"Ақмола облысы білім басқармасының Аршалы ауданы бойынша білім бөлімінің Бұлақсай ауылының № 1 негізгі орта мектебі "коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Основная средняя школа №1 села Булаксай отдела образования по Аршалынскому району управления образования Акмолинской области"

Біз әлеуметтік желідеміз

 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

2022-2023 оқу жылындағы ФК мұғалімінің жұмысын талдау

Дене шынықтыру мұғалімі Весна Татьяна Владимировна. Мұғалімнің жұмыс өтілі-13,8 жыл, өз мамандығы бойынша жоғары білімі бар. Көкшетау қаласындағы "Көкше" академиясын "дене шынықтыру және спорт" мамандығы бойынша бітірген, 1-9 сыныптарда сабақ береді. Жүктеме аптасына 18 сағат (сабақ), футбол добы бойынша секциялар, тоғыз құмалақ, дойбы - шахмат.
Өзін-өзі тәрбиелеу тақырыбы "Оқушыларда СӨС қалыптастыруға құзыреттілік көзқарас".
Мақсаты: кәсіби дайындықты арттыру және соның салдарынан дене шынықтыруды оқытудың тиімділігін арттыру.
2023 жылғы 25 ақпанда "қазіргі білім беру жағдайында дене шынықтыру сабақтарында білім беру тәсілдерін іске асыру"жаңа бағдарламасы бойынша біліктілікті арттыру курстарынан өтті
2018 жылдың 26 мамырында дене шынықтыру бойынша педагогтердің ұлттық біліктілік тестілеуіне қатысты, біліктілік санаты – педагог – сарапшы. Дене шынықтыру -55 б, оқыту әдістемесі -24 б.
Сабақта мен А. Н.Стрельникованың тыныс алу техникасын қолданамын.
Мектепте спорт залы, гимнастикалық спорт алаңы, шағын футбол алаңы бар. Балалар үшін дене шынықтырумен айналысу үшін қолайлы атмосфера мен жағдайлар жасалған.
Менің кәсіби қызметімнің негізгі мақсаты – білім алушылардың денсаулығын сақтау мен нығайтудың ең оңтайлы құралдарын іздеу, балалардың салауатты өмір салтына деген көзқарасын қалыптастыру үшін қолайлы жағдайлар жасау, психикалық сау, әлеуметтік бейімделген және физикалық дамыған адамды қалыптастыру үшін мектептің барлық мүмкіндіктерін пайдалану. Сондай-ақ балалардың денсаулығын сақтау және нығайту мәселесіне жұртшылықтың назарын аудару, мүдделі қызметтермен өзара байланыс жүйесін құру және денсаулық сақтау технологияларын сынақтан өткізу.
Мақсатты іске асыру үшін келесі міндеттерді шешемін:
1. денсаулықты нығайту, үйлесімді физикалық дамуға ықпал ету;
2. қозғалыс (кондиционерлік және үйлестіру) қабілеттерін дамыту;
3. жеке гигиена, дене жаттығуларының дененің негізгі жүйелеріне әсері, ерік-жігер мен адамгершілік қасиеттерін дамыту туралы білім негіздерін қалыптастыру;
4. өзінің физикалық мүмкіндіктерін барабар бағалауды қалыптастыру;
5. бос уақытында таңдалған спорт түрлерімен, физикалық жаттығулармен өз бетінше айналысу әдетін тәрбиелеу;
6. психикалық процестердің дамуына ықпал ету және психикалық өзін-өзі реттеу негіздерін үйрету.
Тұлғаны жан-жақты дамытуға деген көзқарас оқушылардың дене шынықтыру негіздерін игеруін қамтиды, оның құрамдас бөліктері мықты денсаулық, жақсы физикалық даму, қозғалыс қабілеттерінің оңтайлы деңгейі, дене шынықтыру саласындағы білім мен дағдылар, дене шынықтыру-сауықтыру және спорттық қызметті жүзеге асырудың мотивтері мен игерілген тәсілдері (дағдылары) болып табылады.
Осы мақсатқа жету үшін Мен келесі міндеттерді шешуді қамтамасыз етемін:
* денсаулықты нығайту, гармоникалық физикалық дамуға ықпал ету;
* өмірлік маңызды моториканы, Дағдылар мен қабілеттерді үйрету.
Оқушылардың моторикасы мен дағдыларын қалыптастыру оқушыларды негізгі гимнастика, жеңіл атлетика, спорттық және ашық ойындар жаттығуларына үйретуді көздейтін оқу бағдарламасына сәйкес жүргізіледі. Қозғалыс әрекеттерін оқытудың тиімділігі сабақтарды өткізу әдістемесіне, оқу процесінде оқушылардың танымдық белсенділігінің қалай белсендірілуіне, тіл мен ойлаудың осы процеске қосылуына, олардың қозғалыс әрекеттерін игеруге қаншалықты саналы түрде қатысы бар екеніне байланысты. Жаттығудың дұрыс техникасын меңгеру дене тәрбиесінің маңызды міндеті болып табылады. Ол үшін бастапқы буында мен табиғи моторикамен (жүгіру, лақтыру, секіру, өрмелеу, өрмелеу) көптеген жаттығулар беремін. Өздеріңіз білетіндей, жаттығулар дұрыс орындалған жағдайда ғана денеге оң әсер етеді. Сонымен қатар, жаттығуларды орындаудың ұтымды техникасы өмірлік маңызды қозғалыстардың дұрыс дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді, балаларда күш-жігерді тиімді бөлу және әртүрлі қозғалыстарды тиімді жүзеге асыру қабілеттерін дамытады, олардың жаңа моторлық әрекеттерді тез игеруге дайындығын тәрбиелейді.
Сабақтардағы жеке көзқарас сабақтарды өткізу әдістемесімен тығыз байланысты. Дене шынықтыру мұғалімі балалардың жас ерекшеліктерін, типтік және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, жұмысты жоспарлауы керек және білім, Дағдылар мен дағдыларды игеру олар үшін қажеттілікке айналып, қуаныш пен ішкі қанағат әкелетін етіп оқытуы керек. Егер сыныпта дене шынықтыру деңгейі әртүрлі оқушылар болса, бұған қалай қол жеткізуге болады. Әрбір дене шынықтыру мұғалімінің өзіндік жұмыс әдістері бар, бірақ барлық мұғалімдер оқушыларға сезімтал және мұқият қарауды, әрқайсысына жеке көзқарасты біріктіреді, бұл оқу үлгерімін арттыру үшін өте маңызды.
Мұғалімнің, әсіресе жоғары сыныптармен жұмысындағы ең үлкен рөлді оның тұлғасы атқарады: Педагогикалық шеберлік және оқушылардың өзіне ғана емес, сонымен бірге ол оқытатын пәнге де қандай да бір реакциясын тудыратын адами қасиеттер.
Студент өз жұмысының нәтижесінен тек қуанышты сезінуі керек, ішкі қанағат сезімін алуы керек.
Дұрыс есептелген физикалық белсенділік-бұл балалардың өз қабілеттеріне деген сенімділігін арттырудың, табысқа жету үшін қажетті оң психологиялық көзқарастың пайда болуының маңызды шарты.
Дене шынықтыру сабақтарында оқушылармен жеке жұмыс кезінде оқушының психологиялық түрін ескеру қажет. Сонымен, теңгерімсіз, тез қозғалатын, көңіл-күйдің күрт өзгеруімен және оқушының жиі жүйке бұзылуымен материалды игерудің секіргіш сипатын байқауға болады. Сабырлы, теңдестірілген баланың жұмысы мүлдем басқаша: ол сабақтан сабаққа біркелкі, салыстырмалы түрде тез және берік, оқу материалын игереді, ал теңгерімсіз оқушы әлдеқайда баяу және онша берік емес.
Оқушылардың үш тән тобы бар:
1) материалды тез және жақсы сіңіреді, жақсы физикалық дайындыққа ие және әдетте барлық пәндер бойынша жақсы немесе жақсы үлгерімге ие;
2) Жақсы және жақсы, бірақ физикалық дамудың орташа көрсеткіштері бар материалды баяу сіңіреді;
3) дене шынықтыру сабақтарында материалды орташа және нашар меңгеру. Мұның себептері, әдетте, физикалық дамудың жеткіліксіздігінде және денсаулық жағдайындағы ауытқуларда жатыр.
Жеке тәсіл әдістемесінің ерекшеліктері

1. Жеке тәсілді жүзеге асыру оқушылардың жеке басын зерттеуді, олардың жеке ерекшеліктерін анықтауды талап етеді.
2. Оқушыларға жеке көзқарас артта қалғандарды ғана емес, барлық оқушылардың көрсеткіштерінің өсуін қамтамасыз етуі керек.
3. Сабақта балаларды ұйымдастыру формасын таңдау ерекше маңызға ие.
4. Дене шынықтыру сабақтарында оқушыларды бөлімшелер бойынша бөлуді олардың дайындығын ескере отырып жүргізген жөн.
5. Дене шынықтыру сабақтарында оқыту әдістемесін даралау:
- қозғалыс қасиеттерінің даму ерекшеліктеріне байланысты жаттығуларды орындау үшін қол жетімді жағдайлар жасау;
- әр бөлімнің дайындық деңгейіне сәйкес оқу материалын зерттеудің әдістемелік реттілігі.
Оқу-тәрбие мәселелерін шешу үшін мен ағынды, фронтальды, топтық, жеке және дөңгелек әдістерді қолданамын, жүктемелер мен демалудың әртүрлі нұсқаларын қолданамын.
Сабақта сыныппен өзара іс – қимыл жеке тұлғаға бағытталған тәсіл, педагогикалық қолдауды жүзеге асыру негізінде қамтамасыз етіледі. Студенттердің ынтымақтастығы топтарда, жұптарда жұмыс істеу, шағын командаларды ұйымдастыру, проблемалық міндеттер қою сияқты жұмыс түрлерін қолдану арқылы ұйымдастырылады.
Мен сабақты алдын-ала құрастырамын: нақты мақсат қойылып, оған сәйкес Сабақтың кезеңдері ерекшеленеді. Сабақтың әр кезеңінің өзіндік оқу міндеті бар. Тапсырма балалардың алдына қойылады және нақты белгіленген уақыт аралығында орындалады. Содан кейін әр кезеңді және жалпы сабақты қорытындылайды. Білім алушылардың оқу жағдайында шамадан тыс жүктелуіне жол бермеуге ерекше назар аударылады. Мен әзірлеген дидактикалық және әдістемелік материалдарды (оқу кестелері, нұсқаулықтар), сондай-ақ спорт залының, кешенді спорт алаңының мүмкіндіктерін пайдаланамын.
Топтарға бөлу
Оқушыларды топтарға бөлу, әдетте, олардың физикалық дайындығына, сондай-ақ осы спорт түріндегі жетістіктеріне байланысты жүзеге асырылады. Бұл әр оқушыға назар аудара отырып, бүкіл топты (бөлімді) оқыту әдістемесін жоспарлауға мүмкіндік береді. Алайда, мұндай үлестіруді студенттер дұрыс қабылдамауы мүмкін. Сондықтан, олар сабаққа деген қызығушылығын жоғалтпауы үшін топта қалған студенттер жетекшілік ететін көшбасшы болуы керек.
Спорттық ойындарда және топтар мен командалардың әртүрлі эстафеталарында әр оқушы команданың жеңісіне үлес қосатын аралас (күшпен) жасаған жөн. Сонда әлсіздер жоғары спорттық көрсеткіштерге қол жеткізуге тырысады.
Дене шынықтыру сабақтарында және түрлі спорттық іс-шараларда балалардың белсенділігі, дене шынықтыру сабақтарында мотивация үлкен маңызға ие. Оқушылардың алдына мақсат қойып, оған қол жеткізуге ынталандыру, оларды белсенді дене шынықтыру сабақтарымен таныстыру үшін жаңа қызықты формалар мен жұмыс әдістерін іздеу қажет. Әдістемелік әдістердің бірі-оқушыларды табыстарына қарай бір бөлімнен екінші бөлімге ауыстыру.
Мұғалімдердің көпшілігі мектепке келгеннен кейін балалар ересек болады деп санайды (балабақшада ойнау керек еді) және сабақта олар белгілі бір мақсатқа жету үшін мұғалім қойған барлық талаптарды қатаң сақтауы керек. Біз көбінесе ересектердің де ойнағанды ұнататынын ұмытып кетеміз, ал балалар, әсіресе олардың жасына қарамастан.
Ойынның негізгі функцияларының бірі – педагогикалық, ол ежелден тәрбиенің негізгі құралдары мен әдістерінің бірі болып табылады.
Тәрбие саласындағы ойын әдісі ұғымы ойынның әдістемелік ерекшеліктерін көрсетеді. Сонымен қатар, ойын әдісі міндетті түрде футбол, баскетбол немесе қарапайым ашық ойындар сияқты жалпы қабылданған ойындармен байланысты емес. Негізінде, оны кез-келген физикалық жаттығулар негізінде қолдануға болады, егер олар осы әдістің ерекшеліктеріне сәйкес ұйымдастырылса.
Ойында әрдайым ойын ережелерімен рұқсат етілген әр түрлі жеңіс жолдары болады.
Ойыншыларға мотор мәселелерін шығармашылық жолмен шешуге мүмкіндік беріледі, ойын барысында жағдайдың кенеттен өзгеруі бұл міндеттерді қысқа мерзімде және моториканы толық жұмылдырумен шешуге міндеттейді.
Көптеген ойындар ынтымақтастық, өзара көмек, өзара көмек, сондай-ақ қарама-қарсы бағытталған ұмтылыстар соқтығысқан кезде бәсекелестік, қарама-қайшылық сияқты өте күрделі және ашық эмоционалды түсті адамдар арасындағы қарым-қатынасты қалпына келтіреді.
Ойын әдісі, оған тән барлық ерекшеліктерге байланысты, терең эмоционалды реакцияны тудырады және қатысушылардың моторлық қажеттіліктерін толық қанағаттандыруға мүмкіндік береді. Осылайша, сабақтарда жағымды эмоционалды фон құруға және қанағаттану сезімінің пайда болуына ықпал етеді, бұл өз кезегінде балалардың физикалық жаттығуларға деген оң көзқарасын тудырады.
Бәсекеге қабілетті әдіс позитивті эмоционалды фон мен жаттығу сабақтарына ойын әдісі сияқты оң көзқарасты қалыптастыру қабілетіне ие.
Дене тәрбиесі процесінде бәсекелестік әдіс салыстырмалы түрде қарапайым түрде де, кеңейтілген түрде де қолданылады. Бірінші жағдайда, бұл сабақты жалпы ұйымдастырудың бағынышты элементі ретінде, екіншісінде сабақты ұйымдастырудың тәуелсіз салыстырмалы формасы туралы.
Сабақтарда спортпен белсенді айналысқысы келетін білім алушыларды анықтаймын. Мен олардан командалар құрып, спорт түрлері бойынша секцияларда оларды аудандық жарыстарға дайындаймын. Балалардың жеке қабілеттері мен мүмкіндіктерін, денсаулық жағдайын ескеремін. Спортпен шұғылданғысы келетіндер, бірақ денсаулығына байланысты максималды жүктемелерді орындай алмайтындар, мен жүктеме мен жағдайды үнемі бақылай отырып, қосымша жаттығуларға тартамын.
Мектептегі дене шынықтырудың негізгі мәні - оқушыларды қозғалмалы өмір салтына үйрету және оларды бос уақытында, содан кейін бүкіл өмірінде спортпен айналысуға шақыру.

Сыныптан тыс іс-шаралар:
Қыркүйек: жол-көлік жарақаттарының алдын алу онкүндігі: Денсаулық фестивалі, Ұлттық Отбасы күні, Ұлттық Отбасы Күні шеңберіндегі отбасылық эстафеталар, ЖКО алдын алу онкүндігі.

Қазан. Денсаулық сақтау онкүндігі респираторлық инфекциялардың алдын алу айлығы Дүниежүзілік психологиялық денсаулық күні: Ұлттық алкогольден бас тарту күні, психологиялық денсаулық онкүндігі.
Қараша Халықаралық темекі шегуден бас тарту күні Темекі шегудің алдын алу онкүндігі ЖИТС-пен күрес айлығы: АИТВ/ЖИТС-тің алдын алу айлығы, "Халықаралық, темекі шегуден бас тарту күні" Темекі шегудің алдын алу онкүндігі, буклеттерді тарату: "темекіге айт-жоқ!", рационалды тамақтану онкүндігі. "Оқу мектебі" жобасы аясында " ұтымды тамақтану - денсаулықтың негізі!", "Зорлық-зомбылықсыз 16 күн" акциясы, " Жастар темекі шегуге қарсы!»
Желтоқсан Дүниежүзілік ЖИТС-пен күрес күні ЖИТС-пен күрес айлығы: ҚР Тәуелсіздік күніне арналған спорттық іс-шаралар, Дүниежүзілік ЖИТС-пен күрес күні, суреттер байқауы, "зорлық-зомбылықсыз 16 күн" акциясы, "балалар мен жасөспірімдер арасында жыныстық тәрбие және ерте жүктіліктің алдын алу" әңгімесі (7-9 кл).
Қаңтар СӨС айлығы. 5-8 сынып оқушылары арасында ЖРВИ және тұмаудың алдын алу, нашақорлықтың, алкоголизмнің және темекі шегудің алдын алу айлығы.
Ақпан. Біз салауатты өмір салтын қолдаймыз. Туберкулездің алдын алу айлығы, "туберкулездің алдын алу"сыныптық сағаты.
Наурыз. Дүниежүзілік туберкулезге қарсы күрес күні. Туберкулездің алдын алу шараларын насихаттауды жандандыру айлығы. Наурыз мерекесі аясындағы спорттық іс-шаралар туберкулездің алдын алу айлығы жарақаттанудың алдын алу айлығы.
Сәуір. Дүниежүзілік Денсаулық Күні. Мектептегі тамақтануды ұйымдастыруды жетілдіру онкүндігі. Жол-көлік жарақатының алдын алу айлығы, Дүниежүзілік денсаулық күні.
Мамыр. Халықаралық Отбасы күні. Отан қорғаушылар күні мен Жеңіс күніне арналған спорттық іс-шаралар, ұлттық ойындар күні, Дүниежүзілік темекі шегуге қарсы күрес күні.


Дене шынықтыру-спорттық бұқаралық іс-шаралар

"Қарттар күні", "Былғары доп", Тоғызқұмалақ мерекелеріне арналған дойбы жарыстары "ҚР Тәуелсіздік күні", тоғызқұмалақ мерекелеріне арналған "Наурыз", "Отан қорғаушылар күні" және "Жеңіс күні" мерекелеріне арналған жарыстар, жеңіл атлетикадан, үстел спорты түрлерінен, спорт түрлерінен жарыстар теннис, қысқы спорт түрлері, Шағын футбол. Бір күндік туристік жорықтар, дене шынықтыру мерекелері".

Қосымшалар:

Жаңартылған күні: 20.06.2023 09:49
Құрылған күні: 20.06.2023 11:29

Текст