"Ақмола облысы білім басқармасының Аршалы ауданы бойынша білім бөлімінің Бұлақсай ауылының № 1 негізгі орта мектебі "коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Основная средняя школа №1 села Булаксай отдела образования по Аршалынскому району управления образования Акмолинской области"

Біз әлеуметтік желідеміз

 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

АНАЛИТИКАЛЫҚ ЕСЕП ГУМАНИТАРЛЫҚ ЦИКЛДЕГІ ӘДІСТЕМЕЛІК ЖҰМЫС КГУ «БУЛАКСАЙ АУЫЛЫНДАҒЫ № 1 НЕГІЗГІ ОРТА МЕКТЕП» 2024-2025 ОҚУ ЖЫЛЫ

20.06.2025

Аналитикалық есеп
гуманитарлық ғылымдар МО жұмысы туралы
2024-2025 оқу жылына арналған

Аналитикалық есептің мақсаты:
- МО мүшелерінің алдына қойылған міндеттердің орындалу дәрежесін анықтау.

Аналитикалық есептің тақырыбы:
- МО оқытушыларының оқу-әдістемелік жұмысы.
Гуманитарлық пәндер МО 2023-2024 оқу жылында «Білім беру мотивациясын қалыптастыру және дамыту арқылы білім сапасын арттыру» атты әдістемелік тақырыпта жұмыс жасады.
Келесі мақсаттар қойылды:
- әдістемелік бірлестік мұғалімдерінің жұмысына қолдау көрсету және ықпал ету, мұғалімдердің кәсіби өсуі мен біліктілігін арттыру.
МО мақсаттары:
- «Білім туралы» және «Тілдер туралы» заңдарды басшылыққа ала отырып, оқушылардың білім және оқыту сапасын арттыру;
- пән мұғалімдерінің біліктілігін арттыру, педагогикалық бағытта шығармашылық ізденіске тарту;
- оқу үдерісіне инновациялық технологияларды енгізу;
- оқушылардың бойында патриоттық сезімді тәрбиелеу, оқушылардың рухани дүниесін байыту, өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі дамыту, өз бетінше шешім қабылдау қабілеттерін дамыту.
МО жұмысы келесі бағыттар бойынша жүзеге асырылды:
- оқу процесінде АИ қолдану;
- дарынды оқушылармен жеке жұмыс;
- өзінің іс-әрекетіне өзіндік талдау жасау;
- оқушылардың білім сапасын бақылау.
2024-2025 оқу жылында гуманитарлық циклдің МО құрамына 5 мұғалім кірді:

Хозаева Айжан Орымбекқызы
Айжан Орымбекқызы – жоғары білімді қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі. Мұғалімнің еңбек өтілі – 35 жыл. Мұғалім-сарапшы санатына ие. Осы жылы ол орта және жоғары деңгейлерде жұмыс істеді. Өзін-өзі тәрбиелеу тақырыбына арналған шығармалар «Оқушыларды шығармашылдықпен жұмыс істеуге және соңғы тұрғысынан ойлауға дағдыландыру».
Заманауи білім беру технологиялары мен әдістерін жетік меңгерген, тәжірибеде тиімді қолданады, қазіргі білім беру стандартының талаптарына сай білім мен дағды қоры бар. Өз бетінше білім алу, курстар бойынша әдістемелік бірлестіктерде белсенді жұмыс жасау арқылы біліктілігін үнемі арттырып отырады.

«Қазақ тілі мен әдебиеті» пәні бойынша білім сапасы
5-9 сыныптарда 2024-2025 оқу жылында.

Сыныптар Тоқсандар бойынша білім сапасы Жыл бойынша білім сапасы
I II III IV

5 50% 100 67 67 71%
6 100% 0% 100% 0% 50%
7 100% 100% 100% 100% 100%
8 50% 50% 50% 50% 50%
9 67% 67% 67% 67% 67%

Үкіметтің «Тіл саясатын іске асырудың мемлекеттік бағдарламасын бекіту туралы» қаулысына сәйкес, мемлекеттік тілдің мәртебесін арттыру мақсатында 5-8 сынып оқушылары үшін қазақ тілінен міндетті аударма емтиханы енгізілді. Мектебімізде емтиханды 5, 6, 7, 8 сынып оқушылары тапсырды.

5-8 сыныптардағы қазақ тілінен аударма емтиханының қорытындысы

2024-2025 оқу жылына арналған

Емтихан нәтижелері Сыныптар % қатынасында
5 6 7 8
67% 55% 100% 75%

Дүйсекеева Гүлайым Қайырбайқызы
Гүлайым Қайырбайқызы – жоғары білімді қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі. Мұғалімнің еңбек өтілі 17 жыл. Мұғалім-модератор санатына ие. Мұғалім бастауыш сатыда жұмыс істейді. «Жаңа оқу технологиясының елентерін паядалана отырып, оқушылардың қызушылығын арттыру» атты өзіндік білім алу тақырыбына жұмыс жасайды.

Мұғалім өз сабақтарында түрлі-түсті көрнекі материалдарды пайдаланады, бұл оқушылардың қазақ тілін үйренуге деген қызығушылығын арттыруға көмектеседі.

3-4 сыныптардағы «Қазақ тілі» пәнінен білім сапасы
2024-2025 оқу жылына арналған.

Сыныптар Тоқсандар бойынша білім сапасы Жыл бойынша білім сапасы
I II III IV
3 100% 100% 100% 100% 100%
4 75% 75% 75% 75% 75%

Жаңабаева Наталья Анатольевна
Наталья Анатольевна ағылшын тілі мұғалімі, білімі жоғары. Мұғалімнің еңбек өтілі 18 жыл. Мұғалім-сарапшы санатына ие. Мұғалім бастауыш, орта және жоғары сыныптарда жұмыс істейді. «Ағылшын тілі сабағының тиімділігі мен сапасын арттыру құралы ретінде оқытудың белсенді формалары мен әдістері» өзін-өзі тәрбиелеу тақырыбы бойынша жұмыс істейді. Мұғалім өз сабақтарында оқытудың әртүрлі белсенді әдістерін, соның ішінде ойындарды белсенді пайдаланады. Мұғалім жыл сайын студенттерді ағылшын тілінде өтетін театрландырылған қойылымдардың аудандық фестиваліне дайындау мақсатында сыныптан тыс шығармашылық жұмыстар жүргізеді.

3-9 сыныптардағы «Ағылшын тілі» пәнінен білім сапасы
2024-2025 оқу жылына арналған.

Сыныптар Тоқсан бойынша білім сапасы Жылдағы білім сапасы
I II III IV
3 100% 100% 100% 100% 100%
4 100% 100% 100% 75% 93%
5 100% 100% 100% 100% 100%
6 0% 0% 0% 100% 25%
7 100% 100% 100% 100% 100%
8 50% 50% 50% 50% 50%
9 67% 67% 67% 67% 67%


2024-2025 оқу жылының ағылшын тілі олимпиадасының қатысушылары.

№ Қатысушының аты-жөні Сынып Байқаудың аты, олимпиада жүлдесі
1 Рахымжанов Әмір 5 «Аймақтық ағылшын театр фестивалі» Үздік рөл үшін 1 орын
2 Бегалинова Айгерім Ағылшын тілінен 8 аудандық олимпиадаға қатысу
«Аймақтық ағылшын театр фестиваліне» қатысу
3 Ахмедова Елназ 8 «Аймақтық ағылшын театр фестивалі» Қатысу
4 Косоногов Давид 8 «Аймақтық ағылшын театр фестиваліне» қатысу
5
Хозаев Тимур 9 РАғылшын тілінен иондық олимпиада 1 орын

Ауыл мектептерінің оқушыларына арналды
жалпы білім беретин пандер бойынша 1 орын

Амандосова Зарина Олжабайқызы
Зарина Олжабайқызы – орта арнаулы білім беретін орыс тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі. Педагогикалық өтілі 6 жыл. Біліктілік санаты: оқытушы-модератор. Мұғалім орта және жоғары деңгейде жұмыс істейді. «Орыс тілі сабағында мәтінмен жұмыс оқушылардың сөйлеуін дамыту құралы ретінде» өзін-өзі тәрбиелеу тақырыбы бойынша жұмыс істейді.

