"Ақмола облысы білім басқармасының Аршалы ауданы бойынша білім бөлімінің Бұлақсай ауылының № 1 негізгі орта мектебі "коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Основная средняя школа №1 села Булаксай отдела образования по Аршалынскому району управления образования Акмолинской области"

Біз әлеуметтік желідеміз

 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Оқушыларды жастар ортасында бейресми бағыттарға тартпау бойынша ата-аналарға арналған ұсынымдар, оның ішінде"ПМК Редан"

10.03.2023

Жастар ортасындағы бейресми бағыттардың тақырыбы әрқашан өзекті. Міне, тағы да жасөспірімдер арасындағы бейресми қозғалыстың тағы бір серпілісінің уақыты келді және ересектер әлемі тағы да: "біз не істеп жатырмыз?", "Менің отбасыма мұндай әсер етпеу үшін балаларымызды қалай дұрыс тәрбиелеуіміз керек?", "Жасөспірімге оның жаман екенін қалай түсіндіруге болады?»
Ата-аналар әрқашан жасөспірімдердің мінез-құлқын басқара алмайтыны белгілі. Ал қауіп - олар өсіп келе жатқан кезеңде. Әрқашан емес, олардың жеке ерекшеліктеріне байланысты олар бас тартып, бір жерге бармай, дұрыс қорытынды жасап, ұтымды шешім қабылдай алады.
Жасөспірімдердің мінез-құлқына "табын" факторы әсер етуі мүмкін: егер танымал және белсенді бала оқиғаға тартылса, ол оған әсер ететін қалған балаларды басқарады. Әдетте, кәмелетке толмағанның мұндай бірлестікке кіргенін байқау қиын: көбінесе жасөспірімдер күдік туғызбау үшін ересектермен өзін қалай ұстау керектігін біледі.
Көбінесе жасөспірімдердің екі түрі бейресми бірлестіктерге түседі: біріншісі — балаға тиісті көңіл бөлінбейтін өте бай және жақсы отбасылардан. Әдетте, ата - аналар ұлының немесе қызының өміріне қызығушылық танытпай, олардан сыйлықтар сатып алады; екінші түрі-қолайсыз отбасылардан. Мысалы, ата - аналар маскүнем болған кезде және балаларға назар аудармайды.
Егер сіз балаңыздың кейбір үкімдері Аниме кейіпкерлерінің қатарында екенін түсініп, сыртқы келбетінен байқасаңыз бұл мінез-құлық пен киім формасы (ұзын шаш, шаш қию, қара капюшон, "өрмекші" бейнесі, киімдегі "төрттік", дойбы шалбар) сіздің ұлыңызға, қызыңызға тән, баламен сөйлесу керек оның көзқарастары туралы.
Психологтар ата-аналар баланың мектеп өміріне және оның бағаларына ғана емес, сонымен бірге баланың жеке өміріне де қызығушылық танытуы керек екенін еске салуды тоқтатпайды. Ол мектепте, сыныпта, елде болып жатқан оқиғаларға қалай қарайды, қандай саяси көзқарастарды ұстанады, неге? Оның өмірінде қандай беделді ересектер бар? Өйткені, ата-аналар әрқашан балалары үшін билік бола бермейтіні белгілі. Баланың 4-5 жасынан бастап баламен оның көңіл-күйін, денсаулығын, көзқарасын талқылау, баланың пікірін тыңдау, баланың құндылықтары мен хоббилерін талқылау дағдысын қалыптастыру қажет. Егер отбасында осындай қарым-қатынас жүйесі құрылған болса, онда ата-аналар баласына деструктивтілікті түсіндіру үшін сөздерді тез табады, көп жағдайда психологтар отбасы мүшелері арасында эмоционалды байланыстың болмауы, ата-аналардың беделінің төмендігі, салынған "қажет және қажет"жүйесінің болмауы жағдайларына тап болады. Бұл жағдайда ата-ананың өзі топтың жұмыс істеу принциптерімен "PMK redan" пайда болу мәселесін түсінуі керек. Ақпаратты интернеттен табуға болады. Жасөспірімдермен қарым-қатынасты қалай құруға болады, сіз біздің психологтардың ұсыныстарынан білесіз.
Ата-аналарға арналған ұсыныстар:
- Балалармен әлемде болып жатқан оқиғалар туралы сөйлесу қажет. Мысалы, redan PMK туралы жаңалықтар баланың оған қалай қарайтынын білуге көмектеседі. Егер ол: "олар ең жақсы, мен де солай жасар едім" десе, оны қалай болдырмауға болатынын ойлану керек.
- Көбінесе балалардың ата-аналары билікке қарсы болады, сондықтан бұл мүмкін емес деп айтпау маңызды. Балаңызды эмоционалды түрде түсіну керек, бұл топта нені қызықтыруы мүмкін? Осы топқа мүшелік немесе қолдау көрсету кезінде қандай негізгі қажеттіліктер қанағаттандырылуы мүмкін?
- Балаңызға, қызыңызға қоятын сұрақтарыңыз туралы мұқият ойлану керек, сонда бала ойланып, неге бұл жаман. Жасөспірімге бұл жаман нәрсе деп айтуға болмайды, өйткені ол кезде оның ұстанымын білу мүмкін болмайды. Әңгімені сұрақтар арқылы бастауға болады: "неліктен бұл жаман деп ойлайсыз?"ал" бұл адамдар неге зардап шекті деп ойлайсыз?». Яғни, ата - ананың ұстанымы болуы керек: "мен ересек адаммын" және бала сол позицияға тартылады.
- Егер сіз баланың қауіпті жағдайға әкелуі мүмкін бейресми топтың әрекеттерін қолдайтынын түсінсеңіз, оны психологқа апаруға тура келеді.
- Егер ата-ананың бейресми топ мүшелері үшін заңды салдарын түсіндіру үшін жеткілікті білімі болса, онда оны жасөспіріммен де талқылау керек. Мысалы, осы топтардың қызметін қолдайтын жазалар қандай болады? Әкімшілік және қылмыстық жазалар жасөспірімнің өміріне қалай әсер етуі мүмкін? Әңгімеде баланың армандарын және бейресми топтың қызметіне қатысу болашаққа қалай әсер ететінін талқылауға болады.

- Сіз балаңызбен сөйлесе білуіңіз керек және тек бағалауға ғана емес, сонымен бірге жеке өміріңізге де қызығушылық танытуыңыз керек. Оның қандай көзқарастары бар, қандай да бір әлеуметтік құбылыстар туралы не ойлайды, кез-келген ұлтта жаман немесе жақсы адамдар бар екенін түсіндіру.
Құрметті ата-аналар! Есіңізде болсын, жасөспірім-қалыптасып келе жатқан тұлға және онымен құрмет тілінде сөйлесу керек. Тәжірибенің жеткіліксіздігіне, жасөспірімдердің құндылықтары мен көзқарастарының тұрақсыздығына, эмоциялардың ашуланшақтығына және шешім қабылдауда жеткілікті ойланбауға байланысты жасөспірім қателесуі мүмкін екенін түсіну. Сізде болуы керек жеткілікті шыдамдылық пен шешендік оның айналасында да, оның ішінде де болып жатқан оқиғалардың ерекшеліктерін түсіндіру.

Просмотров: 355


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст