 1 0 1 1 - - 50%
3 4 1 0 2 0 0 1 - - 75%
4 5 1 0 3 0 0 1 - - 80%

Барлығы 2-сыныпта, жыл соңында 5 адам оқиды. Жиынтық кесте 2-сынып оқушыларының білім деңгейі жоғарылағанын көрсетеді оқу жоспары бір жыл ішінде орындалды. Мұғалім оқушылармен жеке жұмыс жүргізеді .
Мұғалім О .БЕГАЛИНОВА.С. оқу техникасын арттыру және оқушылардың каллиграфиясы бойынша жұмыс жалғасады.
1, 2, 3 ,4 тоқсандағы 3 сынып оқушыларының үлгерімін бақылау:

Үздік оқушылардың төрттен бір саны жақсы оқушылардың саны үштіктер Саны
Сынып бойынша білім сапасы
м / ж м / ж
м д
1 2 0 0 0 2 0 0 - - 100%
2 2 0 0 0 2 0 0 - - 100%
3 2 0 0 0 2 0 0 - - 100%
4 2 0 0 0 2 0 0 - - 100%


Барлығы 3 сыныпта, жыл соңында 2 адам оқиды. Барлығы сертификатталған. Бұл кестелер 2023-2023 оқу жылының соңында оқушылардың білім сапасы артқанын көрсетеді. Пәндер бойынша бастауыш буынның оқу бағдарламасы жыл соңында орындалды


4-сынып оқушыларының 1, 2, 3,4 тоқсандағы үлгерімінің мониторингі:
Үздік оқушылардың төрттен бір саны жақсы оқушылардың саны үштіктер Саны
Сынып бойынша білім сапасы
м / ж м / ж
м д
1 1 1 1 0 0 0 0 - - 100%
2 1 1 1 0 0 0 0 - - 100%
3 1 1 1 0 0 0 0 - - 100%
4 1 1 1 0 0 0 0 100%

Білім сапасының жиынтық кестесі оқушылардың білім деңгейі биылғы оқу жылында жоғарылағанын көрсетеді. Сонымен бірге жекелеген оқушылардың білім сапасының төмендеу себептерін талдау және анықтау, үлгерімі төмен оқушылардың біліміндегі олқылықтарды жою бойынша нақты шараларды белгілеу, білімдегі олқылықтарды жою қажет. Түзету жұмыстарына көбірек көңіл бөлу, оқытуға сараланған тәсілді белсенді қолдану, оқушылардың танымдық қабілеттерін дамыту қажет.
Сынып оқушыларының жеке пәндер бойынша білім сапасын талдай отырып келесі қорытындылар жасауға болады:
орыс тілі-нәтиже артты;
әдеби оқу-нәтиже артты;
математика - тұрақты нәтиже;
жаратылыстану-көтерілді.
Мұғалімдер арқан Е. Н. Бегалинова О. Н.математика бойынша оқушылардың біліміндегі олқылықтарды анықтап, жою және білім сапасын жоғары деңгейге көтеру қажет.
Ол үшін оқытуға сараланған тәсілді белсенді қолдану, оқушылардың танымдық қабілеттерін дамыту қажет.
Мұғалімдер функционалдық сауаттылықты дамыту бойынша одан әрі жұмыс жоспарлауда.

ҚМ отырыстарының тақырыбын талдау.
Есепті кезеңде 5 жоспарлы отырыс жоспарланды, әдетте, қазіргі заманғы технологиялар талқыланды, мұғалімдердің тәжірибелері жинақталды, бұл мұғалімнің педагогикалық шеберлігін арттыруда оң рөл атқарады.
Әдістемелік бірлестіктерде келесі мәселелер көтерілді:
№1 ҚМ отырысы
Тақырыбы:"Бастауыш сынып мұғалімдерінің 2022-2023 оқу жылына арналған әдістемелік жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру".
Сұрақтар:
1.Бастауыш сынып мұғалімдерінің 2021-2022 оқу жылындағы жұмысын талдау.
2. Бастауыш сынып мұғалімдерінің кадрлық әлеуеті туралы мәліметтер банкін қалыптастыру.
3. Нормативтік, бағдарламалық –әдістемелік құжаттарды талқылау: білім беру мәселелері бойынша нормативтік және әдістемелік құжаттаманы зерделеу, бірыңғай орфографиялық режим туралы.
4. Әдістемелік бірлестіктің 2022-2023 оқу жылына арналған жұмыс жоспарын талқылау.
6. Мұғалімдердің өзін-өзі тәрбиелеу тақырыптарын түзету және бекіту.
7. Білім алушылардың әртүрлі деңгейдегі іс-шараларға қатысуын жоспарлау.
8. Мұғалімнің кәсіби стандарттарымен танысу
№ 2 отырыс
Тақырыбы: "Бастауыш мектептегі цифрлық білім беру ортасы".
Сұрақтар:
1. Бастауыш сынып сабақтарында ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану.
2. Бастауыш сынып сабақтарында мектептің цифрлық білім беру ортасын пайдалану.
3. Бастауыш сынып оқушысының ақпараттық қауіпсіздігі (тәжірибе алмасу, мектеп сайтынан материалдар).
4. Бастауыш сынып мұғалімдерінің танымал білім беру ресурстары (тәжірибе алмасу).

№ 3 отырыс
Тақырыбы: "Бастауыш мектепте жаратылыстану-математикалық цикл сабақтарында заманауи цифрлық технологиялар мен электрондық оқыту құралдарын пайдалану"
Сұрақтар:
1. Бастауыш мектепте ақпараттық білім беру ортасын енгізудің нормативтік-құқықтық аспектілері бастауыш мектепте заманауи цифрлық технологиялар мен электрондық оқыту құралдарын пайдалану.
2. Цифрлық технологиялар мен электрондық оқыту құралдарын пайдалану бойынша ашық сабақтар мен мастер-класстар.
3. 2022-2023 оқу жылындағы бастауыш сыныптардағы VLOOKUP тапсырмаларын талдау.

№ 4 отырыс
Тақырыбы:"көркем еңбек арқылы сабақтан тыс жұмыста оқушылардың шығармашылық қиялын дамыту"

1.Оқытудың екінші кезеңіне бейімделу жағдайында бастауыш сынып оқушыларының оқу мотивациясы мен эмоционалды тәжірибесінің ерекшеліктері.
2. "Жеке тұлғаның өзін-өзі жүзеге асыруы мен әлеуметтенуінің негізі ретінде оқушыларда жеке және коммуникативті UUD қалыптастыру".
3. "Сыни ойлауды дамыту технологиясын бастауыш мектепте оқушылардың оқу мотивациясын арттыру құралы ретінде қолдану".
4. Оқытуда қиындықтары бар оқушылармен жұмыс жасау мәселесі бойынша мұғалімдердің тәжірибесімен алмасу.
№ 5 отырыс
Тақырыбы:"Бастауыш мектептің педагогикалық ұжымының білім беру процесін жетілдіру жөніндегі қызметінің нәтижелері".
1. 2022-2023 оқу жылындағы ӘБ жұмысының талдау және нәтижелілігі.
Мақсаты: ӘБ қызметінің нәтижелерін, проблемаларды талдау және оларды түзету жолдарын анықтау.
2. Келесі жылға арналған МО жұмысына ұсыныстар. Жаңа оқу жылына арналған міндеттер.
3. Мұғалімдердің өзін-өзі тәрбиелеу туралы есебі.
4. Мұғалімдерді аттестаттау қорытындысы.
5. Оқушылардың қорытынды аттестаттауын талдау.
6. 2023-2024 оқу жылына арналған ҚМ жұмыс жоспары мен міндеттерін талқылау.

Қорытындылар: бастапқы буында жан-жақты дамыған, дені сау тұлғаны дамыту үшін барлық жағдайлар жасалған деп есептейміз. Әр бала өзіне қызықты және қол жетімді салада өзін көрсете алады. Жақында әдістемелік бірлестіктің жұмысы нәтижелі, ойластырылған болды. Мұғалімдер бір-біріне әдістемелік көмек көрсетуге тырысты.
Оқу іс-әрекетін интроспекциялау, оқыту мен бақылаудың жаңа технологияларын зерделеу дағдыларын игерді, біліктілігін арттырды, тәжірибе алмасты және таратты. МО-да әдістемелік шошқа банкін жинақтау бойынша жұмыс жүргізілді, бұл кәсіпқойлықты арттыруға ықпал етті.
Жыл бойы өзара сабақтар мен ашық сабақтар жүйесі өтті. Үлгерімі төмен балалармен жұмыс ұйымдастырылды.
ӘБ алдына қойылған міндеттер іске асырылды. Әдістемелік жұмыс мұғалімдердің қиындықтарын, жағымды және жағымсыз жақтарын анықтауға мүмкіндік берді. МО жұмысын талдай отырып, барлық мұғалімдер жұмысты кәсіби деңгейде жүргізгенін атап өткен жөн.

Біздің жетістіктеріміз
1 сыныпта оқушы Жаңбырбай Айсұлтан "Ақ БОТА" қашықтықтан олимпиадасына қатысып, 2 орын алды
2 сыныпта оқушылар көктем Арсений-2 орын Жанат Жанель-2 орын Пилипенко Арсений-3 орын "Ақ БОТА"қашықтық олимпиадасында
3-4 сыныптарда оқушылар қашықтықтан олимпиадада сертификаттар алды
"АҚ БОТА"
2 сынып оқушылары Пилипенко Арсений "Жас құткарушые" суреттер байқауында 3 дәрежелі диплом, Жанат Жанель Пилипенко Арсений Жамбырбай Айсұлтан "Ақмола жұлдыздары"аудандық байқауына қатысқаны үшін диплом алды
Жалпы қорытынды
Негізінен қойылған міндеттер орындалды. Мұғалімдер оқушыларды табысты оқытудың оңтайлы әдістерін іздеуде тоқтамайды, оқушыны дайын біліммен емес, оқушыларды іздеу қызметіне тарту керек екенін түсінеді. Педагогикалық ұжым білім беру сапасын арттыру, бастауыш сынып оқушысының жеке басын дамыту, оның шығармашылық қабілеттері мен оқуға деген қызығушылығын ашу бойынша үлкен жұмыс атқарды. Бұған сабақтан тыс жұмыстар: пәндік апталар, түрлі конкурстар, оқушылармен ой-өрісін кеңейту бойынша жеке сабақтар өткізу, жобаларды әзірлеу ықпал етті.
Оқушының жеке басының дамуында шешуші рөл тікелей оқу процесі болды, оған оқушыларға сараланған көзқарас, бастауыш сынып оқушыларының жеке ерекшеліктеріне сүйену, білім беру процесінде заманауи технологияларды қолдану, соның ішінде АКТ ықпал етті.

2023-2024 оқу жылына арналған ұсыныстар:
- Мұғалімдерге мотивациясы төмен оқушылармен жұмысты әртараптандыру: сабаққа қосу
сараланған тапсырмалар, қалыптастырушы бағалауды, жеке траекторияларды қолдану
сабақ немесе тақырып аясында оқушылар үшін.
- Мұғалімдерге оқушылар төмен нәтиже көрсеткен тапсырмаларды қосу ,
пәндер бойынша тексеру жұмыстарына.
- Мұғалімдерге жоғары ынталы оқушыларды олимпиадалық қозғалысқа тарту, сабақта шешу
олимпиадалық міндеттер.
- Әдістемелік бірлестіктің 2023/2024 оқу жылына арналған жұмыс жоспарына семинарлар енгізу .
"Жаңа FGOS бойынша жұмыс бағдарламасын қалай дұрыс құру керек", "реттеушіні қалай қалыптастыру керек
УУД сабақтарда және сабақтан тыс жұмыстарда"

Қосымшалар:

Жаңартылған күні: 20.06.2023 12:06
Құрылған күні: 20.06.2023 12:06

Текст