"Ақмола облысы білім басқармасының Аршалы ауданы бойынша білім бөлімінің Бұлақсай ауылының № 1 негізгі орта мектебі "коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Основная средняя школа №1 села Булаксай отдела образования по Аршалынскому району управления образования Акмолинской области"

Біз әлеуметтік желідеміз

 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

"География сабақтарында АКТ-ны Оқытудың техникалық құралдары ретінде қолдану" тақырыбында баяндама»

             

Нововладимиров орта мектебі " ММ»

 

 

 

 

 

Баяндама

 

"География сабақтарында АКТ-ны Оқытудың техникалық құралдары ретінде қолдану"тақырыбы.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дайындаған география мұғалімі: О. Н. Кемина

 

 

Мақсаттар:

* Білім берудегі жаңа ақпараттық технологияларға қызығушылығын дамыту.

* Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту:

* Географиялық білімді күнделікті өмірде қолдануға үйрету;

* Географиялық білім жүйесінде байланыс орнатуға үйрету.

* "География"курсы бойынша оқушылардың құзыреттілігін қалыптастыру негізінде тұлғаның географиялық мәдениетін тәрбиелеуге ықпал ету.

Міндеттер:

* Бірыңғай жүйеде, тұрақты даму және әлемнің географиялық бейнесін қалыптастыру идеяларында өзара байланысты түсіну үшін қажетті теориялық және қолданбалы географиялық білім жүйесін меңгеру;

*Ғылыми таным әдістерін меңгеру (картографиялық, статистикалық, салыстырмалы-географиялық, көрнекі, геожүйелік).

* Жеке және әлеуметтік маңызы бар географиялық міндеттерді зерделеу мен практикалық шешуге дайындығын қалыптастыру; өңірлік және жергілікті деңгейлердегі жасампаздық қызметті қалыптастыру.

Өзектілігі:

* Географиялық білім беру жүйесін жаңғырту бағыттарының бірі компьютерлік технологиялар мен мультимедианы енгізу болып табылады.

* Компьютерді оқытуда аудиовизуалды құралдармен бірге қолдану "білім берудегі жаңа ақпараттық технологиялар" деп аталады.

* География сабақтарында ақпараттық компьютерлік технологияларды қолдану оқу материалын меңгеруді жеңілдетіп қана қоймай, оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытуға жаңа мүмкіндіктер береді:

- оқушылардың оқуға деген ынтасын арттырады;

- танымдық іс-әрекетті белсендіреді;

- баланың ойлау және шығармашылық қабілеттерін дамытады;

- қазіргі қоғамдағы белсенді өмірлік ұстанымды қалыптастырады.

Дидактикалық мақсаттарға байланысты компьютерлік бағдарламалардың түрлерін бөліп көрсетуге болады:

- оқу

- тренажерлер

- бақылаушы

- демонстрациялық

- анықтамалық-ақпараттық

- мультимедиа-оқулықтар.

Географияның пән ретіндегі ерекшелігі-ол материалдың үлкен көлемін қамтиды. Әрине, оны бір немесе екі кітаптарда баяндамаңыз. Энциклопедия қандай болса да, география бойынша барлық білім бере алмайды. Бұл ретте ақпарат көлемі жыл сайын артып келеді. Географияның неғұрлым толық, қызықты және қазіргі заманғы сабағын дайындау үшін мұғалім энциклопедиядан бастап, газет пен журналдарға дейін әр түрлі дереккөздерді қайта өңдеу қажет.

Компьютер мен интернетті қолдану әдебиетті дайындау үшін қолданылатын санын азайтуға және қажетті ақпаратты іздеу уақытын қысқартуға мүмкіндік береді. Компьютерді оқу процесінде жиі қолдансаңыз, оны қолданудың шексіз ауқымын терең түсінесің.

Өзін-өзі жетілдіру тақырыбы мен "география сабақтарында ақпараттық-коммуникациялық технологияларды" таңдадым. Ақпараттық технологияларды пайдалану, акт және географияның кіріктірілген сабақтары, оқушыларды стандартты емес жағдайларға қояды және оқушылардың шығармашылық потенциалын арттыруға және өзін-өзі жүзеге асыруға ықпал етуге мүмкіндік береді. География мұғалімі ретінде интерактивті презентациялар, электронды және контурлық карталарды қолданамын

АКТ-ны пайдалана отырып сабақтар мамандандырылған оқыту бағдарламалық құралдарымен жұмыс істеу негізінде ұйымдастырылады.

Жаңа материалды оқу кезінде оқушыларға түсінікті, ашық, көрнекі түрде теориялық материалды ұсынатын демонстрациялық бағдарламаны қолданамын.

Білімді бағдарламалар өз құрамында диктордың түсініктемесі бар зерделенетін құбылысты білдіретін бейнесюжетті сабақта көрсетуге мүмкіндік беретін бейне фрагменттері бар.

География бойынша тақырыптық презентацияларды дайындау үшін POWER POINT бағдарламасын қолданамын.

Компьютерлік презентацияны сабақ барысында, сондай-ақ оқу іс-әрекетінің жеке кезеңдерінде қолдануға болады.

Оқыту процесінде компьютерлік технологияларды қолданудың қандай артықшылықтары бар? Әрине, компьютермен жұмыс балалардың қызығушылығын арттырады және оқытудың уәждемесін күшейтеді. Компьютерлік технологияларды пайдалану заманауи, жаңа ақпараттардың үлкен массасына қол жеткізуге мүмкіндік береді. Ал түстердің, мультипликацияның, музыканың, дыбыстық сөздің, динамикалық модельдердің және т.б. үйлесімі оқу ақпаратын ұсыну мүмкіндігін кеңейтеді.

Компьютерді оқытуда қолдану оқушылардың танымдық әрекетін басқаруға мүмкіндік береді.

Географияны оқытуды компьютерлендіру үдерісі басталғанына қарамастан, географияның мектеп курстарына арналған мультимедиялық оқулықтардың бірнеше сериясы әзірленді.:

Кирилл және Мефодий географиясының сабақтары. 6 – 10 сынып
Интерактивті Көрнекі құралдар және т. б.
Мультимедиа курсы оқу материалын өз бетінше іздестіруге және жаңа білімді жүйелендіруге мүмкіндік беретін оқулықтың мазмұнын жаңаша ұсынады. Бейне және фотоматериалдар бейнелі ойлауды дамытады, географиялық көріністерді қалыптастырады. Анимация элементтері экранда географиялық процестер мен құбылыстарды кодтауға мүмкіндік береді.

Барлық медиаобъектілер жаңа географиялық білімдерді қалыптастыру процесінің бастапқы кезеңін құрайтын шынайы заттар мен құбылыстардың сезімтал бейнелерін қалыптастыруға ықпал етеді.

Интерактивті карталар-географияны оқытудың интерактивті құралдарының жаңа түрі. Бір жағынан, интербелсенді карталар географиялық картаның қасиеттеріне ие, яғни ерекше тіл - шартты белгілерді пайдалана отырып, жер беті кескінінің масштабында кішірейтілген болып табылады. Екінші жағынан, оларда оларды геоақпараттық жүйелерге жақындататын жаңа қасиет — карта мазмұнын өзгерту мүмкіндігі пайда болады. Мысал ретінде "әлемнің табиғи аймақтары"интерактивті картасын аламыз. Экранға шығарғанда-бұл әлемнің физика-географиялық картосхемасы. Бірақ осы картосхемаға берілген табиғи аймақтың шекарасын шығаруға болады, ал картада тек осы табиғи аймақтың аумағы мен артық ештеңе көрсетіледі. Бұл оқушылардың назарын мұғалім қазіргі уақытта айтып жүргеніне ғана аударуға мүмкіндік береді.

Мультимедиа-технологиялардың арқасында Оқу материалы әртүрлі ақпарат тасығыштар: иллюстрациялар, видеофрагменттер, компьютерлік анимациялар, слайдтар, диктор және музыкамен сүйемелденетін мәтіндер түрінде жарқын және қызықты көрсетілген, бұл оқушылардың оқу іс-әрекетін ынталандыруға ықпал етеді.

Сабақтың мақсаты мен міндеттеріне байланысты ақпараттық технологияларды сабақта жаңа материалды оқып-үйрену, тапсырмаларды, шығармашылық тапсырмаларды жинақтау және жүйелеу үшін, білім мен шеберлікті бақылау кезінде қолданамын.

Жаңа материалды оқу кезінде оқушыларға түсінікті, ашық, көрнекі түрде теориялық материалды ұсынатын демонстрациялық бағдарламаны қолданамын.

Білім беру бағдарламаларының құрамында видеофрагменттер бар, олар диктордың түсініктемесі бар зерделенетін құбылысты білдіретін, сабақта бейнесюжетті көрсетуге мүмкіндік береді.

Ақпараттық технологиялар маған дидактикалық материалдарды дайындауға және ресімдеуге көмектеседі.

Бекіту сабағында бақылаушы – бағдарламаны немесе жиі тестерді, сөзжұмбақтарды, жеке тапсырмаларды қолданамын. Олар зерттелген материалды меңгеруге бақылауды жүзеге асыруға мүмкіндік береді.

Өз сабақтарында Интернет желісінде еркін таратылатын презентацияларды қолданамын. Компьютерлік презентацияны сабақ барысында, сондай-ақ оқу іс-әрекетінің жеке кезеңдерінде қолдануға болады.

Қорытынды:

* География сабақтарында ақпараттық компьютерлік технологияларды қолдану оқу материалын меңгеруді жеңілдетіп қана қоймай, оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытуға жаңа мүмкіндіктер береді:

- оқушылардың оқуға деген ынтасын арттырады;

- танымдық іс-әрекетті белсендіреді;

- оқушылардың ойлау және шығармашылық қабілеттерін дамытады;

- белсенді өмірлік ұстанымды қалыптастырады.

* Заманауи балалар компьютерді жақсы біледі. Мұғалім өз жұмысында осы қолдануды табуға тырысуы керек. Менің оқушыларым ғылыми-практикалық және шығармашылық жұмыстарды рефераттар мен жобалар түрінде ғана емес, презентация түрінде компьютерде да орындайды.

*Қазіргі заманғы ақпараттық технологиялар зияткерлік шеберлікті қалыптастыруды, барынша қол жетімді кең ақпаратты тиімді пайдалануға мүмкіндік беретін ақыл-ой қызметінің әдістері мен тәсілдерін оқытуды талап етеді. Бітіруші әртүрлі көздерден ақпарат алу, логикалық операциялар арқылы оны өңдеу және нақты жағдайларда қолдану қабілетіне ие болуы тиіс.

   

Жаңартылған күні: 02.05.2020 14:10
Құрылған күні: 21.05.2020 11:21

Текст