20.01.2025 жылғы аналитикалық есеп
мектепішілік олимпиаданың қорытындысы бойынша
2024-2025 оқу жылында «No1 орта мектебі» КММ
Бұлақсай ауылы
Өткізу тәртібін бекіту туралы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2011 жылғы 7 желтоқсандағы N 514 бұйрығына сәйкес Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2011 жылы 27 желтоқсанда N 7355 тіркелді.
Мақсаты: мектепішілік олимпиаданың қорытындысын шығару; дарынды балалармен жұмысты ұйымдастырудағы пән мұғалімдерінің жұмысын бағалау.
Міндеттері : мектептегі дарынды балаларды және шығармашыл мұғалімдерді анықтау және ынталандыру; дарынды балаларды қолдау үшін қажетті жағдайлар жасау; олимпиаданың қалалық кезеңінің қатысушыларын анықтау.
Дарынды балаларды анықтау, пәндерді оқыту деңгейін көтеру, оқушылардың жаратылыстану пәндерін оқуға деген қызығушылығын дамыту және олардың одан әрі интеллектуалдық дамуы мен кәсіби бағдарлануына жағдай жасау мақсатында мектепте 2024 жылдың 10-18 қазан аралығында жалпы білім беретін пәндер бойынша мектепішілік олимпиаданың мектепшілік кезеңі өткізілді.
Мектепішілік олимпиада мектепішілік олимпиаданың бірінші кезеңі болып табылады . Пәндік олимпиадаға қатысу – педагогикалық ұжымның дарынды оқушылармен сабақта ғана емес, сонымен қатар сыныптан тыс жұмыстарда да жұмысының нәтижесі. Оқушылар мектеп бағдарламасынан тыс алған білімдерін көрсетеді.
Олимпиаданың негізгі мақсаттары мен міндеттері:
- оқушылардың шығармашылық қабілеттері мен ғылыми-зерттеу іс-әрекетіне қызығушылығын анықтау және дамыту үшін қажетті жағдайлар жасау;
- дарынды балаларды қолдау үшін қажетті жағдай жасау;
- сыныптан тыс жұмыстарды, элективті курстарды және оқушылармен сыныптан және мектептен тыс жұмыстың басқа да түрлерін белсендіру;
- жоғары сынып оқушыларының кәсіби өзін-өзі анықтауына көмек көрсету.
Іс-шараның негізі болды:
Мектеп бұйрығына сәйкес:
- студенттер олимпиаданы өткізу тәртібімен таныстырылды
- білім бөліміне мектепішілік олимпиадаларды өткізу туралы есеп беру қамтамасыз етілді;
- олимпиаданың мектеп кезеңіне қатысушылардың санын ескере отырып, материалдарды бөлу қамтамасыз етіледі, тапсырмалардың сақталуы қамтамасыз етілді, құпия режим сақталады;
- әрбір жалпы білім беретін пән бойынша қазылар алқасы құрылды.
- құрамында: комиссия төрайымы - Хозаева «Ұйымдастыру комитетін құру туралы» бұйрық құрылды. А.О. ; Комиссия мүшелері: Жаңабаева Н.А., Веревка Е.Н., Исенова Р.Е.
Олимпиада қазақ тілі мен әдебиеті, орыс тілі мен әдебиеті, ағылшын тілі, математика, физика, информатика, химия, биология, география, Қазақстан тарихы, құқық негіздері пәндері бойынша мектеп олимпиадалары өтетін жалпы білім беретін пәндер тізіміне сәйкес пәндер бойынша өткізілді.
Мектеп кезеңі олимпиаданың осы кезеңін өткізу талаптарына сәйкес өткізілді.
2024-2025 оқу жылының мектепішілік кезеңдік олимпиадасына 5-9 сыныптардан 15 оқушы қатысты .
Олимпиаданың мектеп кезеңіне қатысушылар саны
5-сынып – 2 қатысушы
6-сынып – 1 қатысушы
7-сынып – 5 қатысушы
8-сынып – 4 қатысушы
9-сынып – 3 қатысушы
Әрбір оқушыға барлық жалпы білім беретін пәндер бойынша бағын сынауға мүмкіндік берілді.
Мектептік турда 5 оқушы жеңімпаз және жүлдегер атанды, бұл олимпиадаға қатысушылардың жалпы санының 33% құрайды.
Оқушылар ұсынған есептер мен жұмыстар негізінде жалпы білім беретін пәндер бойынша олимпиаданың мектептік кезеңінің жеңімпаздары мен жүлдегерлерінің тізімі жасалды. Олимпиаданың мектептік кезеңіне ең көп ұпай жинаған қатысушылар жинаған ұпай саны мүмкін болатын ең жоғары ұпайдың жартысынан асатын болса, олимпиаданың мектептік кезеңінің жеңімпаздары болып танылады.
Олимпиаданың бірінші кезеңінің қорытындысы бойынша келесі оқушылар жеңімпаз және жүлдегер атанды:
1. Дерр Алан (Қазақстан тарихы – 7 сынып)
2. Джумабеков Даниил (география – 7 сынып)
3. Ахмедова Эльназ (орыс тілі мен әдебиеті – 8 сынып)
4. Бегалинова Айгерім (ағылшын тілі – 8 сынып)
5.Хозаев Тимур (информатика – 9 сынып)
Дарынды балалармен жұмыс.
Мектептің 2024-2025 оқу жылына арналған жұмыс жоспарына, «Дарынды балалармен жұмыс туралы» ережеге сәйкес, дарынды балаларды дамытудың 2024-2025 оқу жылына арналған жұмыс жоспарына сәйкес пәндер бойынша дарынды балаларды анықтау, олармен мақсатты және жүйелі жұмысты ұйымдастыру, олармен мақсатты және жүйелі жұмысты ұйымдастыру, мектеп мұғалімдерінің жұмыстарына талдау жасау мақсатында 2024-2025 оқу жылына арналған дарынды балаларды дамыту жөніндегі жұмыс жоспары әзірленді.
Интеллектуалдық және шығармашылық әлеуеттің маңыздылығы артып отырған қазіргі заманда дарынды және жоғары ынталы балалармен жұмыс жасау өте қажет.
Мектепте дарынды балалармен жұмыс басым бағыттардың бірі болып қала береді. Мектебімізде дарынды балаларды анықтау бала мектепке барған сәттен басталады. Диагностикалық жұмыстар, балаларға психологиялық қолдау көрсету, балаларды әртүрлі интеллектуалдық, шығармашылық және спорттық іс-шараларға тарту ынталы балаларды дер кезінде анықтауға және осы қабілеттерді дамыту бойынша алдағы жұмыстарды жоспарлауға мүмкіндік береді.
Мектебімізде дарынды балалармен жұмыс оқу , танымдық, коммуникативтік, тұлғалық және ақпараттық құзыреттіліктерін дамыту тұрғысынан: түрлі деңгейдегі пәндік олимпиадаларға, пәндік апталықтарға, конкурстарға, жобалық және зерттеу жұмыстарына қатысу, ғылыми-практикалық конференцияларға қатысу арқылы жүзеге асырылады.
Мұғалім шығармашылығынсыз балалар шығармашылығы мүмкін емес. Мектебіміздің мұғалімдері оқушылардың негізгі құзыреттіліктерін дамыту бойынша жұмыс істейді, онсыз қазіргі адам әлеуметтік өмірде де, үнемі өсіп келе жатқан ақпараттық кеңістікте де жете алмайды.
Дарынды балалармен және оқуға ынталы оқушылармен жұмыс дәстүрлі түрде барлық пәндер бойынша жүргізіледі. Мұғалімдер оқыту үшін жеке және топтық тапсырмаларды пайдаланады және студенттерді ақпарат көзін көрсете отырып, қосымша әдебиеттерге бағыттайды. Жеке және топтық жұмыс практикалық тапсырмаларды, жобалық әрекеттерді, қосымша материалмен жұмысты, математика, химия, физика, биология, география бойынша зерттеу есептерін шешуді қамтиды.
Орыс тілі мен әдебиетінде шығармашылық қабілеттерді дамытуға, шығармашылық тапсырмаларды орындауға (эссе жазу, бағдарламалық материалда қарастырылмаған өз бетінше оқу , кейіннен талқылайтын жұмыстар) көп көңіл бөлінеді. Мәнерлеп оқу сайыстарына дайындық және қатысу.
Мектеп мұғалімдері дәстүрлі сабаққа тән емес оқытудың әртүрлі әдістері мен әдістерін икемді және өзгермелі түрде қолданатын оқыту формаларын таңдайды. Аудио, бейне және компьютерлік технологиялар кеңінен қолданылады.
Дарынды балалармен жұмыстың барлығы сабақта және түстен кейін жүргізіледі. Мектеп мұғалімдері байқаулар мен олимпиадаларға дайындалу және қатысу ауызша сөйлеу дағдыларын, жазбаша сөйлеу дағдыларын, жауапкершілікті өз мойнына алу қабілетін, бірлескен шешім қабылдауға қатысу қабілетін және т.б.
Мектеп бойынша дарынды балалардың тізімі:
1,5 сынып – Рахымжанов Әмір – информатика
2.7 сынып – Смирнов Владимир – география
3.7 сынып -
4,8 сынып – Ахмедова Елназ – қазақ тілі мен әдебиеті, география, орыс тілі
және әдебиет
5,8 сынып – Бегалинова Айгерім – ағылшын тілі
6.9 сынып – Хозаев Тимур – информатика, география, математика, химия
Нәтижелерді талдай отырып, мынадай қорытынды жасау керек:
1. Мектепішілік олимпиаданың мектептік кезеңі ұйымшылдықпен өтті.
2 . Барлық дерлік пәндер бойынша студенттер тапсырмаларды орындаудың төмен деңгейін көрсетті. Олимпиадаға қатысуға ниеті жоқ. Бұл пән мұғалімдерінің мектеп деңгейіндегі дарынды балаларды анықтауға жеткілікті жұмыс істемейтінін көрсетеді.
3. Оқушыларды жыл бойына қосымша әдебиеттерді оқып, мақсатты түрде жұмыс істеуге ынталандыру қажет.
Биылғы оқу жылында оқушыларды олимпиадаға дайындауда анықталған негізгі мәселелерге мыналар жатады:
- терең білімді талап ететін күрделі теориялық материал;
- олимпиадаға дайындық кезінде оқушылардың жас және психологиялық ерекшеліктерін ескеру (бір балалар бірнеше пән бойынша олимпиадаларға қатысады);
- балалардың ойлау процестерінің жылдамдығы бірдей емес (кейбіреулер экстремалды уақыт қысымында зейіндерін жинақтап, тез ойлай алады, ал басқалары ұзақ мерзімді ойлау процесіне бағытталған және уақыт қысымынан туындаған стресстік жағдай оларды ессіздікке ұшыратуы мүмкін);
- ата-аналардың өз баласының олимпиадаға қатысуына екіұшты көзқарасы.
Ұсыныстар:
4. Сынып жетекшілеріне:
4.1. ата-аналармен балалардың олимпиадаларға қатысуының маңыздылығы туралы пікірталас жүргізу
4.2. олимпиадаларға дайындық кезінде интерактивті ақпарат көздерін пайдалану.