"Ақмола облысы білім басқармасының Аршалы ауданы бойынша білім бөлімінің Бұлақсай ауылының № 1 негізгі орта мектебі "коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Основная средняя школа №1 села Булаксай отдела образования по Аршалынскому району управления образования Акмолинской области"

Біз әлеуметтік желідеміз

 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Талдау 2022 – 2023 оқу жылындағы тәрбие жұмысы "Бұлақсай ауылының № 1 Негізгі орта мектебі" КММ

Талдау

2022 – 2023 оқу жылындағы тәрбие жұмысы

"Бұлақсай ауылының № 1 Негізгі орта мектебі" КММ

 

 

"Білім туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес білім беру саласындағы мемлекеттік саясаттың негізгі қағидаттары білім берудің зайырлы, гуманистік және дамытушылық сипаты, азаматтық және ұлттық құндылықтардың, адамның өмірі мен денсаулығының басымдығы, тұлғаның еркін дамуы, адамның құқықтары мен бостандықтарын құрметтеу, жеке тұлғаның білім алуын ынталандыру және дарындылықты дамыту, оқыту, тәрбиелеу мен дамытудың бірлігі болып табылады. Білім беру-бұл тәрбие мен оқытудың біртұтас жүйесі, бұл екі компонентті бөлуге болмайды. Құндылық тұлғаға бағытталған тәсіл оқу-тәрбие процесінің негізі болуы керек. Қазақстан Республикасының Білім беру жүйесінің алдында ұлттық сана мен патриотизмді дамытудың жоғары деңгейі бар, азаматтық және құқықтық жауапкершілік сезімі, руханият пен мәдениет сезімі бар, өзін инновациялық экономика жағдайында іске асыратын қоғамның әлеуметтік белсенді мүшелерін тәрбиелеу міндеті тұр. Орта білім беру ұйымдарындағы тәрбие жұмысының жүйесі мынадай нормативтік құқықтық құжаттармен регламенттеледі:

 

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2021 жылғы 16 қыркүйектегі № 472 бұйрығы.

1) БҰҰ-ның Бала құқықтары туралы Конвенциясы;

2) Қазақстан Республикасының Конституциясы;

3) 2011 жылғы 26 желтоқсандағы" Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы " Қазақстан Республикасының Кодексі;

4) "Қазақстан Республикасындағы Бала құқықтары туралы" 2002 жылғы 8 тамыздағы Қазақстан Республикасының Заңы;

5) "тұрмыстық зорлық-зомбылықтың алдын алу туралы" 2009 жылғы 4 желтоқсандағы № 214-IV Қазақстан Республикасының Заңы;

6) "Балаларды денсаулығына және дамуына зиян келтіретін ақпараттан қорғау туралы" 2018 жылғы 2 шілдедегі №169-VI Қазақстан Республикасының Заңы;

7) "Білім туралы" 2007 жылғы 27 шілдедегі Қазақстан Республикасының Заңы;

8) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2019 жылғы 27 желтоқсандағы №988 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасының Білім және ғылымды дамытудың 2020 - 2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы;

9) Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы 15 сәуірдегі № 145 бұйрығымен бекітілген "Рухани жаңғыру" бағдарламасын іске асыру жағдайында Тәрбиелеудің тұжырымдамалық негіздері.

10) ҚР Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 1 қазандағы № 525 бұйрығымен бекітілген Қазақстан Республикасында өлкетануды дамытудың тұжырымдамалық негіздері

11) Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2020.06.12. № 248 бұйрығымен бекітілген 2020-2025 жылдарға арналған "құндылықтарға негізделмеген білім беру" жобасы.

"2022-2023 оқу жылындағы Қазақстан Республикасының орта білім беру ұйымдарындағы оқу-тәрбие процесінің ерекшеліктері туралы"нұсқаулық-әдістемелік хат

Білім алушылар арасында өлкетану білімін насихаттау және насихаттау бойынша материалдар:

- Қазақстан Республикасында өлкетануды дамытудың тұжырымдамалық негіздері;

- "Рухани жаңғыру" бағдарламасын іске асыру шеңберінде жалпы білім беру ұйымдарында өлкетану жұмысын жетілдіру бойынша әдістемелік ұсынымдар;

- "Айналаға қара" ("ауыл өмірі", "Қала өмірі") ұйымдастыру бойынша әдістемелік ұсынымдар:әлеуметтік-тарихи тәжірибе;

- "Өлкетану" пәнін жүргізу бойынша әдістемелік ұсынымдар: мәдени-генетикалық кодтың негізі " (мәдениет мекемелеріндегі өлкетану сабақтары) (5-7 сыныптар);

- "Қазақстанның рухани храмдары-Қазақстанның киелі жерлерінің географиясы "жобасы бойынша тәрбие жұмысының моделі"әдістемелік ұсынымдар;

- "Туған жер" бағдарламасы арқылы білім беру ұйымдарының білім алушыларының қазақстандық патриотизмін қалыптастыру бойынша әдістемелік ұсынымдар.

Білім беру ұйымдарында инклюзивті мәдениетті қалыптастыру бойынша әдістемелік ұсынымдар.

Зорлық – зомбылықтан зардап шеккен балалармен, сондай-ақ девиантты мінез-құлық пен суицидке бейім балалармен жұмыс істеу бойынша әдістемелік ұсынымдар ("ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды (оралман балаларды; мигрант балаларды; өмірлік қиын жағдайға тап болған балаларды) оқытуды, тәрбиелеуді, дамытуды және әлеуметтік бейімдеуді педагогикалық қолдау моделі".

Отбасылық құндылықтарды қалыптастыру бойынша әдістемелік ұсынымдар орта білім беру ұйымдарының оқу-тәрбие процесінде отбасылық тәрбиені іске асыру жөніндегі Нұсқаулық болып табылады.

Білім алушылардың репродуктивті денсаулығы мен отбасылық тәрбие құндылықтарын оқу процесіне интеграциялау бойынша әдістемелік ұсынымдар.

Мұғалімдер мен әдіскерлер үшін қауіпсіз білім беру ортасын қалыптастыру мәселелері бойынша әдістемелік әзірлемелер: "қауіпсіз білім беру ортасының құрамдас бөлігін оқыту және тәрбиелеу процесіне интеграциялау бойынша әдістемелік ұсынымдар", "мектептегі зорлық-зомбылықтың алдын алу және оған ден қою мәселелері бойынша әдіскерлерге арналған нұсқаулық"; "мектептегі зорлық-зомбылықтың алдын алу", "апаттар қаупін азайту", "киберқауіпсіздік", "балалар арасындағы жарақаттанудың алдын алу", "экологиялық қауіпсіздік"сияқты қауіпсіз білім беру ортасының мынадай компоненттерін біріктіре отырып, бастауыш, негізгі орта мектептің оқу пәндері бойынша қысқа мерзімді жоспарлар жинағы.

Мектептегі тәрбие жұмысы "Рухани жаңғыру" бағдарламасын іске асыру жағдайында тәрбиенің тұжырымдамалық негіздері негізінде құрылған. Білім беру жүйесінің алдына жаңа міндеттер қойылды: "Рухани жаңғыру"бағдарламасының қоғамдық сананы жаңғыртудың негізгі бағыттары контексінде өсіп келе жатқан адамның жеке тұлға және субъект ретінде, тұлға және тұлға ретінде даму процесін басқаруды білдіретін мақсатты тәрбиені жүзеге асыру.

 

Әрбір бағыт "Рухани жаңғыру" бағдарламасының қоғамдық сананы жаңғыртудың барлық негізгі бағыттары мен тәрбиенің тұжырымдамалық негіздерін ескере отырып жүзеге асырылады:

 

Бәсекеге қабілеттілік

 

Білімге табыну

 

Прагматизм

 

Сананың ашықтығы

 

Ұлттық бірегейлік

 

Эволюциялық даму

 

2022-2023 оқу жылында мектепте негізгі жобалар іске асырылуда:

 

Білім алушылардың мектептегі өзін-өзі басқаруы білім беру процесін демократияландыруға ықпал етеді және білім беру ұйымдарындағы тәрбие жұмысының ажырамас бөлігі болуға тиіс. Мектепте мектептің өзін-өзі басқаруы бар. "Жас Ұлан "бірыңғай балалар-жасөспірімдер ұйымы" республикалық қоғамдық бірлестігі - аға тәлімгер М.Ю. Стакаева бастаған жоғары сынып оқушылары кеңесі басқаратын Қазақстан Республикасының балалар мен жасөспірімдердің Бірыңғай қоғамдық ұйымы. "Жас Ұлан" — өскелең ұрпақты жоғары рухани-адамгершілік құндылықтар, гуманизм, толеранттылық және демократия қағидаттары негізінде қазақстандық патриотизм рухында қалыптастыратын ұйым Қазақстан Республикасының Конституциясын, заңнаманы және Қазақстан Республикасы ратификациялаған өзге де нормативтік-құқықтық актілерді және халықаралық актілерді басшылыққа алады.

Балалар бірлестігі жеті бағыт бойынша жұмыс істейді: отбасы, достар, білім мен дағдылар, жер, хобби, мамандық, үйлесімділік. Жоғары сынып оқушылары кеңесі-оқушылардың өзін-өзі басқарудың жоғары атқарушы және үйлестіруші органы. ДО активінің барлық шешімдерін алқалы түрде қабылдайды, құрамына кіретін 5-9 сыныптардың өкілдері тең құқықтарға ие. ДО активінің отырыстары екі аптада кемінде 1 рет өткізіледі. Отырыстары жылына төрт рет өтетін үлкен кеңесті мектеп президенті басқарады. Бірлестікке мектептің 1-9 сынып жасақтары кіреді. Үлкен кеңестің отырыстары арасындағы кезеңде бірлестіктің ағымдағы қызметін ұйымдастыратын тұрақты жұмыс істейтін алқалы орган көшбасшылар кеңесі болып табылады.

Оқу жылының басында мектепте Ұланбасы мектебі мен ДО Президентін сайлау өтті. Үміткерлер сайлау науқанын өткізіп, өз бағдарламаларын ұсынды, содан кейін 1-9 сынып оқушылары ашық дауыс беру арқылы президентті таңдады. Президент Джумабеков Данияр. Оқушылардың шағын контингентіне байланысты мектеп Парламенті жоқ.

Әдеттегідей, осы жыл ішінде оқушылардың өмірі өте қарқынды болды, көптеген тәрбие іс-шаралары өткізілді: салтанатты жиындар, зияткерлік ойындар, КВН, мерекелер, концерттер, тақырыптық акциялар және тағы басқалар.

 

 

Пікірсайыс-зияткерлік рөлдік ойын, қолда бар білімді қолдану қабілетін қалыптастыратын, функционалдық сауаттылықты дамытатын және болашақта өзін-өзі табысты жүзеге асырудың кепілі болып табылатын білім беру технологиясы. Мектептегі пікірталас қозғалысына 7-9 сынып оқушылары қатысады. Пікірсайыс тақырыптары: пікірсайыс-ұлы дәстүр, ежелгі әлемдегі пікірсайыс, орта ғасырлардағы пікірсайыс. Риторика., Жаңа уақыттағы пікірталас. Ағарту., Пікірсайыс және қазіргі заман, 3 пікірсайыс қағидасы, 3 пікірсайыс стилі, сыни ойлау дегеніміз не, KPDP-дегі тақырыптар мен шешімдер, талқылаудың критерийлері мен мақсаттары, Дағдылар мен тәжірибелер, ресми және бейресми пікірталастар, анықтамалар, Аргументация, Аргументтегі Логика. Логика принциптері., Фактілер мен дәлелдер, теріске шығару, теріске шығару, қарсы іс, теріске шығару, ресми логика тәжірибесі, ойынды талдау, талдау түрлері, саяси пікірталас. Грамоталар мен марапаттар бар.

"Оқу мектебі - оқитын ұлт". Оқу сауаттылығы-қазіргі қоғамда табысты, бәсекеге қабілетті тұлға мен коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастырудағы негізгі дағдылардың бірі.

Келесі іс-шаралар өткізілді: "бәрін тастаңыз-оқуды бастаңыз!", "Менің үй кітапханамның кітабы", "кітапты көрнекі насихаттау", "қазақ Халқыныңическиеіктері", "оқыдым – басқасына беріңізші", " Бәрін таста-оқи баста!", "Балаларға қалай және не оқу керек!", "Кітап білім көзі", " оқыдым және сізге кеңес беремін!", "Мен кітаппен әлемді ашамын!", "Қалам сынағы" - оқушылар мен мұғалімдердің әдеби шығармашылығы," онда Белгісіз жолдарда"," туған өлке жазушылары","оқулықты сақтайық".

 

Мақсаттың орындалуын талдай отырып, мыналарды атап өтуге болады:

- оқу мәртебесін, оқу белсенділігін арттыру және жақсарту

оқушылардың оқу сапасы;

- ЖМЦ және от пәндері бойынша білім сапасын арттыру

- оқуға тұрақты мотивацияны қалыптастыру;

- тарту бойынша әдістемелік материалдар банкін құру

оқу үшін білім алушылар.

Адамгершілік-жыныстық тәрбиенің негізгі міндеті-балаларға жыныстық қатынастар саласындағы әлеуметтік пайдалы көзқарастарды қалыптастыру. Мектептегі мақсатты жыныстық тәрбиенің негізгі мәселелері қоғамдағы адамның жыныстық мінез-құлқының қолданыстағы құқықтық нормаларына баса назар аудара отырып, жыныстық ағартуды ұйымдастыру; мектеп түлектерін отбасылық өмірге дайындау болып саналуы керек.

Жыныстық тәрбиені дұрыс ұйымдастырудың негізгі принциптері-оқушылардың әлеуметтік және моральдық-моральдық жетілуін ескере отырып, жас-жыныстық жағынан қатаң саралау.

Қаңтар айында сынып жетекшілері М. Ю. Стакаева мен Г.К. Дюсекеева ұлдарымен және қыздарымен жеке-жеке "жасырын туралы сөйлесейік"қарым-қатынас сағаттарын өткізді.

Мұғалімдердің алдында: жасөспірім қыздар мен ұлдарды ерте жыныстық қатынастың салдарымен таныстыру; жыныстық азғындыққа, дөрекілікке, қол жетімділікке теріс көзқарас қалыптастыру, пәктікке, абстиненцияға, адамгершілік тазалыққа оң көзқарас қалыптастыру; балаларды жыныстық гигиенаны сақтауға, оң моральдық идеалды іздеуге ынталандыру.

 

 

Ұлттық бірегейлік. Осы бағыт аясында "Менің Отаным – Қазақстан" жобаларын іске асыруды жалғастыру маңызды.

 

Ұлттық тәрбиеге, қазақстандық патриотизмге, үлкен және кіші отанға деген сүйіспеншілікке тәрбиелеуге ерекше көңіл бөлінеді. Осы мақсатта барлық санитарлық нормаларды сақтай отырып, 1-9 сыныптар үшін штаттық режимде сынып сағаттары өткізілді. Сынып сағаттарының тақырыптары: "Біз денсаулықты таңдаймыз", "Конституция беттері бойынша", "Ұлы Абай".

 

Қазақстан халықтары тілдерінің онкүндігі аясында осындай іс-шаралар өткізілді:

 

"Орыс тілін біл және сүй", "Қызықты қазақ тілі", "Көп тілді білім-өнер", "тіл-біздің досымыз".

 

Апта сайын жоба аясында сынып жетекшілері қазақ халқының тарихын, мәдениетін, тілін, салт-дәстүрлерін зерделеуге бағытталған сынып сағаттарын өткізеді. Өткізілген барлық іс-шаралар Facebook әлеуметтік желілерінде, мектеп сайтында жарияланады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылардың жұмыспен қамтылуын және жазғы демалысын ұйымдастыру

Жазғы демалысты ұйымдастыру-бұл баланың бүкіл өмірінің ажырамас бөлігі, онда рухани-эстетикалық, рационалды-танымдық, идеялық-адамгершілік принциптері үйлесімді үйлеседі, бұл өмірді ең тікелей, табиғи түрде дамыту. Жазғы мектеп жанындағы алаң тек білім, білік және дағдылар ретінде ғана емес, өз уақытын қызықты өткізеді, бірақ оның барлық әлеуетті, жасырын рухани және физикалық мүмкіндіктерін ашуға мүмкіндік беретін қажетті болмыс ретінде қарастырылады.

Біздің мектепте оқушылардың жазғы жұмыспен қамтылуын және демалысын ұйымдастыру аудандық білім бөлімінің бұйрықтары мен Кешенді-мақсатты бағдарламасының негізінде құрылады. Жоғарыда аталған құжаттарға сүйене отырып, мектепте оқушылармен жұмыстың әртүрлі бағыттарын қамтитын бағдарлама жасалады: ұйымдастырушылық іс-шаралар, демалыс және сауықтыру, демалыс және оқу, Еңбек және демалыс.

 

Жазғы демалысты ұйымдастыру кезінде бірінші кезеңде жазғы демалысты және жұмыспен қамтуды ұйымдастыру, жазғы кезеңде оқушылардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету бойынша нормативтік құжаттар ресімделеді. Ата-аналар жиналыстарында, сынып сағаттарында оқушылардың суда қауіпсіз жүріс-тұрысының негіздері, өрт қауіпсіздігі ережелері, жазғы кезеңдегі жол қозғалысы ережелері бойынша түсіндіру жұмыстары жүргізіледі. Педагогикалық ұжым тәлімгерлер мен бейінді ауысым педагогтеріне арналған семинарларға қатысады. Жыл сайын Аршалы ауданы бойынша "жазғы демалысты, оқушыларды сауықтыруды үздік ұйымдастыруға"конкурс өткізіледі.

 

Аудандық білім бөлімі түрлі қорлардан облыстың қала сыртындағы лагерьлеріне жеңілдікті жолдамалар бөледі. Биылғы жылы мектепке үздік оқушылар мен үздік оқушылар үшін 5 жолдама бөлінді. Өтінім Дарр А, Дарр Т, Хозаева Т, Бегалинова А, Ахмедова Э.

5-9 сынып оқушылары мектеп жанындағы учаскеде тек ата-аналарының рұқсатымен жұмыс істей алады, өйткені мектеп жарғысында 5 еңбек тоқсаны тіркелмеген.

 

Мектепте 1 маусым 15 күн "күн" мектеп жанындағы алаң жұмыс істейді. Балаларды қамту – 10, оның ішінде 2 аз қамтылған, 1 көпбалалы отбасынан. Бастауыш және 5 сынып оқушыларын қамтумен. Балалар алаңының тәрбиешілері балаларға арналған жарқын, қызықты, есте қаларлық іс-шаралар ұйымдастырады және өткізеді. Өз қызметінде оқушыларды ұйымдастырудың әртүрлі формалары қолданылады: театрландырылған қойылымдар, конкурстар, экскурсиялар.

 

 

 

Мектептің шығармашылық конкурстарға қатысуы:

 

2022 - 2023 жыл

Іс-Шаралар Нәтижесі

"Қиял әлемінде" 1 орын

"Қиял әлемінде" 2 орын

"Қиял әлемінде" қатысу (3 жұмыс)

"Аршалы ауданының сәулелері" 1 орын

"Не болғанын ұмытпайық" 3 орын

"Не болғанын ұмытпайық" қатысу (2 жұмыс)

"Тәуелсіз Қазақстан менің көзіммен" 2 орын

"Тәуелсіз Қазақстан менің көзіммен" 3 орын

Кеңес одағының Батыры М. Мәметованың 100 жылдығына арналған грамоталар (3 жұмыс)

 

"Ақмола жұлдыздары" алғыс хаттар

"Адал Ұрпақ" 2 орын

Жеңіл атлетика 3 орын

Театр фестивалі қатысу

"Ұшқыр ой алаңы" грамота

Пікірсайыс Жеңіс грамотасы

"Ақмола жұлдыздары" Алғыс хат

Жеңіл атлетикадан аудандық жарыс 2 орын

 

Қамқоршылық кеңестің жұмысы

Өткен оқу жылындағы қамқоршылық кеңес жұмысының басым бағыттары:

* мектепте балаларды оқыту мен тәрбиелеудің денсаулығы мен қауіпсіз жағдайларын жасауға жәрдемдесу;

* мектептің материалдық-техникалық базасын жетілдіруге, оның үй-жайы мен аумағын абаттандыруға жәрдемдесу;

* онлайн конкурстар, жарыстар ұйымдастыруға жәрдемдесу;

Қамқоршылық кеңестің жұмысы комиссия арқылы ұйымдастырылды:

оң, қаржылық, санитарлық-ағартушылық, оқу-тәрбие.

Қамқоршылық кеңестің жұмысына әр түрлі мамандықтағы адамдар қатысты.

Қамқоршылық кеңестің отырыстарында мәселелер қаралды:

Жұмыстың негізгі бағыттарын айқындау, білім беру жүйесінде Қамқоршылық кеңестер құру жөніндегі нормативтік-құқықтық базадағы әдістемелік ұсынымдармен және өзгерістермен танысу; мектеп жарғысымен танысу. "Мектепке жол" акциясының қорытындысы туралы. Оқу-тәрбие процесінің сапасын жақсартуға жәрдемдесу. Оқушылардың құқық бұзушылықтың алдын алу мәселелерін талқылау. Іс-шараларды ұйымдастыруға жәрдемдесу. Аз қамтылған отбасылардан шыққан оқушыларды кеңсе және киіммен қамтамасыз ету қорытындылары туралы "қамқорлық"акциясына қатысу. Аз қамтылған отбасылардан шыққан балаларға сыйлықтар жинауды ұйымдастыруға көмек. Оқушылар арасында салауатты өмір салты мен құқық бұзушылықтың алдын алу бойынша жұмыс.

Оқу процесінің жағдайларын жақсарту және оқушыларға медициналық қызмет көрсетуді қамтамасыз ету бойынша мемлекеттік органдармен жұмыс. Аз қамтылған отбасылардан шыққан білім алушылардың жазғы демалысын және есептің барлық түрлерінде тұратын білім алушылардың жұмыспен қамтылуын ұйымдастыру туралы 2. Жеңіс күні мен Отан қорғаушылар күніне арналған іс-шараларды ұйымдастыруға және өткізуге қатысу. ҰОС ардагерлері мен тыл еңбеккерлеріне көмек көрсету. Білім алушылардың көктемгі іс-шараларын және демалыс уақытын өткізу туралы. Қосымша білім беру жүйесін дамыту перспективалары.

Қамқоршылық кеңестің отырыстары тоқсанына бір рет өткізіледі, оларда қаржылық салымдардың перспективалары қаралады, бұл міндетті түрде хаттамада тіркеледі. Шұғыл сұрақтар туындаған кезде Кеңес жоспардан тыс жиналады.

Қамқоршылар кеңесі мен мектеп әкімшілігі жұмыс істеген уақытта ынтымақтастық қатынастарын қалыптастыра алды, бұл, әрине, бірлескен қызмет үшін қолайлы негіз болып табылады. Мектеп әкімшілігі әрдайым шақырылады және қамқоршылар кеңесінің отырыстарына қатысады.

МО жұмысы

Оқу жылы ішінде мектепте "білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында сынып жетекшілерінің кәсіби құзыреттілік деңгейін арттыру"тақырыбында сынып жетекшілерінің әдістемелік бірлестігі жұмыс істеді

Мақсаты: қазіргі кезеңде сынып жетекшілерінің жұмысын жетілдіру, ақпараттық-техникалық базаны тиімді пайдалану арқылы әртүрлі білім беру мүмкіндіктері бар оқушыларды табысты оқыту үшін орта құру, тәрбие жұмысында АКТ қолдану саласын кеңейту.

Тапсырмалар:

1. Сынып жетекшілеріне ақпараттық-әдістемелік көмек ұйымдастыру.

2. Сыныптағы тәрбие жүйесін модельдеу үшін сынып жетекшілерінде теориялық және практикалық қалыптастыру.

3. Құзыреттілік тәсілді ескере отырып, тәрбие процесін ұйымдастыру бойынша сынып жетекшілерінің жұмыс әдістемесін жетілдіру.

4. Сыныптық ұжымдардың жұмысын ұйымдастыруда және білім берудің барлық сатыларында салауатты өмір салты дағдыларын қалыптастыру бойынша сынып жетекшілерінің қызметін үйлестіру.

5. Оқушылар мен олардың ата-аналарының рухани-адамгершілік даму бағытында жұмыстың интерактивті нысандарын белсенді енгізуге жәрдемдесу.

 

 

Жыл ішінде 5 отырыс өткізілді:

"2022-2023 оқу жылына арналған мектепте тәрбие жұмысын ұйымдастыру" № 1 отырысы.

 

№ 2 отырыс. Тәрбиенің тұжырымдамалық бағыттарын іске асыру жағдайында сынып ұжымдарында тәрбие жұмысының жүйесін жетілдіру".

 

№ 3 отырыс. "Оқушылардың салауатты өмір салты дағдыларын қалыптастыру"

 

№ 4 отырыс. "Оқушылардың рухани – адамгершілік дамуы және дене тәрбиесі баланың жеке басын қалыптастырудың оң факторы ретінде"

 

№ 5 отырыс "өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі тәрбиелеу педагог табысының негізі ретінде. Педагогикалық тәжірибе шеберханасы"

 

Оқу жылы ішінде әр сынып жетекшісі айына 2 іс-шараға қатысты, бір жыл ішінде қатысқан іс-шаралардың жалпы саны 20 құрады. Келу нәтижелері бойынша сыныптан тыс іс-шараларға қатысу дәптерлері толтырылды.

Оқу жылы бойы мұғалімдер ашық сынып сағаттарын, сыныптан тыс іс-шараларды өткізді.

Жаңа оқу жылына сынып жетекшілерінің ӘБ алдына мынадай міндеттер қояды:

 

* Патриоттық тәрбие бойынша әдістемелік жұмысты жалғастыру.

* Экологиялық тәрбие бойынша әдістемелік жұмысты жалғастыру.

* Оқушылардың, балалар ұжымының жеке басын аналитикалық-диагностикалық зерттеу бойынша әдістемелік жұмысты жетілдіру.

 

Жоғарыда айтылғандардың барлығы 2022-2023 оқу жылындағы тәрбие қызметін қанағаттанарлық деп санауға құқық береді.

Тәрбие жұмысын талдай отырып, оң және теріс нәтижелерді атап өтіп, 2023-2024 оқу жылында қызметтің келесі аспектілеріне назар аудару керек деген қорытындыға келді:

 

* тарих пәнінің мұғалімімен бірлесіп өлкетану жұмысын жандандыру қажет;

* "Рухани жаңғыру" бағдарламасы бойынша жұмысты жұмыстың инновациялық нысандарын пайдалану және қолдану арқылы жалғастыру.

* оқушылармен жүйелі кәсіптік бағдар беру жұмысын жолға қою (оқушыларға өмірлік өзін-өзі анықтауға көмек көрсету)

• кәмелетке толмағандар арасындағы құқық бұзушылықтар мен қараусыздықтың алдын алу бойынша жұмысты жалғастыру, балаларды мектеп, сынып, үйірмелер, секциялар сабақтарына қатысуға барынша тарту;

* ата-аналарды мектеп өміріне барынша тарту және оларды даму бағдарламасын іске асыруға тарту;

* білім алушыларға қосымша білім беру жүйесін кеңейту, яғни шығармашылық бағыттағы үйірме жұмысын ұйымдастыру қажет.

 

 

 

Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары:              Весна Т. В.

Қосымшалар:

Жаңартылған күні: 15.06.2023 11:34
Құрылған күні: 15.06.2023 11:34

Текст