Сабақта мұғалім оқытудың заманауи технологияларын пайдаланып, проблемалық оқыту элементтерін пайдаланады, өзінің кәсіби деңгейін үнемі жетілдіріп отырады.

5-9 сыныптардағы «Орыс тілі» пәнінен білім сапасы
2024-2025 оқу жылына арналған.

Сыныптар Тоқсандар бойынша білім сапасы Жыл бойынша білім сапасы
I II III IV

5 100% 100% 67% 67 83%
6 0% 0% 100% 0% 25%
7 100% 100% 100% 100% 100%
8 50% 50% 50% 50% 50%
9 67% 67% 67% 67% 67%

5-9 сыныптардағы «Орыс әдебиеті» пәнінен білім сапасы
2024-2025 оқу жылына арналған.

Сыныптар Тоқсандар бойынша білім сапасы Жыл бойынша білім сапасы
I II III IV

5 50% 100% 67% 67% 71%
6 0% 0% 100% 0% 25%
7 100% 100% 80% 100% 95%
8 75% 50% 50% 50% 56%
9 67% 67% 67% 67% 67%

Аудандық олимпиадаға қатысушылар
2024-2025 оқу жылына «Орыс тілі» пәнінен.

№ Қатысушының аты-жөні Сынып Байқаудың аты, Олимпиада жүлдесі
1 Ахмедова Елназ 8 Пәндік олимпиаданың аудандық кезеңі 3 орын

Соколов Александр Григорьевич
Мұғалімнің мектептегі еңбек өтілі 7 жыл. Мұғалім 5-9 сыныптарда жұмыс істейді. Біліктілік санаты жоқ. Мұғалім келесі әдістемелік тақырыпты таңдады: «Тарих сабағында сын тұрғысынан ойлау технологиясының элементтерін қолдану арқылы оқушылардың интеллектуалдық қабілеттерін дамыту». Тарих сабағында сыни тұрғыдан ойлау технологиясын қолдану мұғалімге оқушылардың ойлау қабілетін белсендіру және дамыту үшін барынша қолайлы жағдай жасауға мүмкіндік береді.

«Қазақстан тарихы» пәнінен білім сапасы
5-9 сыныптарда 2024-2025 оқу жылында.

Сыныптар Тоқсандар бойынша білім сапасы Жыл бойынша білім сапасы
I II III IV

5 100% 100% 100% 67% 92%
6 100% 100% 100% 0% 75%
7 100% 100% 100% 100% 100%
8 100% 50% 100% 50% 75%
9 100% 100% 100% 67% 92%

«Дүниежүзі тарихы» пәні бойынша білім сапасы
5-9 сыныптарда 2024-2025 оқу жылында.

Сыныптар Тоқсандар бойынша білім сапасы Жыл бойынша білім сапасы
I II III IV

5 - 100% - 100% 100%
6 - 100% - 100% 100%
7 - 100% - 100% 100%
8 - 50% - 50% 50%
9 - 100% - 100% 100%

2024-2025 оқу жылына арналған Қазақстан тарихы бойынша олимпиадаға қатысушылар.

№ Қатысушының аты-жөні Сынып Байқаудың аты, Олимпиада жүлдесі
1 Дерр Алан 7 Пәндік олимпиаданың аудандық кезеңі Қатысу

Алға қойылған міндеттерді орындауға МО барлық мүшелерінің белсенді жұмысы ықпал етті. Төрт жоспарлы отырыс өткізіліп, оның барысында мыналар талқыланды: 2023-2024 оқу жылындағы жұмыстарды талдау, 2024-2025 оқу жылына арналған жұмыс жоспары, пәндік жұмыс бағдарламалары, мектепішілік олимпиадаларды өткізуге арналған материалдар, оқушылардың біліміндегі олқылықтарды жою бойынша жұмыс жоспары, мұғалімдер жаңа оқу-әдістемелік әдебиеттермен танысты; оқу материалын және оқу бағдарламаларын жоспарлау талданды.
Тақырыптық МО-да келесі мәселелер қаралды:
- гуманитарлық пәндер бойынша студенттердің біліміндегі олқылықтарды жою бойынша ұзақ мерзімді жұмыс жоспары;
- гуманитарлық пәндер сабақтарында негізгі құзыреттіліктерді қалыптастыру;
- гуманитарлық пәндер бойынша жұмыс бағдарламаларын үйлестіру;
- студенттерді бағалаудың әдістемелік ұсыныстары мен критерийлерін зерделеу;
- мектептегі білім беруде интернет ресурстарын пайдалану;
- 9-сынып оқушыларын қорытынды аттестацияға дайындаудағы жұмыс формалары мен әдістерін жетілдіру. 2024-2025 оқу жылының тоқсандар бойынша білім сапасын талдау:

№ Тақырып I тоқсан II тоқсан III тоқсан
IV тоқсан
тоқсан Жыл бойынша
1 Қазақ тілі мен әдебиеті 77% 70% 80% 66% 78%
2 орыс тілі 63% 63% 77% 57% 65%
3 орыс әдебиеті 58% 63% 53% 57% 58%
4 ағылшын тілі 74% 74% 74% 84% 76%
5 Қазақстан тарихы 100% 90% 100% 57% 87%
6 Дүниежүзілік тарих - 90% - 90% 90%

Білім сапасын бақылау
2022-2025 оқу жылдарына арналған
No Пән 2022-2023 2023-2024 2024-2025
1 Қазақ тілі мен әдебиеті 81 77 78
2 орыс тілі 79 85 65
3 Орыс әдебиеті 73 79 58
4 Ағылшын тілі 69 82 76
5 Қазақстан тарихы 78 100 87
6 Дүние жүзі тарихы 79 100 90

Негізгі пәндер бойынша білім сапасын салыстырмалы талдау 2022-2025 оқу жылдары аралығында тарих, қазақ тілі мен әдебиеті сияқты пәндер бойынша білім сапасы жоғары деңгейде, «Орыс тілі», «Орыс әдебиеті», «Ағылшын тілі» пәндері бойынша білім сапасы өткен жылдармен салыстырғанда төмен екенін көрсетті. Білім сапасының төмендеуіне оқушылардың ынтасының төмендігі, үй тапсырмасын жиі орындамау, оқушылардың сабаққа келмеуі жатады.
Гуманитарлық цикл пәндері бойынша білім сапасының жоғарылауы мен төмендеуінің себептерін талдай отырып, мынадай қорытынды жасауға болады: тілдік пәндер бойынша оқушылармен жұмысты жандандыру қажет; мектеп оқушыларының оқуға деген ынтасын арттыру; МК пәндері бойынша студенттердің білім сапасын арттыру; пән мұғалімінің оқушылармен жеке жұмысының өнімділігін арттыру.
Жалпы қорытынды: оқушылармен белсенді жұмысты жалғастыру, сараланған тәсілді жүзеге асыру, психологпен түзету-дамыту сабақтарын жалғастыру, оқушыларға табысқа жету жағдайларын жасау, ата-аналарды әңгімеге тарту және мектептегі іс-шараларға мүмкіндігінше жиі қатысу қажет. Сондай-ақ оқытудың, тәрбиелеудің және дамытудың бірлігін қамтамасыз ететін оқытудың әртүрлі құралдарын, соның ішінде АКТ, интернетті кешенді пайдалану қажет.
Алдағы оқу жылында заманауи сабақты өткізу талаптарын орындау, жұмыс формалары мен әдістерін жетілдіру арқылы гуманитарлық пәндерді оқытуда мұғалімдердің кәсіби деңгейін арттыру мақсатында МО отырыстарында келесі мәселелер қаралуы тиіс:
1) дарынды оқушылармен жұмысты жандандыру, сондай-ақ ынтасы төмен оқушылармен жұмысты жалғастыру;
2) мектеп оқушыларын тек мектеп деңгейіндегі ғана емес, сонымен қатар аудандық деңгейдегі олимпиадаларға, жарыстарға және басқа да іс-шараларға қатысуға тартуға;
3) студенттермен ғылыми-практикалық және ғылыми-зерттеу жұмыстарын жандандыруға;
4) оқушылардың сауаттылығын арттыру жұмыстарын, оқушыларды мәнерлеп оқуға үйрету жұмыстарын жетілдіру;
5) орфографиялық режимнің сақталуын қадағалау.

МО жетекшісі: Жаңабаева Н.А.



Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст